Napraattopic hoogbegaafd

16-06-2010 18:57 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil toch even melden dat mijn hockeycoach me hoogbegaafd vind en hij is nog erkend ook. Nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.

hoogbegaafd

Totaal aantal stemmen: 20

ja, want mijn coach heeft het gezegd (40%)
ik denk zelf van wel (40%)
nee (5%)
laagbegaafd (15%)
ik mis de optie minderbegaafd
quote:lekkeresnor schreef op 16 juni 2010 @ 18:58:

ik mis de optie minderbegaafdsorry, kan er niet meer bij
Als hoogbegaafde had je dat wel kunnen weten he
quote:dangeensuus schreef op 16 juni 2010 @ 18:59:

Als hoogbegaafde had je dat wel kunnen weten he ja, maar mijn coach zei nog dat ook hoogbegaafden wel eens iets vergeten hoor
Ik heb een topic voor minderbegaafden geopend
Ik vind hoogbegaafdheid alleen relevant voor kinderen. Die moeten dan misschien aangepast onderwijs krijgen. Voor volwassenen doet het er niet toe. Die hoeven niet meer naar school.
quote:yasmijn schreef op 16 juni 2010 @ 19:01:

Ik heb een topic voor minderbegaafden geopend echt weer zo'n minderbegaafdenstreek
Mijn shoarmaboer zei het laatst ook tegen mij maar ik weet het niet zeker want ik versta hem nooit zo goed maar ik heb een petje laten maken waar het op staat en nou wil niemand met me praten op het werk maar dan zeg ik tegen hun dat dat niet erg is want dat hoort bij hoogbegaafd.
want hoogbegaafden zijn zo slim dat ze geen school nodig hebben?
quote:skwieieiek schreef op 16 juni 2010 @ 19:02:

Mijn shoarmaboer zei het laatst ook tegen mij maar ik weet het niet zeker want ik versta hem nooit zo goed maar ik heb een petje laten maken waar het op staat en nou wil niemand met me praten op het werk maar dan zeg ik tegen hun dat dat niet erg is want dat hoort bij hoogbegaafd.'T is heel moeilijk,maar mensen kijken gewoon anders naar je als je het eenmaal hebt gedeeld. Hier kun je je ei kwijt hoor, wij begrijpen hoe het is
quote:feeks schreef op 16 juni 2010 @ 19:02:

[...]

echt weer zo'n minderbegaafdenstreek
Pff, wat zijn jullie kinderachtig allemaal, als ik kijk naar dat andere topic.
quote:Ste_ schreef op 16 juni 2010 @ 19:05:

Pff, wat zijn jullie kinderachtig allemaal, als ik kijk naar dat andere topic.
quote:Ste_ schreef op 16 juni 2010 @ 19:05:

Pff, wat zijn jullie kinderachtig allemaal, als ik kijk naar dat andere topic.Je moet wel respecteren dat er ook mensen zijn die minderbegaafd zijn en daar ook voor uit durven komen. Heel goed juist dat ze een eigen topic hebben.
ik vind van mezelf ook dat ik hoogbegaafd ben..
Neehee. Niet kinderachtig, hoogbegaafd! Le-zen!
We zijn gewoon niet hoog-sensitief.
nieuwe auto: ben je ook een erkende coach?

anders telt het niet..
Zijn er ook gradaties in het minder begaafd zijn? En waar plaats je jezelf dan?
zucht dubbel
quote:Jumpsje schreef op 16 juni 2010 @ 19:07:

Neehee. Niet kinderachtig, hoogbegaafd! Le-zen!Vast een minderbegaafde, die kunnen niet zo goed lezen
quote:feeks schreef op 16 juni 2010 @ 19:07:

[...]

Je moet wel respecteren dat er ook mensen zijn die minderbegaafd zijn en daar ook voor uit durven komen. Heel goed juist dat ze een eigen topic hebben.Dank je wel. Eindelijk erkenning, alles valt op de plek nu.
quote:PixiePink schreef op 16 juni 2010 @ 19:08:

Zijn er ook gradaties in het minder begaafd zijn? En waar plaats je jezelf dan?Ja hoor, je hebt minder begaafd, zwak begaafd, en PVV-er
Ik ben doordeweek hoogbegaafd en zodra het vrijdagmiddag 5 uur is ben ik minder begaafd....

HELP!! wat moet ik nu????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven