Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tvp
O, de link naar de OP van Naarpraat doet het zoals gewoonlijk in een nieuw topic weer niet
:bonk:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meds wil al haar puppets laten anonimiseren.
Afbeelding
Behalve Leo was er toch al nooit iemand die die krengen uit elkaar kon houden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ze kan ze beter laten steriliseren, dan is ze er over een paar jaar wel vanaf.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ben echt de eerste om toe te geven dat ik vast iets over het hoofd zie, maar waarom zou je in hemelsnaam anoniempjes gaan téllen als ze allemaal een nummertje krijgen en je dus ook een simpel sommetje kunt maken????
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Tellen en sommetje vind ik beide nogal overbodig en niet interessant eigenlijk.
Gelukkig zie ik hier nog wel vertrouwde "gezichten". :thumbsup:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
feow schreef:
24-05-2018 23:27
Ik ben echt de eerste om toe te geven dat ik vast iets over het hoofd zie, maar waarom zou je in hemelsnaam anoniempjes gaan téllen als ze allemaal een nummertje krijgen en je dus ook een simpel sommetje kunt maken????
Haha ja die snapte ik ook niet echt. Ik dacht echt het is maar waar je zin in hebt.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Voor de jubileumnapraat heb ik een nieuw voorstel.

Eerst een teltopic van forummers van maken.
Als we daarmee de eerste anderhalve pagina gevuld hebben kunnen we wat pagina's vullen met 'wie is wie', 'wie was wie' en 'waar is die wie eerst wie wie was nu'.
Dan een flinke rel, want dat is goed voor nieuwe aanwas.
Even verder tellen met de nieuwkomers.
En dan wat was was en is geweest, met een lach en een traan.

(Jonari, mijn nederige excuses. Zelfs ik snap bovenstaande nauwelijks)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dana schreef:
24-05-2018 23:17
Meds wil al haar puppets laten anonimiseren.
Afbeelding
Behalve Leo was er toch al nooit iemand die die krengen uit elkaar kon houden.
dit is wel een silver spotted tiger tabby
heel zeldzaam
heel agressief ook
Dana schreef:
24-05-2018 22:50
Ja, waarom posten ze allemaal letterlijk dezelfde tekst eigenlijk? Proberen ze daarmee de toezeggingen van de mods mbt anonimiteit wat op te rekken? (Met die verwijzing naar dat recht om vergeten te worden?)
waarom zelf iets bedenken als je het ook kan jatten?
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2018 23:16
O, de link naar de OP van Naarpraat doet het zoals gewoonlijk in een nieuw topic weer niet
:bonk:
bgb zijn jullie al onloepbaar?
ik ga geen enkele moeite doen om uit te vinden wie wie was.
S-Meds schreef:
24-05-2018 23:38
OMG.
Amand, BGB.
Welke nicks zullen er de komende uren allemaal nog meer Medspuppets blijken te zijn? :O
feow schreef:
24-05-2018 23:27
:HA:
Dana schreef:
24-05-2018 23:41
OMG.
Amand, BGB.
Welke nicks zullen er de komende uren allemaal nog meer Medspuppets blijken te zijn? :O
oh je zou gek worden als je alles wist
de halve actueel pijler kan wel opgedoekt worden
wtf kregen jullie ook een pop up met heel veel tekst over privacy? ik schrok zo dat ik snel heb weggeklikt.
S-Meds schreef:
24-05-2018 23:45
Die wordt ineens wel een stuk leuker nu ik me de grootste griezels daar voorstel met zo'n lullig pruikje. :proud:
S-Meds schreef:
24-05-2018 23:46
wtf kregen jullie ook een pop up met heel veel tekst over privacy? ik schrok zo dat ik snel heb weggeklikt.
Ik forum via Ghostery dus dat mis ik dan weer... jammer hoor :rolling:
Een zebra is geen paard met strepen
S-Meds schreef:
24-05-2018 23:45
*tilt*

Ik zie ineens verdachte overeenkomsten tussen de vroegerwasallesbetergardes en PJK.
feow schreef:
24-05-2018 23:48
*tilt*

Ik zie ineens verdachte overeenkomsten tussen de vroegerwasallesbetergardes en PJK.
uhuh
O_O Volgens mij is een van die tp's van jou het Witte Huis binnengegeglipt!

Ineens zag ik het pruikje licht!

En nee, geen privacy-popup gehad hier.
Wel bij www.vandale.nl eerder vanavond. Ik wilde eerst al die vinkjes uitzetten maar na het doorwerken van driekwart van de enorme lijst van bedrijven die kennelijk met mijn ip en surfgedrag aan de haal gaan heb ik het opgegeven. Ik hoop maar dat mijn gewoonte om immer cookies te wissen als ik het internet afsluit nog enige bescherming biedt tegen de ongebreidelde handel in mijn data.
dana wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:53
1.40% gewijzigd
S-Meds schreef:
24-05-2018 23:38
Nee, nog niet. Ik zal me zo even inloggen als de rest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dana schreef:
24-05-2018 23:51
O_O Volgens mij is een van die tp's van jou het Witte Huis binnengegeglipt!

Ineens zag ik het licht!

En nee, geen privacy-popup gehad hier.
Wel bij www.vandale.nl eerder vanavond. Ik wilde eerst al die vinkjes uitzetten maar na het doorwerken van driekwart van de enorme lijst van bedrijven die kennelijk met mijn ip en surfgedrag aan de haal gaan heb ik het opgegeven. Ik hoop maar dat mijn gewoonte om immer cookies te wissen als ik het internet afsluit nog enige bescherming biedt tegen de ongebreidelde handel in mijn data.
ja maar dit is ook een kutwebsite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven