Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ismene schreef op 12 augustus 2014 @ 22:28:

Rare post in het topic "Ex klapt tegen m'n hoofd vol met Lyme"...

Ik geloof er geen bal van dat het echt is.

Gewoon TO die op deze manier meent wraak te moeten nemen.

Gatverdamme.
Is ook het eerste wat ik doe na het overlijden van een dierbare. Op mijn gemak door diens pc heen snuffelen.
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 22:33:

Ja hoor, de Azijnbrigade heeft er weer 1 omgelegd Echt, dat je zoiets typt en dat het normaal/grappig wordt gevonden begrijp ik dan weer niets van.
Worden bij zelfmoord dat soort spullen niet door de politie in beslag genomen voor onderzoek? Of mogen vrienden en bekenden overal in snuffelen?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 23:01:

Is ook het eerste wat ik doe na het overlijden van een dierbare. Op mijn gemak door diens pc heen snuffelen.Dit vul je voor iemand anders in. Sommige mensen weten elkaars wachtwoorden. Dat gebeurt.
quote:funky2901 schreef op 12 augustus 2014 @ 23:04:

[...]

Dit vul je voor iemand anders in. Sommige mensen weten elkaars wachtwoorden. Dat gebeurt.Jij bent echt een beetje simpel he?
nee tommy, die worden niet in beslag genomen.

zou ook vreemd zijn. wat hebben zij met haar surfgedrag te maken hebben.

het gaat niet om een crimineel.
binnen enkele dagen is het wel te achterhalen of het echt is.

het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets niet geloof maar dat het dus helaas de waarheid is.

maar vaker meegemaakt dat er wel over werd gelogen.
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 23:06:

[...]

Jij bent echt een beetje simpel he?Mwah, dat vind ik eerder van jou. Ik vind het treurig om een dood überhaupt in twijfel te trekken en erover te grappen.
Dat gebeurt wel als ze moord 100% willen uitsluiten, is laatst bij een vriend van een vriendin (ja echt) gebeurd. En uit zijn surfgedrag kwamen ze wel meer te weten over het hoe en waarom. Maar gelukkig heb ik hier verder geen verstand van, ik vroeg het me af.
quote:funky2901 schreef op 12 augustus 2014 @ 23:10:

[...]

Mwah, dat vind ik eerder van jou. Ik vind het treurig om een dood überhaupt in twijfel te trekken en erover te grappen.
quote:rochel schreef op 12 augustus 2014 @ 23:10:

binnen enkele dagen is het wel te achterhalen of het echt is.

het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets niet geloof maar dat het dus helaas de waarheid is.

maar vaker meegemaakt dat er wel over werd gelogen.Mwah. Mensen gaan dood en plegen zelfmoord, zulke mensen komen ook op internet en openen ook weleens topics.
ja maar hier is moord uitgesloten

en bij een vriendin van mij is dr pc ook niet meegenomen na haar zm.
Mocht het echt zijn (wat me heel sterk lijkt) dan vind ik de manier waarop de 'vriendin' het verwoordt, en de manier waarop ze een causaal verband tussen de reacties hier en de dood van TO impliceert, bijzonder ongepast. Met nog een sneer na dat wij verder kunnen met onze zorgeloze leventjes.
funky, ik kwam vorige eeuw op een ander forum, en daar zijn minstens 10 nep zm voorbij gekomen,

dus ja die ene maakt niet al die andere echt he
ja nou zeg. maw jullie hebben een handje geholpen
Ik hou het op een TO die op deze zieke manier wraak wil nemen.

Lijkt me veel logischer dan een zogenaamde vriendin die toevallig inlogt met de naam van TO.

Zo geconstrueerd.
quote:dubbeltje4 schreef op 12 augustus 2014 @ 23:22:

Ik hou het op een TO die op deze zieke manier wraak wil nemen.

Lijkt me veel logischer dan een zogenaamde vriendin die toevallig inlogt met de naam van TO.

Zo geconstrueerd.Dit dus. Waarom zou vriendin überhaupt dit komen meldden? er was al dagen niet gereageerd op het bewuste topic
Ik heb helemaal geen zorgeloos leven. Ik heb PMS.
Weetje? Ik weet het niet en ik sta liever zelf 'te kijk' als een naïeve goedgelovige simpele forummer dan dat ik mogelijk iemand aan de andere kant met immens verdriet kwets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tommy_Gun schreef op 12 augustus 2014 @ 23:17:

Mocht het echt zijn (wat me heel sterk lijkt) dan vind ik de manier waarop de 'vriendin' het verwoordt, en de manier waarop ze een causaal verband tussen de reacties hier en de dood van TO impliceert, bijzonder ongepast. Met nog een sneer na dat wij verder kunnen met onze zorgeloze leventjes.De toon en stijl en de manier waarop nog even werd ingegaan dat het toch echt allemaal heel erg is met Lyme leek toch wel heel erg op de eerdere posts.
quote:Enn schreef op 12 augustus 2014 @ 23:25:

Weetje? Ik weet het niet en ik sta liever zelf 'te kijk' als een naïeve goedgelovige simpele forummer dan dat ik mogelijk iemand aan de andere kant met immens verdriet kwets.+1
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 23:25:

quote:sabbaticalmeds schreef op 12 augustus 2014 @ 23:28:

[...]

De toon en stijl en de manier waarop nog even werd ingegaan dat het toch echt allemaal heel erg is met Lyme leek toch wel heel erg op de eerdere posts.Precies. En dat ze jaren in die kliniek heeft gezeten klopte ook al niet met eerdere posts over buitenlandse vriendjes (maar die heeft ze nu weggehaald).
quote:Dickens schreef op 12 augustus 2014 @ 23:25:

Ach, wat zielig voor je, voel echt met je mee!

Alternatieve arts?

Die helpt je er vast zo weer vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven