Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 mei 2018 om 14:03
Marana-- schreef: ↑22-05-2018 08:56Fijn die laatste twee bladzijden![]()
Wat een gezeur die pagina's ervoor. Alsnog alleen zij met z'n vieren nog over zijn. Ze vergeten veel, die ouwetjes![]()
Ik las al mee in 2001. Schreef een paar jaar later. De beste jaren van dit forum waren 2012-2015. Toen was het continu actief, altijd wat te doen. Nu is het rustiger. En dat heeft alles te maken met het beleid. Niet met de forummers.
Nja, ik zal jullie troep opruimen en ff een ontbijtje in elkaar flanzen. Koffie iemand?
Mooi. Heel mooi.

LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:18
Excuse me?

Het is toch een geven dat je als nieuweling in dit soort slow chat topics vaker wel dan niet genegeerd word als je niet bij dat kliekje hoort? Waarom is dat feitje benoemen passief aggressief?

dinsdag 22 mei 2018 om 19:21
Hoe weet jij nou of het bewust negeren is?
Vaak valt er in dit soort gesprekken van alles tussen, omdat veel mensen tegelijk reageren en dat gaat niet bewust.
Of valt er verder niet zo veel op te zeggen.
Of schrijf je niet interessant.
Kan werkelijk van alles zijn.
Je had ook kunnen vragen hoe het komt dat berichten er vaak tussen vallen.
dinsdag 22 mei 2018 om 19:21
dinsdag 22 mei 2018 om 19:22
dinsdag 22 mei 2018 om 19:24
Gegeven? Echt nog nooit iets van gemerkt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 22 mei 2018 om 19:24
Moiren’ schreef: ↑22-05-2018 19:21Hoe weet jij nou of het bewust negeren is?
Vaak valt er in dit soort gesprekken van alles tussen, omdat veel mensen tegelijk reageren en dat gaat niet bewust.
Ik praat niet alleen over mezelf trouwens. Ik zie het vaker bij meerdere.... een trend zegmaar.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:28
Moiren’ schreef: ↑22-05-2018 19:21Hoe weet jij nou of het bewust negeren is?
Dat weten we inderdaad niet.

yasmijn schreef: ↑21-05-2018 16:01We houden niet van nieuwlichterij.
En met de meeste millenials die dit forum bevolken heb ik ook niks. Ik vind hun ideeën en opvattingen raar.
Als Meds en BGB en LV en Star en jij (en iedereen ouder die ik even niet genoemd heb) vind ik dat een verademing.
Met de meeste topics heb ik niets meer. Behalve de topics waar oudere forummers zitten.
Dit ligt uiteraard aan mij, niet aan dit forum. Ik ontgroei de boel hier. Maar helemaal wegblijven kan ik ook nog niet vanwege mijn matties.
Je hoopt gewoon dat er nog eens een gedenkwaardige vrijdagavond langskomt zoals vroeger.
LOEP ME MAAR aub.

dinsdag 22 mei 2018 om 19:32
Ik vind de 'chats' hier vaak niet 'slow' te noemen. Het meandert tot er een speld gevoeld wordt/geprikt wordt en dan gaat het vaak in snel tempo. En dat 'bij een groepje' horen, daar merk ik weinig van. Soms zijn mensen het eens en vallen elkaar bij, maar ik lees net zo vaak meningsverschillen tussen diezelfde mensen.
Als je langer post wordt er wel vaker op je posts gereageerd. Of dat is omdat forummers je 'kennen' of omdat je zelf 'leert' hoe je aan een lopende discussie deel kan nemen, dat weet ik niet.
Als je langer post wordt er wel vaker op je posts gereageerd. Of dat is omdat forummers je 'kennen' of omdat je zelf 'leert' hoe je aan een lopende discussie deel kan nemen, dat weet ik niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 22 mei 2018 om 19:35