Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana-- schreef:
22-05-2018 08:56
Fijn die laatste twee bladzijden :D

Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes ;-D
Ik las al mee in 2001. Schreef een paar jaar later. De beste jaren van dit forum waren 2012-2015. Toen was het continu actief, altijd wat te doen. Nu is het rustiger. En dat heeft alles te maken met het beleid. Niet met de forummers.

Nja, ik zal jullie troep opruimen en ff een ontbijtje in elkaar flanzen. Koffie iemand?

Mooi. Heel mooi.
:koffie:
LOEP ME MAAR aub.
Klopt, dat heeft iedere leeftijd. En van een andere leeftijd vallen ze altijd meer op :whistle:
De nieuwelingen worden in dit soort topics steevast genegeerd... dat valt iog wel op :whoops:
behoorlijk jammer dat de anale seks van nadine nu in mijn gereageerd lijstje staat
Solomio schreef:
22-05-2018 09:39
Wij zijn te jong (forumgewijs) om het te begrijpen begreep ik gisteren.
Alleen degenen die voor 2000 hier al schreven begrijpen het.
1999 was hét jaar inderdaad.
Ibelize schreef:
22-05-2018 18:41
De nieuwelingen worden in dit soort topics steevast genegeerd... dat valt iog wel op :whoops:
Wat wil je met deze passief agressieve reactie?

Je hebt iig een reactie nu.
S-Meds schreef:
22-05-2018 18:58
behoorlijk jammer dat de anale seks van nadine nu in mijn gereageerd lijstje staat
Je kan toch wissen.
Ibelize schreef:
22-05-2018 18:41
Marshmallow?
Moiren’ schreef:
22-05-2018 19:12
Wat wil je met deze passief agressieve reactie?

Je hebt iig een reactie nu.
Excuse me? :sarcastic:

Het is toch een geven dat je als nieuweling in dit soort slow chat topics vaker wel dan niet genegeerd word als je niet bij dat kliekje hoort? Waarom is dat feitje benoemen passief aggressief?
Ibelize schreef:
22-05-2018 19:18

Het is toch een geven dat je als nieuweling in dit soort slow chat topics vaker wel dan niet genegeerd word als je niet bij dat kliekje hoort? Waarom is dat feitje benoemen passief aggressief?
Hoe weet jij nou of het bewust negeren is?

Vaak valt er in dit soort gesprekken van alles tussen, omdat veel mensen tegelijk reageren en dat gaat niet bewust.
Of valt er verder niet zo veel op te zeggen.
Of schrijf je niet interessant.

Kan werkelijk van alles zijn.
Je had ook kunnen vragen hoe het komt dat berichten er vaak tussen vallen.
S-Meds schreef:
22-05-2018 18:58
En jij nog schrijven ' niet loepen als je zit te eten'. En wat doe ik? Juist :sick:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moiren’ schreef:
22-05-2018 19:12
Je kan toch wissen.
Nope. Gaat bij mij niet. Heel vervelend. Zeker als er dan oude topics naar boven gehaald worden waarin ik ooit gereageerd heb.
Ibelize schreef:
22-05-2018 19:18

Gegeven? Echt nog nooit iets van gemerkt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Moiren’ schreef:
22-05-2018 19:21

Vaak valt er in dit soort gesprekken van alles tussen, omdat veel mensen tegelijk reageren en dat gaat niet bewust.

Ik praat niet alleen over mezelf trouwens. Ik zie het vaker bij meerdere.... een trend zegmaar.
Solomio schreef:
22-05-2018 19:24
Gegeven? Echt nog nooit iets van gemerkt.

Jij bent toch geen newbie?
Ibelize schreef:
Ik praat niet alleen over mezelf trouwens. Ik zie het vaker bij meerdere.... een trend zegmaar.
Op dit topic of op het hele forum?
Ibelize schreef:
22-05-2018 19:25
Jij bent toch geen newbie?
Dat zijn we ooit wel geweest. En ja, dan is het even zoeken waar je aansluiting vindt.
Door te gaan jammeren dat het is omdat je nieuw bent gaat je iig niet helpen.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 19:21

Dat weten we inderdaad niet.

:sherlock:
yasmijn schreef:
21-05-2018 16:01
We houden niet van nieuwlichterij.
En met de meeste millenials die dit forum bevolken heb ik ook niks. Ik vind hun ideeën en opvattingen raar.
Als Meds en BGB en LV en Star en jij (en iedereen ouder die ik even niet genoemd heb) vind ik dat een verademing.

Met de meeste topics heb ik niets meer. Behalve de topics waar oudere forummers zitten.
Dit ligt uiteraard aan mij, niet aan dit forum. Ik ontgroei de boel hier. Maar helemaal wegblijven kan ik ook nog niet vanwege mijn matties.
Je hoopt gewoon dat er nog eens een gedenkwaardige vrijdagavond langskomt zoals vroeger.
LOEP ME MAAR aub.
Ibelize schreef:

Nooit zo ervaren.
Ennnnn daar gaaaaaan we weer!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Pfffff
missie_m schreef:
22-05-2018 19:28
Dat weten we inderdaad niet.

:sherlock:
Oja, alleen Yas heeft gisteravond geschreven natuurlijk :facepalm:
broekrok schreef:
22-05-2018 19:31
Ennnnn daar gaaaaaan we weer!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Pfffff
:high5:
Glas wijn erbij?
Ik vind de 'chats' hier vaak niet 'slow' te noemen. Het meandert tot er een speld gevoeld wordt/geprikt wordt en dan gaat het vaak in snel tempo. En dat 'bij een groepje' horen, daar merk ik weinig van. Soms zijn mensen het eens en vallen elkaar bij, maar ik lees net zo vaak meningsverschillen tussen diezelfde mensen.
Als je langer post wordt er wel vaker op je posts gereageerd. Of dat is omdat forummers je 'kennen' of omdat je zelf 'leert' hoe je aan een lopende discussie deel kan nemen, dat weet ik niet.
Jonari schreef:
22-05-2018 19:32
:high5:
Glas wijn erbij?
Lekkâh, Jootje! Maar niet hier :high5:
Ibelize schreef:
Mwah, ik vind het wel meevallen, om eerlijk te zijn. Er werd gewoon op mij gereageerd toen ik hier voor het eerst kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven