Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 24 mei 2018 om 23:27
Ik ben echt de eerste om toe te geven dat ik vast iets over het hoofd zie, maar waarom zou je in hemelsnaam anoniempjes gaan téllen als ze allemaal een nummertje krijgen en je dus ook een simpel sommetje kunt maken????
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 24 mei 2018 om 23:35
Haha ja die snapte ik ook niet echt. Ik dacht echt het is maar waar je zin in hebt.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 24 mei 2018 om 23:36
Voor de jubileumnapraat heb ik een nieuw voorstel.
Eerst een teltopic van forummers van maken.
Als we daarmee de eerste anderhalve pagina gevuld hebben kunnen we wat pagina's vullen met 'wie is wie', 'wie was wie' en 'waar is die wie eerst wie wie was nu'.
Dan een flinke rel, want dat is goed voor nieuwe aanwas.
Even verder tellen met de nieuwkomers.
En dan wat was was en is geweest, met een lach en een traan.
(Jonari, mijn nederige excuses. Zelfs ik snap bovenstaande nauwelijks)
Eerst een teltopic van forummers van maken.
Als we daarmee de eerste anderhalve pagina gevuld hebben kunnen we wat pagina's vullen met 'wie is wie', 'wie was wie' en 'waar is die wie eerst wie wie was nu'.
Dan een flinke rel, want dat is goed voor nieuwe aanwas.
Even verder tellen met de nieuwkomers.
En dan wat was was en is geweest, met een lach en een traan.
(Jonari, mijn nederige excuses. Zelfs ik snap bovenstaande nauwelijks)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 24 mei 2018 om 23:38
donderdag 24 mei 2018 om 23:38
bgb zijn jullie al onloepbaar?blijfgewoonbianca schreef: ↑24-05-2018 23:16O, de link naar de OP van Naarpraat doet het zoals gewoonlijk in een nieuw topic weer niet
![]()
donderdag 24 mei 2018 om 23:41
donderdag 24 mei 2018 om 23:43
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 24 mei 2018 om 23:47
donderdag 24 mei 2018 om 23:48
donderdag 24 mei 2018 om 23:51
Ineens zag ik het pruikje licht!
En nee, geen privacy-popup gehad hier.
Wel bij www.vandale.nl eerder vanavond. Ik wilde eerst al die vinkjes uitzetten maar na het doorwerken van driekwart van de enorme lijst van bedrijven die kennelijk met mijn ip en surfgedrag aan de haal gaan heb ik het opgegeven. Ik hoop maar dat mijn gewoonte om immer cookies te wissen als ik het internet afsluit nog enige bescherming biedt tegen de ongebreidelde handel in mijn data.
dana wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:53
1.40% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 24 mei 2018 om 23:52
ja maar dit is ook een kutwebsite.Dana schreef: ↑24-05-2018 23:51Volgens mij is een van die tp's van jou het Witte Huis binnengegeglipt!
Ineens zag ik het licht!
En nee, geen privacy-popup gehad hier.
Wel bij www.vandale.nl eerder vanavond. Ik wilde eerst al die vinkjes uitzetten maar na het doorwerken van driekwart van de enorme lijst van bedrijven die kennelijk met mijn ip en surfgedrag aan de haal gaan heb ik het opgegeven. Ik hoop maar dat mijn gewoonte om immer cookies te wissen als ik het internet afsluit nog enige bescherming biedt tegen de ongebreidelde handel in mijn data.