Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:yawnee:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-05-2018 22:23
:yawnee:
Bedtijd?
Jonari schreef:
20-05-2018 22:24
Bedtijd?
Ook, maar het is zó saai hier de laatste tijd :sick:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb jij dat niet? Ik denk de laatste tijd vaker dat ik het ontgroei of zo.
Nouschi schreef:
20-05-2018 22:30
Ik wel en dat ook.

Ik heb vandaag een teen gebroken. Misschien moet ik er maar een topic over openen.
Yas, Enn, Solo, LV, Vj etc. hoe zit dat met jullie? Ligt het aan mij?
Nouschi schreef:
20-05-2018 22:30
Ik heb dat ook hoor.
Denk dat ik er te oud voor word en ik heb al die problemen en meningen al 100 keer gelezen.
Maar het blijft toch trekken op de een of andere manier.
Moiren’ schreef:
20-05-2018 22:31
Ik wel en dat ook.

Ik heb vandaag een teen gebroken. Misschien moet ik er maar een topic over openen.
Oh jee.
Wat is er gebeurd?
Jonari schreef:
20-05-2018 22:34
Ik heb dat ook hoor.
Denk dat ik er te oud voor word en ik heb al die problemen en meningen al 100 keer gelezen.
Ja precies. Het blijft wel trekken idd maar toch wel minder merk ik.
Jonari schreef:
20-05-2018 22:35
Oh jee.
Wat is er gebeurd?
De trap wil nooit aa de kant. Die heeft een heel stom uitsteeksel de gang in.
Deze keer brak ik een teen.
Jonari schreef:
20-05-2018 22:34
Ik heb dat ook hoor.
Ik lees ook zelden nog wat terug.
Nouschi schreef:
20-05-2018 22:29
Ook, maar het is zó saai hier de laatste tijd :sick:
Dat is beleid.

Klagen over saai is wel iets van jaren, en ook dat het vroeger beter was.
Maar zo saai als de laatste ca 1,5 jaar is volgens mij wel nieuw, en staat los van ontgroeien.
Als het enkel braaf en tuttig en hihi mag wordt het vanzelf braaf en tuttig en gaapverwekkend.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
20-05-2018 19:05
Het idee achter mijn nieuwe Nick was dat ik me dan minder aan zou trekken van mensen, maar het voelt vooral heel kunstmatig en dit plaatje glitterde ook niet goed, al is dat geen probleem meer.
Ik mis je huisdier!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
feow schreef:
20-05-2018 22:37
Dat is beleid.

Maar zo saai als de laatste ca 1,5 jaar is volgens mij wel nieuw, en staat los van ontgroeien.
Als het enkel braaf en tuttig en hihi mag wordt het vanzelf braaf en tuttig en gaapverwekkend.
Ik denk inderdaad dat het nagenoeg kapot gemodereerd is.
Nouschi schreef:
20-05-2018 22:32
Yas, Enn, Solo, LV, Vj etc. hoe zit dat met jullie? Ligt het aan mij?
Hier is het meer een golfbeweging. Periodes dat ik er weinig ben, afgewisseld met periodes dat ik er vaker ben.
Maar ik heb wel steeds vaker een soort vervreemdend gevoel in discussies, alsof er echt slechter gelezen wordt en veel minder ruimte is voor verschillende meningen.
En dan haak ik weer voor een poosje af.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
feow schreef:
20-05-2018 22:37
Dat is beleid.

Nee dat geloof ik niet. Zo braaf en tuttig is het nou ook weer niet. Er gebeurt gewoon niks!
Moiren’ schreef:
20-05-2018 22:39
Dit zeker ja.

Maar mensen lijken ook minder te kunnen hebben, zijn snel beledigd, staffen sneller.
Denk ik.

David Dunning
Moiren’ schreef:
Dit!

Ik mis de goeie ouwe forumtijd met snoeiharde discussies en fitties zonder klikspanenoptie.
Ik heb de laatste weken ineens dat mijn brood oud lijkt als het uit de vriezer komt. Is dat een topic waard?

David Dunning
Solomio schreef:
20-05-2018 22:41
Dit zeker ja.

Maar mensen lijken ook minder te kunnen hebben, zijn snel beledigd, staffen sneller.
Denk ik.
Als er alleen echt in nood op stafjes wordt gereageerd laten ze het wel. Staffen loont voor sommige mensen. Er worden straffen om de meest rare redenen uitgedeeld waardoor de dynamiek om zeep is geholpen.
Solomio schreef:
20-05-2018 22:42
Ik heb de laatste weken ineens dat mijn brood oud lijkt als het uit de vriezer komt. Is dat een topic waard?
Heet kato al een topic over.
Solomio schreef:
Hier is het meer een golfbeweging. Periodes dat ik er weinig ben, afgewisseld met periodes dat ik er vaker ben.
Maar ik heb wel steeds vaker een soort vervreemdend gevoel in discussies, alsof er echt slechter gelezen wordt en veel minder ruimte is voor verschillende meningen.
En dan haak ik weer voor een poosje af.
Discussies doe ik zelden aan mee dus dat kan het ook niet zijn. Gewoon leuk forummen en een beetje lol maken bedoel ik.
Solomio schreef:
20-05-2018 22:41
Dit zeker ja.

Denk ik.
Denk het ook.
En dat stomme gestaf mag van mij sowieso afgeschaft, maar dat heb ik ook al 100 keer gezegd.
Dus ik val zelf ook steeds in herhaling.
Solomio schreef:
20-05-2018 22:42
Ja!
Maar het criterium is toch niet dat je elkaar hoer moet kunnen noemen zoals Moi vanmiddag zei? Gewoon leuk forummen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven