Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Hades- schreef:
28-03-2018 17:32
Wil je niet weten waarom je je bagage eerst altijd in de badkamer van je hotelkamer moet plaatsen of de gigantische buik van (who the fuck is) Kim Kötter zien?
Neen, neen, driewerf neen.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2018 17:33
Neen, neen, driewerf neen.

10.000 werf nee!!
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2018 17:28
Die kutbalk had ik weggejorist met adblocker, maar sinds ik noodgedwongen mijn lappie heb teruggezet naar fabrieksinstellingen lukt me dat niet meer. Ik kan niet zeggen dat dat het forumgenot erg verhoogt.
Het stomme is dat ik de roze balk wel heb maar daaronder of boven is het wit. Dus uiteindelijk helpt die blocker wel maar nuet tegen de balk die mijn scherm met de helft verkleint. Dan kan ik wel op dat pijltje drukken maar dan is die balk weg totdat ik de pagina ververs, dat is dus per topic pagina of per topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Met aangepaste cookies heb ik soms een lege balk, maar de andere keer staat alle onzin er weer wel. Dus dat helpt ook maar gedeeltelijk.
Enn schreef:
28-03-2018 17:45
Het stomme is dat ik de roze balk wel heb maar daaronder of boven is het wit. Dus uiteindelijk helpt die blocker wel maar nuet tegen de balk die mijn scherm met de helft verkleint. Dan kan ik wel op dat pijltje drukken maar dan is die balk weg totdat ik de pagina ververs, dat is dus per topic pagina of per topic.
Dat had ik eerst ook, maar nu blijft de balk weg. Geen idee hoe ik dat gedaan heb. Alleen als ik in mijn PB ga kijken, komt hij terug, maar dan klik ik het gewoon weer weg en is het okay. Raar gedoe.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
28-03-2018 18:09
Dat had ik eerst ook, maar nu blijft de balk weg. Geen idee hoe ik dat gedaan heb. Alleen als ik in mijn PB ga kijken, komt hij terug, maar dan klik ik het gewoon weer weg en is het okay. Raar gedoe.
Stil nou Roosje, nóóít toegeven dat jij wel iets met je pb kan! Dan hoor je bij het groepje!!!

Qua leesookmeuk ben ik nog steeds een beetje in de war van een banaan met discodip die me sexy feitjes over zijn lijf wilde vertellen. Echt, dat plaatje heeft me een week van mijn liefdesleven gekost. Error in mijn hoofd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
28-03-2018 18:48
Stil nou Roosje, nóóít toegeven dat jij wel iets met je pb kan! Dan hoor je bij het groepje!!!

Qua leesookmeuk ben ik nog steeds een beetje in de war van een banaan met discodip die me sexy feitjes over zijn lijf wilde vertellen. Echt, dat plaatje heeft me een week van mijn liefdesleven gekost. Error in mijn hoofd.
Ik schrijf ook niet dat ik daadwerkelijk PB's ontvang. Ik ben zo wanhopig dat ik om de dag eens ga kijken. :sigh:

Damn, ik zou bijna mijn Adblock verwijderen. Een banaan met discodip? En dat heb ik gemist?
doornroosje9 schreef:
28-03-2018 18:54
Ik schrijf ook niet dat ik daadwerkelijk PB's ontvang. Ik ben zo wanhopig dat ik om de dag eens ga kijken. :sigh:

Damn, ik zou bijna mijn Adblock verwijderen. Een banaan met discodip? En dat heb ik gemist?
Hij zit in je inbox :proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
28-03-2018 18:56
Hij zit in je inbox :proud:
Je hebt zeker geen PB van mij nu?
Ooo, hij staat wel bij mijn verzonden berichten!
doornroosje9 schreef:
28-03-2018 18:54
Nou ja, ik tel blijkbaar niet meer mee :cry:
Elfje112 schreef:
28-03-2018 19:16
Nou ja, ik tel blijkbaar niet meer mee :cry:
(Ssssst, nu weten ze dat we een groepje zijn! :whip: )
doornroosje9 schreef:
28-03-2018 19:26
(Ssssst, nu weten ze dat we een groepje zijn! :whip: )
Oeps :cencored:
Troeteltje schreef:
28-03-2018 13:47
Zeker Enn. Daarom bleef het topic me bij en zocht ik het.
Kijk wat ik nu net lees!
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/222476 ... iding.html

EIn-de-lijk..... het is dan nu officieel zo ver. Het is volgensmij ook hoog tijd en heel terecht.
enn wijzigde dit bericht op 28-03-2018 20:41
0.57% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom is er eigenlijk geen dierenpijler? Vroeg ik me zo af.
Geen idee. Ik hou niet zo van dieren.

Mijn kind heeft schoenen! Hoezee!
Ecco's, want dat moest van Star :proud:
En ik kocht bij de Duitse supermarkt alleen volkoren toastbrood, bronwater en margarine. En Haribo voor de kinderen.
VrouwJagersma :thumbsup:
Haribo macht Kinder froh.
ñuca schreef:
28-03-2018 17:37
10.000 werf nee!!
Ontelbaar werf nee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
De "Lees ook" zelf staat er nog, maar het is mij wel gelukt om alle bijbehorende artikelen te verbergen. Methode: laptop, firefox, add-on uBlock origin installeren. Daarna met rechterkant muis op Lees ook klikken en kiezen voor Element blokkeren.
Heerlijk!
(heel soms staan de artikelen er wel, maar met F5 is het dan weer weg).
Enn schreef:
28-03-2018 20:37
Kijk wat ik nu net lees!
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/222476 ... iding.html

EIn-de-lijk..... het is dan nu officieel zo ver. Het is volgensmij ook hoog tijd en heel terecht.
Eerlijk?
Ik word er boos van.
Wat een betutteling.

Alsof het in het belang van de kinderen is om die scheiding dan maar tegen te houden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-03-2018 22:41
Eerlijk?
Ik word er boos van.
Wat een betutteling.

Alsof het in het belang van de kinderen is om die scheiding dan maar tegen te houden.
Ik vind het precies zo.
Lekker man, pa en ma nog een jaar verplicht samen met bijbehorend drama.
Lijkt me ook onwenselijk dat je als kind moet bepalen hoe en waar je woont.
Je moet de tijd nemen om alles na te checken, terwijl je kleren in de badkamer liggen. Gewoon je koffer dichthouden lijkt me een stuk eenvoudiger als je loopt te na checken.

(Lees ook)
Solomio schreef:
28-03-2018 22:41
Eerlijk?
Ik word er boos van.
Wat een betutteling.

Nope, maar het niet horen is ook geen optie.
Dat je bij de Mac altijd een bonnetje moet vragen omdat ze dan denken dat je een mystery guest bent. Die haar vier kinderen meeneemt naar haar werk. Ofzo.
(Lees ook)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven