Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:10
het kan hoor, dat vriendin dat na 2 dagen doet.
van dat meiske van wie ik het ooit niet geloofde werd dat ook vrij snel op het forum geschreven door haar beste vriendin
en bij weer iemand anders die dood was kwam de partner onder die naam schrijven. en dat was ook 100% waar.
dus daar zou ik de twijfel niet leggen.
van dat meiske van wie ik het ooit niet geloofde werd dat ook vrij snel op het forum geschreven door haar beste vriendin
en bij weer iemand anders die dood was kwam de partner onder die naam schrijven. en dat was ook 100% waar.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:14
quote:rochel schreef op 13 augustus 2014 @ 00:10:
in theorie zou het kunnen, maar net wat Voldemort zegt, dat doe je toch niet op de PC van de vriendin en dan maak je toch een eigen account?
De inhoud van de post is niet geloofwaardig omdat er gelijk wordt gehaald op punten die alleen TO kan weten en de mensen die daar meelazen voor dat TO alles wiste. Zelfs al zou TO dit verteld kunnen hebben aan de vriendin dan bevat het naar mijn idee nog veel te veel details.
in theorie zou het kunnen, maar net wat Voldemort zegt, dat doe je toch niet op de PC van de vriendin en dan maak je toch een eigen account?
De inhoud van de post is niet geloofwaardig omdat er gelijk wordt gehaald op punten die alleen TO kan weten en de mensen die daar meelazen voor dat TO alles wiste. Zelfs al zou TO dit verteld kunnen hebben aan de vriendin dan bevat het naar mijn idee nog veel te veel details.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:18
als een vriendin mij huilend belt over hoe vervelend ze op viva tegen haar zijn dan ga ik sowieso gelijk dat topic lezen.
maar dan had ik me er denk ook wel tegenaan bemoeid.
of niet. ik weet het niet.
maar klopt je gaat niet na 2 dagen via haar pc viva op
al kan ik daar ook wel weer redenen voor bedenken waarom wel.
maar dan had ik me er denk ook wel tegenaan bemoeid.
of niet. ik weet het niet.
maar klopt je gaat niet na 2 dagen via haar pc viva op
al kan ik daar ook wel weer redenen voor bedenken waarom wel.
woensdag 13 augustus 2014 om 00:18
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 augustus 2014 @ 00:14:
[...]
+1
Ook dezelfde stijl van schrijven: drama, drama, drama.
[...]
+1
Ook dezelfde stijl van schrijven: drama, drama, drama.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:30
quote:ismene schreef op 13 augustus 2014 @ 00:26:
Hoe vaak is een aankondiging als deze al geplaatst op viva? Lees al een paar jaar mee en heb al dingen opgevangen over S en J (als ik me niet vergis in de letters). Maar waren er nog meer?ik ken twee gevallen waarbij de TO zelfmoord pleegde. Van eentje weet ik de naam niet meer, de ander wel, maar dat noem ik hier niet.
Hoe vaak is een aankondiging als deze al geplaatst op viva? Lees al een paar jaar mee en heb al dingen opgevangen over S en J (als ik me niet vergis in de letters). Maar waren er nog meer?ik ken twee gevallen waarbij de TO zelfmoord pleegde. Van eentje weet ik de naam niet meer, de ander wel, maar dat noem ik hier niet.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:34

woensdag 13 augustus 2014 om 00:37
In de twee gevallen die ik me herinner kwam het bericht binnen via familie die speciaal een account hadden aangemaakt. Ook is het bevestigd door forummers die IRL contact hadden. Eén kwestie herinner ik me nog heel goed omdat in een tijdsbestek van maanden je kon zien dat een forummer afgleed en hoe anderen ook probeerden haar op te beuren het had geen zin. Zo triest was dat, een mooie, jonge, talentvolle vrouw.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:38
quote:SuzanneSuus schreef op 13 augustus 2014 @ 00:02:
[...]
Wie gaat 2 dagen na de dood van een vriendin haar pc/laptop/tablet gebruiken om dit te melden? Dan moet je al de log-in's weten.Sjonge. Ik moet sowieso even bijlezen, maar je hebt niet altijd de inlogs nodig hoor. Ik sta op mijn laptop forever ingelogd ofzo. Ook als ie uit is geweest, hoef ik niet opnieuw in te loggen. Je komt gelijk in 'mijn' viva-omgeving.
[...]
Wie gaat 2 dagen na de dood van een vriendin haar pc/laptop/tablet gebruiken om dit te melden? Dan moet je al de log-in's weten.Sjonge. Ik moet sowieso even bijlezen, maar je hebt niet altijd de inlogs nodig hoor. Ik sta op mijn laptop forever ingelogd ofzo. Ook als ie uit is geweest, hoef ik niet opnieuw in te loggen. Je komt gelijk in 'mijn' viva-omgeving.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:40
quote:ismene schreef op 13 augustus 2014 @ 00:34:
merk dat ik toch met de bewuste post uit het bewust topic zit.Ja, dat heb ik ook. Ik sluit het forum maar af en lees een andere keer wel weer verder.
merk dat ik toch met de bewuste post uit het bewust topic zit.Ja, dat heb ik ook. Ik sluit het forum maar af en lees een andere keer wel weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 13 augustus 2014 om 00:41
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 augustus 2014 @ 00:37:
In de twee gevallen die ik me herinner kwam het bericht binnen via familie die speciaal een account hadden aangemaakt. Ook is het bevestigd door forummers die IRL contact hadden. Eén kwestie herinner ik me nog heel goed omdat in een tijdsbestek van maanden je kon zien dat een forummer afgleed en hoe anderen ook probeerden haar op te beuren het had geen zin. Zo triest was dat, een mooie, jonge, talentvolle vrouw.Ok dank je voor je antwoord. En voor iedereen die de forummer IRL kende, sorry dat ik het naar boven bracht.
In de twee gevallen die ik me herinner kwam het bericht binnen via familie die speciaal een account hadden aangemaakt. Ook is het bevestigd door forummers die IRL contact hadden. Eén kwestie herinner ik me nog heel goed omdat in een tijdsbestek van maanden je kon zien dat een forummer afgleed en hoe anderen ook probeerden haar op te beuren het had geen zin. Zo triest was dat, een mooie, jonge, talentvolle vrouw.Ok dank je voor je antwoord. En voor iedereen die de forummer IRL kende, sorry dat ik het naar boven bracht.