Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 19 mei 2018 om 20:49

zaterdag 19 mei 2018 om 20:53
Struisvogelpolitiek. Hij ontkomt er toch niet aan.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 20:52Mijn man keek juist, al was dat vooral ontwijkend gedrag omdat hij eigenlijk ander werk moest doen. Is altijd heel fijn, als hij examens na moet kijken. Dan is ons huis gedweild, gaat hij keukenkastjes uitsoppen en ramen wassen.

zaterdag 19 mei 2018 om 20:53
Wil jou man soms hier even wat examens komen nakijken? Er moet nog een hele was gestreken wordenvrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 20:52Mijn man keek juist, al was dat vooral ontwijkend gedrag omdat hij eigenlijk ander werk moest doen. Is altijd heel fijn, als hij examens na moet kijken. Dan is ons huis gedweild, gaat hij keukenkastjes uitsoppen en ramen wassen.

zaterdag 19 mei 2018 om 20:58
]vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 20:56Ja hoor, geen probleem. Soms nog zelfs met van die bolletjes op de i.
Dat valt dan nog mee. Ik heb sommige zien schrijven daar krijg je vanzelf grijze haren van.
zaterdag 19 mei 2018 om 21:07
Dat snap ik.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 19:31Dat is lief. Het is ook allemaal niet zo ernstig, maar ik heb gewoon zin om te klagen.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 19 mei 2018 om 21:18
vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 20:52Mijn man keek juist, al was dat vooral ontwijkend gedrag omdat hij eigenlijk ander werk moest doen. Is altijd heel fijn, als hij examens na moet kijken. Dan is ons huis gedweild, gaat hij keukenkastjes uitsoppen en ramen wassen.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 19 mei 2018 om 21:20
En dan gaan zitten snotteren van ontroering.
En een mening hebben over de bruidsjurk en over de kleding van de gasten en de kleur van het elastiek in het haar van één van de betrokkenen.
Echt, dan ben ik zo blij dat ik heel vaak geen mening heb.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 mei 2018 om 21:21
Dat is dan ook echt beter.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 19 mei 2018 om 21:22
Ik vind het altijd wel onbegrijpelijk fascinerend dat mensen daar zo druk mee bezig kunnen zijn.
zaterdag 19 mei 2018 om 21:25
Stuur hem - met examens - maar deze kant uit. Kijk ik die examens wel na.vrouwjagersma schreef: ↑19-05-2018 20:52Mijn man keek juist, al was dat vooral ontwijkend gedrag omdat hij eigenlijk ander werk moest doen. Is altijd heel fijn, als hij examens na moet kijken. Dan is ons huis gedweild, gaat hij keukenkastjes uitsoppen en ramen wassen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 mei 2018 om 21:28

zaterdag 19 mei 2018 om 21:29
Hij zou het een deal vinden. Denk ik. Hij is van de uitputting in slaap gevallen, de arme ziel.
Had hij maar een taal moeten studeren. Geen Nederlands, uiteraard, maar Frans had een hoop gescheeld, qua eindexamenstress.