Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
Heheh ik vond m wel geinigRikM schreef: ↑15-05-2018 12:50Het is hier saai. Daarom even een filmpje. Wie lukt het om naar dit filmpje te kijken zonder te lachen? (geluid aan)
https://www.dumpert.nl/mediabase/743036 ... e_dag.html

Damned if I don’t

dinsdag 15 mei 2018 om 13:33

dinsdag 15 mei 2018 om 13:41
Haha Marana, was ook maar een grapje. Zou ook wel een heel slecht troll onderwerp zijn. Tenzij ik er nog een heleboel spannend verwikkelingen bij ga verzinnen

Met mij is het prima. Het enige rotte is dat mijn fotocamera ook daardoor kapot en en ik die nu een tijdje moet missen.

dinsdag 15 mei 2018 om 13:46
Jawel, maar ik mis hem gewoon heel erg. Stom misschien, maar ik ging bijna dagelijks op pad om te fotograferen en voel me nu een beetje verloren. Maar goed, dat komt helemaal goed en ik het nu wel veel tijd om zinvolle dingen te doen, zoals voorjaarschoonmaak, dikke boeken lezen enzo. Of forummen

dinsdag 15 mei 2018 om 14:02
Yep.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 15 mei 2018 om 14:13

dinsdag 15 mei 2018 om 14:32

dinsdag 15 mei 2018 om 16:54
Oh! Wat een stomme aanname van mij dan!!
Maar beter, jongens en mannen hebben van nature een betere zit dan vrouwen. Een voordeel voor houding en beter in het zadel blijven (minder snel vallen)

dinsdag 15 mei 2018 om 17:12
dinsdag 15 mei 2018 om 18:47

dinsdag 15 mei 2018 om 20:58
Dat is waar.
...