Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 juni 2018 om 10:31
Je had moeten schrijven dat JIJ VINDT dat ze onbetrouwbaar en stalkerig forumt. Dan is het een mening.shifty schreef: ↑26-06-2018 10:21Pfff mijn post is ook al weer verwijderd voor 'op de missie'
Wat een flauwekul.
Zij vraagt waarom haar forumgedrag zo slecht ontvangen wordt. Ik geef aan dat dat komt omdat ze onbetrouwbaar en stalkerig forumt. Wat is daar nou mis(sie) mee? Dat gaat over haar forumgedrag, niet over haar als persoon.
En dat in napraat EN naar aanleiding van haar eigen vraagstelling. Dat je dan het antwoord staft zegt eigenlijk al genoeg.
Denk ik.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 juni 2018 om 10:35
Ik vind het niet raar dat ze vaker gestaft wordt. Het ligt idd aan haar manier van posten en als zij echt gestaft heeft, is het heel flauw.shifty schreef: ↑26-06-2018 10:21Pfff mijn post is ook al weer verwijderd voor 'op de missie'
Wat een flauwekul.
Zij vraagt waarom haar forumgedrag zo slecht ontvangen wordt. Ik geef aan dat dat komt omdat ze onbetrouwbaar en stalkerig forumt. Wat is daar nou mis(sie) mee? Dat gaat over haar forumgedrag, niet over haar als persoon.
En dat in napraat EN naar aanleiding van haar eigen vraagstelling. Dat je dan het antwoord staft zegt eigenlijk al genoeg.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 10:36
0.39% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 26 juni 2018 om 10:46
hoe weet je dat zij jou gestaft heeft?shifty schreef: ↑26-06-2018 10:21Pfff mijn post is ook al weer verwijderd voor 'op de missie'
Wat een flauwekul.
toen ik hetzelfde deed als jij nu doet ben ik enorm aangevallen door iedereen vanwege mijn 'aannames'. .
dinsdag 26 juni 2018 om 10:53
doornroosje9 schreef: ↑26-06-2018 10:37Het zou nog kunnen dat iemand anders gestaft heeft. Er zijn hier heel veel meelezers die te pas en te onpas staffen, denk ik.
Die opmerking over die plaat voor je iemands kop is universeel inzetbaar.
Maar een wijs man zei eens :
Als alles er op wijst dat iemand z'n smurf gemurft heeft, dan komt dat waarschijnlijk doordat iemand z'n smurf gesmurft heeft.
dinsdag 26 juni 2018 om 11:00
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
dinsdag 26 juni 2018 om 11:27
shifty schreef: ↑26-06-2018 10:21Pfff mijn post is ook al weer verwijderd voor 'op de missie'
Wat een flauwekul.
Wat een kolder. Echt. Ik vind juist dat je heel helder en netjes het probleem neerzette. Het lijken idd steeds valletjes die ze zet.
Such fun!1
dinsdag 26 juni 2018 om 11:59
Ik ben ervan overtuigd dat missie niet onbetrouwbaar of zelfs 'onveilig' is. En ik kan me ook goed voorstellen dat ze erover valt, als dat gezegd wordt. Irritant lijkt me een beter woord. Ik denk dat ze iets ass-erigs heeft waardoor ze post zoals ze post.
(mh, ik pik jou er nu uit om te quoten omdat je toevallig onderaan stond)
En ik denk ook dat het waar is dat zij relatief vaak een onzin ban krijgt omdat ze 'een naam' heeft. Heb ik ook een hele tijd last van gehad.
impala wijzigde dit bericht op 26-06-2018 12:10
29.36% gewijzigd
.
dinsdag 26 juni 2018 om 12:04
dinsdag 26 juni 2018 om 12:19
MevrouwJack schreef: ↑26-06-2018 12:04Dit is volgens mij het meest zinnige dat ik vandaag op het forum gelezen heb
Niet alleen vandaag.
dinsdag 26 juni 2018 om 12:25
impala schreef: ↑26-06-2018 11:59Ik ben ervan overtuigd dat missie niet onbetrouwbaar of zelfs 'onveilig' is. En ik kan me ook goed voorstellen dat ze erover valt, als dat gezegd wordt. Irritant lijkt me een beter woord. Ik denk dat ze iets ass-erigs heeft waardoor ze post zoals ze post.
(mh, ik pik jou er nu uit om te quoten omdat je toevallig onderaan stond)
En ik denk ook dat het waar is dat zij relatief vaak een onzin ban krijgt omdat ze 'een naam' heeft. Heb ik ook een hele tijd last van gehad.
Maar dat werd dus niet gezegd. Ik gaf aan dat ze suggestief, stalkerig en onbetrouwbaar forumt, als antwoord op haar vraag waarom ze hier op het forum met minder lijkt weg te komen dan een ander. Als je dat antwoord ziet als banwaardige persoonlijke aanval, dan zal je de rest ook wel als een onterechte ban betitelen ja.
In principe ben jij nu met deze post al meer 'op de missie' dan ik, door te stellen dat ze niet onbetrouwbaar maar irritant is. En dan neem je het nog wel voor haar op.
dinsdag 26 juni 2018 om 13:04
Ik weet zeker dat zij echt onterechte bannen heeft gehad. Maar wie niet, als je niet van het omfloerste bent en 'irritant' post (wat mi niet banwaardig is, irritant zijn).
Er is een tijd geweest dat dat echt de spuigaten uitliep, die onterechte bannen. Niet alleen bij missie, maar zéker ook bij haar.
Maar: ze is er nog steeds
en ze hoort er gewoon bij. En ik kan het ook zeer waarderen als mensen hier gewoon altijd hun eigen nick houden. Ook als die op een gegeven moment negatieve pavlov reacties gaat oproepen. Vind het ook heel leuk dat Iris er weer is onder haar eigen naam én de blauwe bloem
Er is een tijd geweest dat dat echt de spuigaten uitliep, die onterechte bannen. Niet alleen bij missie, maar zéker ook bij haar.
Maar: ze is er nog steeds
.
dinsdag 26 juni 2018 om 14:12
Impala, ik vind echt niets ass-erigs aan Missies posts.
Volgens mij ben jij iemand die nogal letterlijk leest, en vrij rechtlijnig (dit bedoel ik niet negatief). Dan kan ik me voorstellen dat je denkt: wat zegt ze nou precies verkeerd.
Maar als je wat meer kijkt naar de patronen in plaats van naar de letterlijke woorden, dan zie je volgens mij wel degelijk steeds valletjes opgezet worden. Ze post zo, dat ze mensen op het verkeerde been zet. Als je bijvoorbeeld niet, zoals meerderen hier waaronder ikzelf, meerdere malen hebt gezien hoe ze bijvoorbeeld mensen heeft achtervolgd hier op het forum, dan zie je misschien ook niet hoe doortrapt ze de vermoorde onschuld uithangt.
Aan de ene kant doet ze het heel doorzichtig, daardoor gaan mensen haar staffen want 'kijk, ze doet het weer' - maar vervolgens blijkt dat ze mensen daarmee weer in de val heeft laten lopen want dan kan zij zeggen 'kijk, ze doen het weer'.
Nu ook weer. Ze lokt het zelf uit, dat we nu over haar posten in plaats van met haar praten. Maar alles wat we nu typen zal achteraf weer gebruikt worden voor de grote Missie-calimero-act, want oh wat praten we toch weer gemeen over haar.
Volgens mij ben jij iemand die nogal letterlijk leest, en vrij rechtlijnig (dit bedoel ik niet negatief). Dan kan ik me voorstellen dat je denkt: wat zegt ze nou precies verkeerd.
Maar als je wat meer kijkt naar de patronen in plaats van naar de letterlijke woorden, dan zie je volgens mij wel degelijk steeds valletjes opgezet worden. Ze post zo, dat ze mensen op het verkeerde been zet. Als je bijvoorbeeld niet, zoals meerderen hier waaronder ikzelf, meerdere malen hebt gezien hoe ze bijvoorbeeld mensen heeft achtervolgd hier op het forum, dan zie je misschien ook niet hoe doortrapt ze de vermoorde onschuld uithangt.
Aan de ene kant doet ze het heel doorzichtig, daardoor gaan mensen haar staffen want 'kijk, ze doet het weer' - maar vervolgens blijkt dat ze mensen daarmee weer in de val heeft laten lopen want dan kan zij zeggen 'kijk, ze doen het weer'.
Nu ook weer. Ze lokt het zelf uit, dat we nu over haar posten in plaats van met haar praten. Maar alles wat we nu typen zal achteraf weer gebruikt worden voor de grote Missie-calimero-act, want oh wat praten we toch weer gemeen over haar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 26 juni 2018 om 14:30
Wie schreef er laatst zo misselijk negatief over PJK? Wie schrijven er altijd misselijk over PJK of over .....en.....en missie M? Wie waren er allemaal in rep en roer met de nieuwe privacywet ? Hoeveel forummers gingen in één avond op anoniem maar wilden nog snel hun berichten wissen voordat ze op anoniem gingen.GenieInABottle schreef: ↑25-06-2018 14:54Weet je Missie, ....................
Sterker nog, ik meen me te herinneren dat je nog niet zo lang geleden hebt aangegeven informatie van het forum op te slaan. (ik kan het mis hebben hoor, ik loep niet). Voor jou is dit relevant, voor de rest niet en wel irritant en zelfs onveilig.
....................
Ik vind het wel zo veilig dat ik geloept kan worden. Want mij telkens beschuldigen van nare dingen vind ik naar stalkgedrag. Ik wil je zooi helemaal niet op te slaan, met een beetje moeite kan iedereen het gewoon terug vinden.
Je schrijft dat je het mis kan hebben, dan is het wel erg vervelend om dan toch zoiets te schrijven. Je bent in de war met onderstaande bericht:
.............................................................................................................
missie_m woensdag 23 mei 2018 14:38
missie_m schreef: ↑
21-05-2018 19:45
Ik ben zóóóóó gelukkig dat iedereen me kan loepen.
ps. En met een gebrekkig geheugen is het zwaar not-done om mensen te beschuldigen.
'Daarom' wil ik juist niks wissen.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 26 juni 2018 om 14:42
impala schreef: ↑26-06-2018 13:04Ik weet zeker dat zij echt onterechte bannen heeft gehad. Maar wie niet, als je niet van het omfloerste bent en 'irritant' post (wat mi niet banwaardig is, irritant zijn).
Maar: ze is er nog steedsen ze hoort er gewoon bij. En ik kan het ook zeer waarderen als mensen hier gewoon altijd hun eigen nick houden. Ook als die op een gegeven moment negatieve pavlov reacties gaat oproepen. Vind het ook heel leuk dat Iris er weer is onder haar eigen naam én de blauwe bloem
![]()
Dank je maar ik hoor er niet bij, ook nooit bij gehoord. Boeit ook niet.Vanaf dag 1 op viva, toen ik nog nooit één multi-quote had gedaan, toen ik nog een smilie had geplaatst, toen ik nog nooit van jullie allemaal had gehoord. Door de tijd leerde ik velen kennen, ik heb niemand onder de negeer, maar op sommige weiger ik pertinent te reageren. Met een hele goeie reden.
Op Napraat schreef iemand op 21 mei 2018 (die kwam ik tegen bij het zoeken van vorige quote) dit bericht:
Mensen vinden het vaak maar al te fijn om ergens massaal bovenop te duiken als je mening of opmerking een beetje afwijkt.
Na 23 opmerkingen over een verkeerd begrepen artikel snap ik het ook wel. En dan komt nummer 24 er nog vrolijk achteraan.
missie_m wijzigde dit bericht op 26-06-2018 15:12
Reden: na de laatste post vond ik vetgedrukte wel toepasselijk
Reden: na de laatste post vond ik vetgedrukte wel toepasselijk
2.65% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.