Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Er was ooit een topicover kaarten sturen, crosspost of zoiets? Gaat er een lampje branden bij iemand en weet je dan ook nog waar ik het kan vinden? Google en ik zijn vandaag iets minder goede vrienden...
GenieInABottle schreef:
23-06-2018 13:30
Er was ooit een topicover kaarten sturen, crosspost of zoiets? Gaat er een lampje branden bij iemand en weet je dan ook nog waar ik het kan vinden? Google en ik zijn vandaag iets minder goede vrienden...
overig/postcrossing-3/list_messages/67689/117
dit is het laatste topic.
{ nieuwe link werkt blijkbaar niet)
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 13:38
7.89% gewijzigd
Normaal ben ik ook nogal achterdochtig hoor.
Ach, misschien wil ik het wel gewoon geloven omdat ik het vermakelijk vind om te lezen :)
Ook niet echt charmant van me bedenk ik me nu ineens.
Katalina schreef:
23-06-2018 13:37
Normaal ben ik ook nogal achterdochtig hoor.
Ach, misschien wil ik het wel gewoon geloven omdat ik het vermakelijk vind om te lezen :)
Ook niet echt charmant van me bedenk ik me nu ineens.
Niks mis mee hoor, mensen zetten het zelf op internet. Ik vind het soms ook wel vermakelijk
Ik hou ook wel van 'n flinke dosis ramptoerisme, maar als het er zo dik bovenop ligt dat het 'n troltopic is, vind ik het minder smeuig.
Thx 8102!
Ik vraag mij ook af waarom ze dat topic van paardebloempje niet weg halen vanwege privacy. De mods kunnen makkelijk een prive berichtje sturen en met haar overleggen.
GenieInABottle schreef:
23-06-2018 13:41
Thx 8102!
graag gedaan
Googel wil weten of ik geen robot ben :popcorn:
Oh ben gelukkig niet de enige haha!
Net als relletjes, vind ik ook prima vermaak :P
Katalina schreef:
23-06-2018 13:44
Oh ben gelukkig niet de enige haha!
Net als relletjes, vind ik ook prima vermaak :P
Tegenwoordig niet meer zo, meestal worden ze snel de kop in gedrukt.

Best jammer
Oifa schreef:
23-06-2018 13:46

Best jammer
Da's waar, vroegahh was dat pas echt fun :D
Katalina schreef:
23-06-2018 13:52
Da's waar, vroegahh was dat pas echt fun :D
yep

Maar toch he, blijft viva trekken. Ben een poosje weggeweest maar ja nu zit ik er toch weer.
GenieInABottle schreef:
23-06-2018 13:30
overig/postcrossing-deel-13/list_messages/340545/107
Dit is het laatste topic!
Ik heb hem even weer geupt in overig voor je.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 14:05
5.75% gewijzigd
Oifa schreef:
23-06-2018 13:54
yep

Maar toch he, blijft viva trekken. Ben een poosje weggeweest maar ja nu zit ik er toch weer.
Ja herkenbaar, geen idee wat er nou zo leuk aan is maar ik geraak hier ook nooit meer weg geloof ik.
'T is haast een soort zelfkastijding.
Ik ben vooral benieuwd wat je van makreel, avocado en vers sap kan maken.
De OP geloofde ik wel, dit vind ik vreemde details.
RégineFilange schreef:
23-06-2018 13:14
Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.

Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.

Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
Dit gevoel heb ik ook steeds vaker idd!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Oifa schreef:
23-06-2018 13:46

Best jammer
Ik wil wel, beetje rellen!
Maar na 3 maandbannen is me de lust vergaan.
8102 schreef:
23-06-2018 13:41
Ik vraag mij ook af waarom ze dat topic van paardebloempje niet weg halen vanwege privacy. De mods kunnen makkelijk een prive berichtje sturen en met haar overleggen.
Paardebloempje schrijft toch zelf in het topic, waarom dan weghalen?
Ze is verstandig genoeg om er zelf voor te verzoeken mocht ze dat willen.
Oudblond schreef:
22-06-2018 11:10
Brussels! Ik mis het. Ik kijk de 'week van Bruzz' alleen maar om het taaltje nog een keer te horen.
Tof zeg!
Brussels is eigenlijk mijn moedertaal. Toen ik naar school moest begreep ik bijna niks van het AN.
Toen de kleuterjuf zei dat ik mijn brooddoos uit mijn boekentas moest halen wist ik echt niet wat ze bedoelde.
Wist ik veel dat 'maain bruudduus' een brooddoos was.... :-)
RégineFilange schreef:
23-06-2018 13:14
Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.

Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.

Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
Ik geloof daar niks van.
Ten eerste is het talent van de gemiddelde trol voor schrijven groter dan het talent van de 'echte' vivaschrijvers. Zie lees ook.
Ten tweede jagen ze zelf steeds mensen weg met hun vernieuwingen.

Yas! Een eekhoorn in je achtertuin, ga gauw kijken!!!

Ten derde bestond het forum vroeger ook voor een groot deel uit dit soort verhalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Yasmeenah82 schreef:
23-06-2018 14:19
Dit gevoel heb ik ook steeds vaker idd!

Of ze het nu nog doen weet ik niet. Het is wat mij betreft echt wel een tijdje aantoonbaar duidelijk geweest dat Viva ForumBoosters gebruikte.
Als ze dat nu nog steeds doen hebben ze volgens mij wel een heel low-budget-variant ingekocht :biggrin:

Ik denk gewoon dat er inmiddels in verhouding tot het aantal zinnige forummers nu relatief veel onzinnige forummers zijn. En dat is niet zozeer omdat het aantal onzinnige forummers is toegenomen.
feow schreef:
23-06-2018 14:44
Ik geloof daar niks van.
Ten eerste is het talent van de gemiddelde trol voor schrijven groter dan het talent van de 'echte' vivaschrijvers. Zie lees ook.
Ten tweede jagen ze zelf steeds mensen weg met hun vernieuwingen.

Yas! Een eekhoorn in je achtertuin, ga gauw kijken!!!

Ten derde bestond het forum vroeger ook voor een groot deel uit dit soort verhalen.
Ja, je vriend zal je maar gretig nemen :sick:
shifty schreef:
23-06-2018 14:45
Of ze het nu nog doen weet ik niet. Het is wat mij betreft echt wel een tijdje aantoonbaar duidelijk geweest dat Viva ForumBoosters gebruikte.
Als ze dat nu nog steeds doen hebben ze volgens mij wel een heel low-budget-variant ingekocht :biggrin:

Ik denk gewoon dat er inmiddels in verhouding tot het aantal zinnige forummers nu relatief veel onzinnige forummers zijn. En dat is niet zozeer omdat het aantal onzinnige forummers is toegenomen.
Ze kunnen jou niet betalen Shifty... Maar ze doen iig hun best om er nog iets leuks van te maken :'(
Koi* schreef:
23-06-2018 10:51
Je kunt niks verbieden daar ben ik het mee eens, maar wat sommige mensen hier goedkeuren onder het mom van vertrouwen, vind ik op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik geloof er dan ook niks van.
Nee je zal elkaar maar gewoon 100% vertrouwen zeg.....
Vriendelijk.
Star² schreef:
23-06-2018 14:46
Ja, je vriend zal je maar gretig nemen :sick:

Ik vind 'gretig' in deze situatie ook zo'n ongelofelijk opdroogwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven