Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
missie_m schreef:
22-05-2018 19:28
Dat weten we inderdaad niet.

:sherlock:

Dus als één fossiel dat zegt negeert iedereen de nieuwen? Wat een gezeur weer zeg.
broekrok schreef:
22-05-2018 19:31
Ennnnn daar gaaaaaan we weer!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Pfffff
Hey, en wat kan ik daar aan doen?

Maar verder :rofl: eens!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ibelize schreef:
22-05-2018 19:24
Ik praat niet alleen over mezelf trouwens. Ik zie het vaker bij meerdere.... een trend zegmaar.

Ja ja natuurlijk. Je bent een genegeerde newbie maar al wel lang genoeg hier om na langdurig gedegen onderzoek een trend te hebben ontdekt ..

Die je nu in één klap hebt ontkracht door niet genegeerd te worden. Fijn, zijn we daar ook weer klaar mee.
missie_m schreef:
22-05-2018 19:28
Dat weten we inderdaad niet.

:sherlock:
:rofl:
Enn schreef:
22-05-2018 19:36

:hihi:
shifty schreef:
22-05-2018 19:43
Ja ja natuurlijk. Je bent een genegeerde newbie maar al wel lang genoeg hier om na langdurig gedegen onderzoek een trend te hebben ontdekt ..

Die je nu in één klap hebt ontkracht door niet genegeerd te worden. Fijn, zijn we daar ook weer klaar mee.
Goed opgelost!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Geen bijzonderheden
Oepsss daar gooit iemand een hele fles wijn over de toog en de nabijgelegen tafeltjes heen... wil je een doekje om het even op te ruimen Ibelize? En je bent ook vergeten om de deur achter je dicht te doen, er is ineens zo’n koude windvlaag hierbinnen...
shifty schreef:
22-05-2018 19:43

:hihi:
Enn schreef:
22-05-2018 19:36

:HA:
yasmijn schreef:
22-05-2018 19:44
Niet te hard lachen, ouwetje ; dan pis je weer in je broek.

Waarom vinden mensen het zo vervelend dat sommige oudgedienden het hier vroeger leuker vonden? Schijnt heel irritant te zijn, maar ik snap niet zo goed waarom.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb de tena aan, vrouw Wijnstekers.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
22-05-2018 19:54
Heb de tena aan, vrouw Wijnstekers.
Slim.
Zullen we nu gewoon weer over wat anders doorgaan? Gister hebben oldies en newbies gezellig samen FuN gemaakt en nu is het wel weer klaar toch?

Laten we het hebben over Limburg. Want dat is bijna overstroomd zag ik net. Wie woont er in Limburg? Hebben jullie hulp nodig, bootjes, trekdrop?
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2018 19:52

Waarom vinden mensen het zo vervelend dat sommige oudgedienden het hier vroeger leuker vonden? Schijnt heel irritant te zijn, maar ik snap niet zo goed waarom.

Het klinkt zo ontevreden en bejaard. Tegelijkertijd klinkt het alsof de huidige forummers tekort schieten/niet (meer) leuk zijn. Het forum bestaat tenslotte uit de mensen die er op forummen.

Draai het maar eens om; als je zegt : ik vond het vroeger al een leuk forum, maar nu is het alleen al geweldig door de mensen die er nu op zitten. Dan klinkt dat toch als een soort compliment naar iedereen die hier actief is.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 19:59
0.69% gewijzigd
Ik lees steeds basisbeurs. Geen idee waarom.
Labalade schreef:
22-05-2018 19:58
Zullen we nu gewoon weer over wat anders doorgaan? Gister hebben oldies en newbies gezellig samen FuN gemaakt en nu is het wel weer klaar toch?

Laten we het hebben over Limburg. Want dat is bijna overstroomd zag ik net. Wie woont er in Limburg? Hebben jullie hulp nodig, bootjes, trekdrop?
Limburg willen we niet hebben, dus lekker vol laten stromen.
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2018 19:52

Omdat je dan zegt dat iedereen die in 2001 of later op het forum kwam niet leuk en gezellig kan forummen.
Hoort limbabwe bij NL?
Geen bijzonderheden
Marana-- schreef:
22-05-2018 20:01
Omdat je dan zegt dat iedereen die in 2001 of later op het forum kwam niet leuk en gezellig kan forummen.
Aperte nonsens.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
Hoort limbabwe bij NL?
Nee. Is een derde wereldgebied.
shifty schreef:
Het klinkt zo ontevreden en bejaard. Tegelijkertijd klinkt het alsof de huidige forummers tekort schieten/niet (meer) leuk zijn. Het forum bestaat tenslotte uit de mensen die er op forummen.

Draai het maar eens om; als je zegt : ik vond het vroeger al een leuk forum, maar nu is het alleen al geweldig door de mensen die er nu op zitten. Dan klinkt dat toch als een soort compliment naar iedereen die hier actief is.
En bejaard is irritant ?
Het zegt mi niets / niet zo heel veel over de huidige forummers, hoor : forummers komen en gaan en sommigen blijven, zo is het altijd gegaan. Alleen de dingen die toen konden kunnen met dit beleid niet meer. Kan iemand nog steeds enorme humor hebben : met dit beleid kan je dat zomaar een ( perma) op leveren. Kun je nog zo adrem zijn : ban. Kun je nog zo eerlijk zijn : ban.
Marana-- schreef:
Dat wordt er van gemaakt, ja.
yasmijn schreef:
Aperte nonsens.

Ja, ze er natuurlijk bij moeten zeggen dat het niet zo letterlijk wordt gezegd maar dat het zo overkomt.
Slordig van haar want daardoor is wat ze schrijft natuurlijk volledig onbegrijpelijk geworden.
Labalade schreef:

Ga jij het fijn op Actueel over Limburg hebben dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven