Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:06
Huh? Dat staat er niet?
Wel
geld-recht/basisbeurs-terug-werkende-kr ... ges/410842
enn wijzigde dit bericht op 22-05-2018 20:07
25.58% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:07
Helemaal eens.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:04En bejaard is irritant ?
Het zegt mi niets / niet zo heel veel over de huidige forummers, hoor : forummers komen en gaan en sommigen blijven, zo is het altijd gegaan. Alleen de dingen die toen konden kunnen met dit beleid niet meer. Kan iemand nog steeds enorme humor hebben : met dit beleid kan je dat zomaar een ( perma) op leveren. Kun je nog zo adrem zijn : ban. Kun je nog zo eerlijk zijn : ban.
Maar daar ging het niet over.
Om te stellen dat alle nieuwe aanwas niet zo leuk is vind ik nogal wat. Sommigen zijn best oké

dinsdag 22 mei 2018 om 20:08
Nou en? Al zou dat de mening van een aantal zijn, wat volgens mij niet zo is, wat dan nog?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 22 mei 2018 om 20:09
Maar het staat er wél! Alleen niet in het topic waarover jij het hebt.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:11
Tuurlijk.
Die nieuwe aanwas zal ws meteen forummen zoals het tegenwoordig " heurt " . Wijouwelui weten van elkaar dat we drie keer iets gewist hebben voor we op verzenden drukken. Dan weet je na zoveel jaar forummen wat ik gepost ZOU hebben, zeg maar. En met dat idee erachter praat- forum ik anders met mensen die hier ook al lang komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:12
Daarom heet het een forum. Om meningen te delenAna_Isabel2 schreef: ↑22-05-2018 20:10Eens. Wát maakt het uit.
Net als dat iemand vind dat nieuwelingen geen aandacht krijgen. Het is een mening mensen.

Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 20:13
Dat. Ik kan tussen jouw regels door lezen en vice versa gok ik maar zoblijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:11Tuurlijk.
Die nieuwe aanwas zal ws meteen forummen zoals het tegenwoordig " heurt " . Wijouwelui weten van elkaar dat we drie keer iets gewist hebben voor we op verzenden drukken. Dan weet je na zoveel jaar forummen wat ik gepost ZOU hebben, zeg maar. En met dat idee erachter praat- forum ik anders met mensen die hier ook al lang komen.

yasmijn wijzigde dit bericht op 22-05-2018 20:14
0.90% gewijzigd
Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 20:13
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:04En bejaard is irritant ?
Het zegt mi niets / niet zo heel veel over de huidige forummers, hoor : forummers komen en gaan en sommigen blijven, zo is het altijd gegaan. Alleen de dingen die toen konden kunnen met dit beleid niet meer. Kan iemand nog steeds enorme humor hebben : met dit beleid kan je dat zomaar een ( perma) op leveren. Kun je nog zo adrem zijn : ban. Kun je nog zo eerlijk zijn : ban.
'vroeger was alles beter' en 'die jeugd van tegenwoordig' vind ik inderdaad irritant vastgeroest bejaardengedrag.
Ik ben het wel volledig met je eens dat het huidige forumbeleid een dooddoener is voor leuk forummen. Dan ben je aan het motiveren wat je als beperkingen ziet van het huidige forum ten opzichte van het vroegere beleid. Als je alleen vrij algemeen stelt dat het vroeger zo veel leuker was hier dan veeg je alle aspecten over één kam, inclusief de forummers.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 20:14
0.05% gewijzigd

dinsdag 22 mei 2018 om 20:14
Uhm, er zit nogal verschil tussen iets stellen als waarheid of brengen als een mening.Ana_Isabel2 schreef: ↑22-05-2018 20:10Eens. Wát maakt het uit.
Net als dat iemand vind dat nieuwelingen geen aandacht krijgen. Het is een mening mensen.
Alle Limburgers zijn dom.
Ik vind alle Limburgers dom.
Best een verschil.
dinsdag 22 mei 2018 om 20:15
Of op te dringen dan

Geen bijzonderheden
dinsdag 22 mei 2018 om 20:15
Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Ahhhhh, vraag eens " BGB , " tiet-met-maden" ? Wil je die eens plakken, alsjeblieft ? "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 20:16
Oneeblijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 20:15Ja. Om mijn tiet-met-maden moest ook niet altijd iedereen lachen.
Ahhhhh, vraag eens " BGB , " tiet-met-maden" ? Wil je die eens plakken, alsjeblieft ? "