Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 maart 2018 om 13:17
Klopt, maar het is toch gewoon een uitdrukking geworden? Écht Tokkiegedrag is het natuurlijk niet om naar PP te gaan of naar de Action. Echt Tokkie is heel asociaal idd, maar in de volksmond en hier op vf wordt het idd voor dat soort uitstapjes gebruikt. Niet zoveel mis mee toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 maart 2018 om 13:19
Haha, ok. Ik ga wel eens boodschappen doen in Duitsland, vind ik wel leuk. Ik hoop dat je de schoenen in haar maat vindt.
woensdag 28 maart 2018 om 13:19
Dat is dan wel weer zwaar k*t, Tokkie of niet.vrouwjagersma schreef: ↑28-03-2018 13:13Mwah. Vergis je niet.
Ik kocht schoenen voor mijn kind van merk X. Ze draagt altijd merk X. De schoenen in maat 34 waren te klein, dus bestelde ik schoenen in maat 35. Die zijn veeeeeeel te groot. Wat is er mis met deze wereld? Nu moet ik vanmiddag naar Duitsland om schoenen te kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 maart 2018 om 13:21
Nouschi schreef: ↑28-03-2018 13:17Klopt, maar het is toch gewoon een uitdrukking geworden? Écht Tokkiegedrag is het natuurlijk niet om naar PP te gaan of naar de Action. Echt Tokkie is heel asociaal idd, maar in de volksmond en hier op vf wordt het idd voor dat soort uitstapjes gebruikt. Niet zoveel mis mee toch?
Ja zo zie ik het ook, maar correct is het natuurlijk niet. Las hier laatst het Vlaamse marginalen. Vind ik mooier ook eigenlijk.
woensdag 28 maart 2018 om 13:23
Aha ok, nou veel plezier samen! Laat die kleine anders wel een lekker zakje wokkels oid kopen, ze heeft het misschien nodig naast haar geheelonthoudende moeder.vrouwjagersma schreef: ↑28-03-2018 13:17Absoluut. Maar ik woon al mijn hele leven aan de grens, dus de magie is een beetje kwijt. Maar margarine, schoenen, bronwater, chocolade, diepvriestaart, waspoeder en benzine koop ik bijna standaard in Duitsland. Als ik alcohol zou drinken, zou ik het ook in Duitsland halen. Daar staat alles gewoon in de supermarkt, superhandig.
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 13:26
0.26% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2018 om 13:25
Dat zijn zoveel door anderen veronderstelde aso's niet. En verder ben ik het wel eens met VJ; schoenen in Duitsland kopen lijkt mij ook een beter onderwerp.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 28 maart 2018 om 13:27
Ik vind het een prima onderwerp.
woensdag 28 maart 2018 om 13:29
Handig voor kantoorbenodigdheden! Sinds ze hier op het VO zitten gaan we vooraf aan elk nieuw schooljaar flink inslaan bij de Action.
woensdag 28 maart 2018 om 13:30
Troeteltje schreef: ↑28-03-2018 13:27Waar is het topic over kind dat niet meer naar vader wil??? Of hort die vraag hier niet?
Op Kinderen?
woensdag 28 maart 2018 om 13:30
TO heeft gevraagd om verwijdering, ze heeft het kort geopend voor tips om echt verder te komen en schreef dat ze er wat aan heeft gehad. Ze gaf al vrij snel in het begin van het topic aan dat zij een ex heeft die alles googelt en dus ook vlot om verwijdering bij de mods zou gaan vragen.Troeteltje schreef: ↑28-03-2018 13:27Waar is het topic over kind dat niet meer naar vader wil??? Of hort die vraag hier niet?
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 13:34
10.46% gewijzigd
woensdag 28 maart 2018 om 13:31
Wat ik begreep was er een verzoek door to gedaan om het te verwijderen wegens privacy bij de moderators.Troeteltje schreef: ↑28-03-2018 13:27Waar is het topic over kind dat niet meer naar vader wil??? Of hort die vraag hier niet?
woensdag 28 maart 2018 om 13:37
Vond het heftige reacties reacties om te lezen. Vooral de ervaringen van de toen kinderen die het verhaal/gevoel van de dochter van TO herkennen.Troeteltje schreef: ↑28-03-2018 13:35Oooooh, dan is het prima. Als ze wel geholpen is, ik wens haar oprecht veel succes.
Ik zocht het topic en vond het niet, vandaar.
Dank jullie voor het antwoord.