Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head schreef:
16-05-2018 21:04
Ik vind het woord "backspacken" best een beetje kinky klinken.

Daarom dus altijd een handdoekje naast je bed.
RikM schreef:
16-05-2018 21:08
Daarom dus altijd een handdoekje naast je bed.
Oh, ik laat het altijd gewoon gebeuren. Aan handdoekjes denk ik dan niet.
vrouwjagersma schreef:
16-05-2018 21:04
Nou!
Het is een rare forumdag.
Ik vraag me dan wel af of er in Nederland werkelijk zoveel halve analfabeten rondlopen. Dat zou wel triest zijn.
missie_m schreef:
13-05-2018 14:38
Iemand kan op z'n 40-ste of 50-ste een zware burn-out krijgen en er dan pas achter komen dat hij/zij al z'n hele leven autistisch is. Al z'n hele leven zich aan alles heeft aangepast. Dat hij/zij onbewust veel harder z'n best moest doen om het zelfde te bereiken dan z'n collega die het geen enkele moeite kost. En dan merken dat het tempo dat hij al die jaren nodig had om alles bij te benen niet meer gaat lukken.

Of er pas achter komen dat ze iets van autisme hebben als de kinderen hun eigen weg beginnen te gaan en niet meer meegaan met de vaste regels en structuur van paps of mams.
Prof. Schedder legt de hersenen bij een burn-out heel mooi uit bij Masterclass op 1
missie_m wijzigde dit bericht op 16-05-2018 21:12
5.28% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Head schreef:
16-05-2018 21:09
Ik vraag me dan wel af of er in Nederland werkelijk zoveel halve analfabeten rondlopen. Dat zou wel triest zijn.
Dat je niet kunt schrijven vind ik niet zo erg. Dat je je achterhaalde denkbeelden met de wereld wilt delen vind ik een stuk vervelender.
vrouwjagersma schreef:
16-05-2018 21:11
Dat je niet kunt schrijven vind ik niet zo erg. Dat je je achterhaalde denkbeelden met de wereld wilt delen vind ik een stuk vervelender.
Ja, daar zitten echt enge dingen bij. Beschaving is echt maar een heel dun laagje vernis.
Hoeveel topics zijn er wel niet over geld lenen aan een vriendin? Of over huurproblemen?
Of is alles uit dezelfde hand geschreven?
RikM, volgens mij heb jij laatst ergens gepost hoe je een link een naam kunt geven. Klopt dat en zo ja, wil je dat even delen in dit topic vol digi nitwits?
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_m ... #p28521294
PJK en Iris in het Megan en Harry topic :facepalm:

Ik ben van ellende maar mijn haar gaan verven.
the_Wicked_Witch schreef:
17-05-2018 22:28

Verstandig. En hoe is het geworden?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Had je nog haren over na het lezen van het topic? ;-D
De kleur die ik sinds een aantal maanden heb ;-D . Donkerbruin, komt in de buurt van mijn eigen kleur.
Na 25 jaar blonderen vond mijn haar het welletjes en dreigde met totale uitval.
Het is een spoeling trouwens tot mijn eigen kleur helemaal terug gegroeid is.

Mijn kind heeft een week lang iedere morgen gegild als ik mijn hoofd om de slaapkamerdeur stak, net na de eerste keer verven, maar dat terzijde :proud:
17-05-2018 22:41
De kleur die ik sinds een aantal maanden heb ;-D . Donkerbruin, komt in de buurt van mijn eigen kleur.
Na 25 jaar blonderen vond mijn haar het welletjes en dreigde met totale uitval.
Het is een spoeling trouwens tot mijn eigen kleur helemaal terug gegroeid is.

Mijn kind heeft een week lang iedere morgen gegild als ik mijn hoofd om de slaapkamerdeur stak, net na de eerste keer verven, maar dat terzijde :proud:
Hahaha, grappig kind. Die moest goed wennen dus :) .

Is zeker wel gek in de spiegel?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 22:52
Hahaha, grappig kind. Die moest goed wennen dus :) .

Is zeker wel gek in de spiegel?

Inmiddels niet meer, maar ik moest ook wennen ja.
Het meest grappige is dat er bekenden straal langs me heen lopen. Is wel lekker rustig trouwens :D
17-05-2018 22:55
Inmiddels niet meer, maar ik moest ook wennen ja.
Het meest grappige is dat er bekenden straal langs me heen lopen. Is wel lekker rustig trouwens :D
Ja, mensen hebben echt een heel specifiek plaatje van je. En als dat plaatje al jaren ongeveer hetzelfde is dan herkennen ze je niet meer. Wel grappig om te bemerken, ook wel vreemd als mensen je ineens geen gedag meer zeggen.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 22:58
Ja, mensen hebben echt een heel specifiek plaatje van je. En als dat plaatje al jaren ongeveer hetzelfde is dan herkennen ze je niet meer. Wel grappig om te bemerken, ook wel vreemd als mensen je ineens geen gedag meer zeggen.

Haha, ja. Duurde ook een paar dagen voordat ik doorhad dat het daarom was.
17-05-2018 23:00
Haha, ja. Duurde ook een paar dagen voordat ik doorhad dat het daarom was.
:rofl:
Kia, wat vind je hiervan: https://www.youtube.com/watch?v=nji5zvk ... tKO0APQ__E
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 23:27
Kia, wat vind je hiervan: https://www.youtube.com/watch?v=nji5zvk ... tKO0APQ__E
Verkeerde topic mop. :rofl: maar echt heel gaaf!
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 23:33
Verkeerde topic mop. :rofl: maar echt heel gaaf!
Nee joh, deze was daar offtopic en hier mag dat :lightbulb:
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 23:46
Nee joh, deze was daar offtopic en hier mag dat :lightbulb:
Ah ja, tuurlijk!
missie_m schreef:
16-05-2018 21:10
Prof. Schedder legt de hersenen bij een burn-out heel mooi uit bij Masterclass op 1
Hij heet geen Schedder maar Scherder.
Lilou, als je nog meeleest: Van harte gefeliciteerd met de kleine. Geniet ervan! :redrose:

Ja was het niet al door de een verneukt, is er nog eentje bij :sick:
Ik vind het ook gewoonweg onbestaanbaar dat iemand die zich zo op zijn eigen klasse laat voorstaan in dat topic niet alleen een ordinaire zwartmakende roddeltante is, maar ook nog eens heel ernstig discriminerende opmerkingen over vermeende sociaal-economische milieus maakt.

Als mensen tokkie willen, kunnen ze tokkie krijgen, geen enkel probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven