Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 12 augustus 2014 om 23:36

dinsdag 12 augustus 2014 om 23:41

dinsdag 12 augustus 2014 om 23:49
quote:Tommy_Gun schreef op 12 augustus 2014 @ 23:03:
Worden bij zelfmoord dat soort spullen niet door de politie in beslag genomen voor onderzoek? Of mogen vrienden en bekenden overal in snuffelen?
Er wordt niets door de politie in beslag genomen als suicide duidelijk is.
Ik ga er vanuit dat omstanders verder fatsoen hebben. Dat gezinsleden op zoek gaan naar iets vind ik niet raar ( been there) maar je gaat niet inloggen op het vivaforum op iemands pc?Toch?
Worden bij zelfmoord dat soort spullen niet door de politie in beslag genomen voor onderzoek? Of mogen vrienden en bekenden overal in snuffelen?
Er wordt niets door de politie in beslag genomen als suicide duidelijk is.
Ik ga er vanuit dat omstanders verder fatsoen hebben. Dat gezinsleden op zoek gaan naar iets vind ik niet raar ( been there) maar je gaat niet inloggen op het vivaforum op iemands pc?Toch?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 12 augustus 2014 om 23:51
quote:funky2901 schreef op 12 augustus 2014 @ 23:15:
[...]
Mwah. Mensen gaan dood en plegen zelfmoord, zulke mensen komen ook op internet en openen ook weleens topics.
Mensen die dood zijn komen nooit meer op het internet.
Daar neem ik gif voor in, zweer ik op het graf van mijn oma.
[...]
Mwah. Mensen gaan dood en plegen zelfmoord, zulke mensen komen ook op internet en openen ook weleens topics.
Mensen die dood zijn komen nooit meer op het internet.
Daar neem ik gif voor in, zweer ik op het graf van mijn oma.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 12 augustus 2014 om 23:51
Ik vind het wel opvallend dat er na de deskundige ineens een stilte van de TO was. En de berichten van deze deskundige lieten eigenlijk wel zien dat TO een hoop uit haar duim zoog. En dan na een paar dagen ineens dit bericht? En vreemd dat er ineens een beste vriendin opduikt, ook nog eens schrijvend met de nick van haar vriendin? Ik hoop echt dat het niet waar is, maar dat geloof ik dus ook niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 12 augustus 2014 om 23:52

dinsdag 12 augustus 2014 om 23:54
Op een ander forum waar ik wel eens kom heeft de familie van een zelfmoordenaar verzocht om de accountgegevens van het 'slachtoffer', maar die niet gekregen van de beheerders. Ik snap de wens van de familie wel, maar er is ook nog zoiets als privacy en zo. De politie stond hier verder helemaal buiten, anders zouden de accountgegevens natuurlijk wel beschikbaar zijn gesteld.

dinsdag 12 augustus 2014 om 23:55
quote:Tommy_Gun schreef op 12 augustus 2014 @ 23:11:
Dat gebeurt wel als ze moord 100% willen uitsluiten, is laatst bij een vriend van een vriendin (ja echt) gebeurd. En uit zijn surfgedrag kwamen ze wel meer te weten over het hoe en waarom. Maar gelukkig heb ik hier verder geen verstand van, ik vroeg het me af.
Dat lijkt me ooi logisch, toch?
Maar dan is de doodsoorzaak niet duidelijk
Blijft naar!
Dat gebeurt wel als ze moord 100% willen uitsluiten, is laatst bij een vriend van een vriendin (ja echt) gebeurd. En uit zijn surfgedrag kwamen ze wel meer te weten over het hoe en waarom. Maar gelukkig heb ik hier verder geen verstand van, ik vroeg het me af.
Blijft naar!
Je bent zelf een theepot

woensdag 13 augustus 2014 om 00:00
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 23:55:
[...]
De oorzaak wel, maar de motivatie niet, men dacht aan een psychose of zelfs een hersentumor waardoor je rare dingen kan gaan doen.
Overigens plegen relatief veel mensen met lyme zelfmoord, wat de TO ook weet.
Maar hoelang was ze nou al onder behandeling in Amerika? Want in een ander topic was ze een jaar geleden op vakantie en genoot ze volop van het leven met haar nieuwe vriend.
[...]
De oorzaak wel, maar de motivatie niet, men dacht aan een psychose of zelfs een hersentumor waardoor je rare dingen kan gaan doen.
Maar hoelang was ze nou al onder behandeling in Amerika? Want in een ander topic was ze een jaar geleden op vakantie en genoot ze volop van het leven met haar nieuwe vriend.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
woensdag 13 augustus 2014 om 00:02
quote:funky2901 schreef op 12 augustus 2014 @ 23:10:
[...]
Mwah, dat vind ik eerder van jou. Ik vind het treurig om een dood überhaupt in twijfel te trekken en erover te grappen.
Maar funky, het is een rare post, echt.
Wie gaat 2 dagen na de dood van een vriendin haar pc/laptop/tablet gebruiken om dit te melden? Dan moet je al de log-in's weten. Dat vind ik iets, maar goed, misschien kan dat.
Als je zou willen reageren dan doe je dat toch onder je eigen naam?
En dan na 2 dagen?
Heus, lyme is een k ziekte als je het hebt. Maar dit topic heeft een raar verloop ineens
[...]
Mwah, dat vind ik eerder van jou. Ik vind het treurig om een dood überhaupt in twijfel te trekken en erover te grappen.
Maar funky, het is een rare post, echt.
Wie gaat 2 dagen na de dood van een vriendin haar pc/laptop/tablet gebruiken om dit te melden? Dan moet je al de log-in's weten. Dat vind ik iets, maar goed, misschien kan dat.
Als je zou willen reageren dan doe je dat toch onder je eigen naam?
En dan na 2 dagen?
Heus, lyme is een k ziekte als je het hebt. Maar dit topic heeft een raar verloop ineens
Je bent zelf een theepot

woensdag 13 augustus 2014 om 00:08
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 23:55:
Die vriendin had ook best even een eigen account kunnen aanmaken hier. Is twee minuten werk.Dit, en waarom zou je als vriendin nog even de heikele punten uit de discussie, die allemaal ontkracht zijn door de laatste post van een deskundige, willen rechttrekken. Bovendien weet die "vriendin" helemaal niet wat TO heeft geschreven want die heeft alles immers weer gewist.
Die vriendin had ook best even een eigen account kunnen aanmaken hier. Is twee minuten werk.Dit, en waarom zou je als vriendin nog even de heikele punten uit de discussie, die allemaal ontkracht zijn door de laatste post van een deskundige, willen rechttrekken. Bovendien weet die "vriendin" helemaal niet wat TO heeft geschreven want die heeft alles immers weer gewist.
woensdag 13 augustus 2014 om 00:09
quote:Tommy_Gun schreef op 13 augustus 2014 @ 00:00:
[...]
Maar hoelang was ze nou al onder behandeling in Amerika? Want in een ander topic was ze een jaar geleden op vakantie en genoot ze volop van het leven met haar nieuwe vriend.Bah, naar verhaal tommy, dat gewroet nog als iemand dood is, zelfs nog na zelfmoord.
[...]
Maar hoelang was ze nou al onder behandeling in Amerika? Want in een ander topic was ze een jaar geleden op vakantie en genoot ze volop van het leven met haar nieuwe vriend.Bah, naar verhaal tommy, dat gewroet nog als iemand dood is, zelfs nog na zelfmoord.
Je bent zelf een theepot