Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 juni 2018 om 15:21
Ja. Ik heb een tijd lang het minnaressentopic gevolgd, als 'verzetje' voor het slapen gaan. Als je dat leest denk je dat het leven alleen maar bestaat uit seks, aan seks denken, seks plannen, seks verwachten, hotelletjes zoeken, gestolen momentjes in de auto. It's a lifestyle.
vrijdag 22 juni 2018 om 15:23
Ach, andersom is er ook een hele groep forummers die, naar eigen zeggen, zo'n rotsvast vertrouwen heeft in hun partner dat ze die rustig in bed laten slapen met een andere vrouw.Oakes schreef: ↑22-06-2018 15:21Ja. Ik heb een tijd lang het minnaressentopic gevolgd, als 'verzetje' voor het slapen gaan. Als je dat leest denk je dat het leven alleen maar bestaat uit seks, aan seks denken, seks plannen, seks verwachten, hotelletjes zoeken, gestolen momentjes in de auto. It's a lifestyle.
vrijdag 22 juni 2018 om 15:41
Kijk.. ik vind dat niet horen maar ik geloof nog steeds niet dat hij iets zou doen wat ook maar op vreemdgaan lijkt. Maar hij zou er niet opkomen om dat überhaupt te doen. Hij is namelijk een enorme zwaan-kleef-aan in bed
We hebben wel aardig dezelfde normen en waarden.
vrijdag 22 juni 2018 om 15:42
Ja, ook. En soms is dat vertrouwen gerechtvaardigd. Soms niet.
Ik word echt oud want in tegenstelling tot vroeger vind ik er allemaal niet zo veel meer van. Het is alleen klote als er mensen gekwetst worden.
vrijdag 22 juni 2018 om 15:44
vrijdag 22 juni 2018 om 15:47
Mijn vertrouwen in mijn man is ook rotsvast, en vice versa. Maar daarom gaan we nog niet de kat op het spek binden. En ik ben nogal gehecht aan mijn ruimte in bed
vrijdag 22 juni 2018 om 16:59
Sja. Als alles koek en ei is hoef je geen advies te vragen he.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
vrijdag 22 juni 2018 om 19:15
vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
Ik ook. Alsof verbieden zorgt dat de ander niet vreemdgaat.
vrijdag 22 juni 2018 om 21:54
Precies. Het zijn allemaal van die uitersten die hier zo duidelijk naar voren komen
Nou vertrouw ik mijn man helemaal op dit gebied. Maar ik zou het heel raar vinden als hij met een ander in bed ligt. Al is het maar om dat dat totaal niet bij hem past, dus ik zou dat niet vertrouwen. Aan de andere kant ben ik ook niet van het type dat zegt 'hij slaapt met een ander in één bed dus hij gaat vreemd'. Zeg maar.
zaterdag 23 juni 2018 om 08:20
zaterdag 23 juni 2018 om 08:23
Dat was mijn eerste gedachte ook, ja. Laten we het hopen.8102 schreef: ↑23-06-2018 08:20kinderen/quot-mam-ik-heb-geen-vriendinn ... ges/413061
Dit is toch ook zo'n nep topic?
zaterdag 23 juni 2018 om 08:24
Met hockey en iphone 8 haakte ik af.hebjehaarookweer schreef: ↑23-06-2018 08:23Dat was mijn eerste gedachte ook, ja. Laten we het hopen.
zaterdag 23 juni 2018 om 08:33
Ik al eerder, toen ze schreef dat ze het wel best vond dat haar dochter op school geen vriendinnen had zat omdat ze daar moest leren en niet giebelen. Dan heb je dus duidelijk geen kinderen. Hoop ik vurig, want god wat zitten hier toch mafklappers op het forum en wat heb ik soms te doen met hun echt bestaande kinderen...
zaterdag 23 juni 2018 om 10:51
zaterdag 23 juni 2018 om 11:49
zaterdag 23 juni 2018 om 11:55
En waarom geloof je dat niet? Ik hoor ook bij de categorie ik lig met een andere man (of vrouw
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 23 juni 2018 om 12:05
Echt wel een troll. Zie deze heel 'toevallig' ook de Ibn Ghaldoun school noemen, was in zo'n ander dom Wassenaar schooltopic ook.
zaterdag 23 juni 2018 om 12:07
Oh ik begrijp wel dat anderen dit raar, opmerkelijk of wat dan ook vinden hoor. Ik hou alleen niet van de veroordelingen die daarbij horen. Andersom ook niet.Kia•Ora schreef: ↑23-06-2018 11:55En waarom geloof je dat niet? Ik hoor ook bij de categorie ik lig met een andere man (of vrouw) dan partner in bed en vind het prima als mijn partner dat ook doet. Als ze vreemd willen gaan doen ze dit toch wel. En vind het daarnaast zeer onwenselijk om door partner dringend "verzocht" te worden om niet meer met vrienden in één bed te slapen.
Ik vind het dan wel altijd leuk als mensen het allemaal maar modern en nieuwerwets is, terwijl monogamie toch echt moderner is dan al het andere bij elkaar