Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
18-05-2018 12:16
Ik vind het ook gewoonweg onbestaanbaar dat iemand die zich zo op zijn eigen klasse laat voorstaan in dat topic niet alleen een ordinaire zwartmakende roddeltante is, maar ook nog eens heel ernstig discriminerende opmerkingen over vermeende sociaal-economische milieus maakt.

Als mensen tokkie willen, kunnen ze tokkie krijgen, geen enkel probleem.
IK heb het hele topic niet gelezen, maar ik gok zomaar dat je het over pejeka hebt. oke fout gedacht
Ik heb even mee gelezen, zo gezellig klinkt dat topic niet.
Via lees mee https://www.viva.nl/sex-en-liefde/katja ... erzamelen/

En hebben we nu zin om de viva te gaan kopen met dit artikel?
8102 schreef:
18-05-2018 12:48
Via lees mee https://www.viva.nl/sex-en-liefde/katja ... erzamelen/

En hebben we nu zin om de viva te gaan kopen met dit artikel?

Ik wil principieel niet klikken op "lees meer". Als iedereen dat nou boycot verdwijnt het hopelijk (i know, whisfull thinking...). Maar ik google wel eens nav wat daar staat. Zo wist ik vanmorgen nog niet wie Monica Geuze is en vind ik de koppels die meedoen aan TI VIPS niet erg bekend :proud:
GenieInABottle schreef:
18-05-2018 09:35
Lilou, als je nog meeleest: Van harte gefeliciteerd met de kleine. Geniet ervan! :redrose:
Wie besluit er nou in het kraambed om op anoniem te gaan?! Dan heb je toch wel andere dingen aan je hoofd, lijkt me. Heeeeeel bijzonder.
Ja, ik zou denk ik gewoon een tijdje niet inloggen, en er niet eens bij nadenken dat ik mezelf op anoniem zou kunnen laten zetten :wtf:
Fragolisa schreef:
18-05-2018 13:20
Wie besluit er nou in het kraambed om op anoniem te gaan?! Dan heb je toch wel andere dingen aan je hoofd, lijkt me. Heeeeeel bijzonder.
Misschien valt nr2 nu al zo tegen, dat ze spijt heeft van haar hautaine houding tot nu toe?? 8-)
De Viva (het blad) ligt bij mij al tientallen jaren stof te verzamelen ;-D
nounou
lilalinda schreef:
18-05-2018 14:01
Misschien valt nr2 nu al zo tegen, dat ze spijt heeft van haar hautaine houding tot nu toe?? 8-)

Ik dacht hetzelfde :rofl:
Fragolisa schreef:
18-05-2018 13:20
Ook het eerste wat ik dacht :rofl: Alsof je hier ook echt aan denkt als je net bevallen bent.
vrouwjagersma schreef:
18-05-2018 12:16
Ik vind het ook gewoonweg onbestaanbaar dat iemand die zich zo op zijn eigen klasse laat voorstaan in dat topic niet alleen een ordinaire zwartmakende roddeltante is, maar ook nog eens heel ernstig discriminerende opmerkingen over vermeende sociaal-economische milieus maakt.

Als mensen tokkie willen, kunnen ze tokkie krijgen, geen enkel probleem.

Ja, dit. Mijn mond valt echt open van wat PJK uit weet te braken.
Om nog maar niet te spreken van degene die fijn (en volgens mij bewust) nog even wat olie op het vuur komt gooien.
KyloRen schreef:
18-05-2018 14:09
Ook het eerste wat ik dacht :rofl: Alsof je hier ook echt aan denkt als je net bevallen bent.
Tuurlijk wel: Er moet een nieuw scenario geschreven worden en dat kost even tijd. Ben benieuwd welk personage er opgevoerd zal worden onder de volgende nick.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana-- schreef:
18-05-2018 13:17
Ik wil principieel niet klikken op "lees meer". Als iedereen dat nou boycot verdwijnt het hopelijk (i know, whisfull thinking...). Maar ik google wel eens nav wat daar staat. Zo wist ik vanmorgen nog niet wie Monica Geuze is en vind ik de koppels die meedoen aan TI VIPS niet erg bekend :proud:
Goeie.
Helemaal nu ze Anne Frank tussen de vibrators en Temptation Island hebben gezet.

Oudblond schreef:
18-05-2018 14:18
Tuurlijk wel: Er moet een nieuw scenario geschreven worden en dat kost even tijd. Ben benieuwd welk personage er opgevoerd zal worden onder de volgende nick.
Goed punt.
Keuteltje die dit schrijft 'ik kan natuurlijk best zelf zoeken' vind ik grappig :rofl:
Star² schreef:
18-05-2018 16:22
Keuteltje die dit schrijft 'ik kan natuurlijk best zelf zoeken' vind ik grappig :rofl:
Dat viel mij ook meteen op :proud:
lilalinda schreef:
18-05-2018 14:01
:rofl:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
:proud:

David Dunning
Star² schreef:
Als ze dat gaat doen ga ik op anoniem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-05-2018 20:05
Dan heeft ons hele forumleven geen zin meer.

David Dunning
Nouschi schreef:
18-05-2018 20:05
Jij bent wel zeker van de zaak!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
18-05-2018 20:06
Dan heeft ons hele forumleven geen zin meer.
Nee idd, moet niet gekker worden zeg. Vandaag nog voor haar gezocht!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-05-2018 20:12
Nee idd, moet niet gekker worden zeg. Vandaag nog voor haar gezocht!
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat zie ik nu? Echt iedereen doet eraan mee?

Afbeelding

David Dunning
Solomio schreef:
19-05-2018 11:59
Wat zie ik nu? Echt iedereen doet eraan mee?

Afbeelding
Waaraan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven