Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Solomio schreef:
25-06-2018 22:14
(plaatje)
Ha, ouwe staffert! :hello:
Beetje narrig vandaag?
Zou een mopje helpen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hoezo? En waarom zou ik niet mogen reageren?

Zei ik dat je niet mocht reageren? Je reageert maar een eind weg met je alom bekende onemphatische zure onliners. Boeien.
??
Vesper- schreef:
25-06-2018 23:49
??
Ter verduidelijking:
Nouschi schreef:
25-06-2018 20:54
Hoezo? En waarom zou ik niet mogen reageren?
Buufie66 schreef:
25-06-2018 23:48
Zei ik dat je niet mocht reageren? Je reageert maar een eind weg met je alom bekende onemphatische zure onliners. Boeien.

Slaap ze.
enn wijzigde dit bericht op 25-06-2018 23:52
5.37% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dana schreef:
25-06-2018 19:34
Uitstekende analyse van Genie trouwens van de onveilig overkomende manier van posten van Missie.
.
Ja, die analyse verwoordt voor mij eigenlijk ook wel precies waar het voor mij aan schort.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Enn schreef:
25-06-2018 23:51
Ter verduidelijking:

Slaap ze.
Het is vandaag kwootjesavond!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
|Courage| schreef:
25-06-2018 23:52
.
Ja, die analyse verwoordt voor mij eigenlijk ook wel precies waar het voor mij aan schort.
Ik had jou gisteravond een pb gestuurd, is zeker niet aangekomen?
Dana schreef:
25-06-2018 23:57
Ik had jou gisteravond een pb gestuurd, is zeker niet aangekomen?
.
Jawel. :) Maar aangezien dit forum je niet actief notificeert heb ik die net pas gelezen.
Mag je nu kijken of de retour-route het ook doet. :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Enn schreef:
25-06-2018 23:51
Ter verduidelijking:

Slaap ze.
Thnx!
En insgelijks.
|Courage| schreef:
25-06-2018 23:59
.
Jawel. :) Maar aangezien dit forum je niet actief notificeert heb ik die net pas gelezen.
Mag je nu kijken of de retour-route het ook doet. :proud:
Ah! Ik had inderdaad ook geen notificatie gehad. Gek forum.
:high5:
Gelukkig, "onterechte" permaban terug gedraaid. Sapperdeflap zeg, scheelde weer bijna niks.
Buufie66 schreef:
26-06-2018 00:11
Gelukkig, "onterechte" permaban terug gedraaid. Sapperdeflap zeg, scheelde weer bijna niks.

Van wie en waarom?
Bloos, er is een bende Post-its naar je onderweg. :kiss:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pipistrello schreef:
26-06-2018 01:02
Van wie en waarom?

Lenn12345
Ligt het aan mij? Word ik te oud of is het werkelijk zo dat de gemiddelde forummer steeds dommer is?
yasmijn schreef:
26-06-2018 09:59
Ligt het aan mij? Word ik te oud of is het werkelijk zo dat de gemiddelde forummer steeds dommer is?
mens
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik staf gewoon alle posts, van iedereen. Wel zo eerlijk.
Ik staf alleen mezelf. Ben ik ze lekker voor. :moon:
Pfff mijn post is ook al weer verwijderd voor 'op de missie'
Wat een flauwekul.

Zij vraagt waarom haar forumgedrag zo slecht ontvangen wordt. Ik geef aan dat dat komt omdat ze onbetrouwbaar en stalkerig forumt. Wat is daar nou mis(sie) mee? Dat gaat over haar forumgedrag, niet over haar als persoon.

En dat in napraat EN naar aanleiding van haar eigen vraagstelling. Dat je dan het antwoord staft zegt eigenlijk al genoeg.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 10:24
16.99% gewijzigd
Nee mezelf staf ik nooit, ik zeg natuurlijk altijd zeer zinnige dingen.

Als iemand het daar niet mee eens is kan ie een stafje krijgen.
shifty schreef:
26-06-2018 10:21
Wat een flauwekul.

Zij vraagt waarom haar forumgedrag zo slecht ontvangen wordt. Ik geef aan dat dat komt omdat ze onbetrouwbaar en stalkerig forumt. Wat is daar nou mis(sie) mee? Dat gaat over haar forumgedrag, niet over haar als persoon.

En dat in napraat EN naar aanleiding van haar eigen vraagstelling. Dat je dan het antwoord staft zegt eigenlijk al genoeg.
Dit is wel heel erg flauw.
shifty dinsdag 26 juni 2018 10:21
O, dat zal wel een "forumtest"zijn geweest na de conversatie dat bijna alles is toegestaan op de napraat, en dat staffen "nutteloos " is op de napraat. :blabla:
Zoiets was het toch?
shifty schreef:
26-06-2018 10:21
Wat een flauwekul.

Treurig dat ze dat staft, zelfreflectie en incasseringsvermogen van nul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven