Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sjemig Rochel.... van een kabouter door naar de Adams family... het is even wennen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 21:57:

[...]

Ik niet hoor, brrrr. Maar het kán dus wel .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik zou me daar gek zijn hier alles te lezen. merendeels boeit me voor geen meter.

ik zie in dit topic ook namen voorbij komen waar ik nooit eerder vfan had gezien.

maar blijkbaar zitten hier over de 200 actievelingen?

is er geen top 20 lijst van actieve posters enzo
quote:Enn schreef op 19 augustus 2014 @ 21:58:

Sjemig Rochel.... van een kabouter door naar de Adams family... het is even wennen.

is fraulein hagen

maar wednesday is ook leuk ja
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:00:

ik zou me daar gek zijn hier alles te lezen. merendeels boeit me voor geen meter.

ik zie in dit topic ook namen voorbij komen waar ik nooit eerder vfan had gezien.

maar blijkbaar zitten hier over de 200 actievelingen?

is er geen top 20 lijst van actieve posters enzoHoe kom je aan dat aantal?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
of moeders?
topic van desi, had 208 stemmen in de poll
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:04:

topic van desi, had 208 stemmen in de pollAh zo. Is dat lang geleden?

Sjemig Rochel.... van een kabouter door naar de Adams family... het is even wennen.ik verslik me
nee afgelopen week. ging over leeftijden dat de gemiddelde hier 40+ is
POLL: HOE OUD BEN JIJ?

254 stemmen in totaal.

25-30

25%

31-36

22%

40-45

21%

46-55

16%

19-24

10%

60 of ouder

3%

56-60

3%

16-18
dat telt maar door. zit er een bug hier of zit desi de boel op te krikken om haar gelijk te krijgen :O
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:07:

nee afgelopen week. ging over leeftijden dat de gemiddelde hier 40+ is

Dat komt omdat het hier vol zit met forumfossielen (ik zit hier ook al 12 jaar).

We zijn met het forum mee verouderd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:09:

dat telt maar door. zit er een bug hier of zit desi de boel op te krikken om haar gelijk te krijgen :O

Ik denk dat jij er lelijk in vergist hoeveel forummers er hier zijn.

Heel veel lezen wel, maar posten niet.

En zo'n poll kun je lekker anoniem op klikken he...
ja hoe houden jullie het vol zeg! omdanks dat je regelmatig met 'vakantie' gaat.

word je veel mensen niet moe. dat je ondertussen wel weet hoe ze gaan reageren enzo

en wat ik ergens al eerder voorbij zag komen, alle onderwerpen zijn ondertussen wel uitgekauwd.

of doet dat nieuwe verse bloed de boel toch wel enigszins opleven?
Nou zeg 123diana456 heeft zich ook laten anonimiseren.
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:15:

ja hoe houden jullie het vol zeg! omdanks dat je regelmatig met 'vakantie' gaat.

word je veel mensen niet moe. dat je ondertussen wel weet hoe ze gaan reageren enzo

en wat ik ergens al eerder voorbij zag komen, alle onderwerpen zijn ondertussen wel uitgekauwd.

Ja, af en toe heb ik dat wel met bepaalde forummers.

of doet dat nieuwe verse bloed de boel toch wel enigszins opleven?als ik voor mezelf spreek: ik heb wel meerdere keren kortere of langere forumpauzes gehad. En toch na een poosje weer gaan kijken en voor je het weet zit je weer mee te beppen hier.
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 augustus 2014 @ 22:13:

[...]

Ik denk dat jij er lelijk in vergist hoeveel forummers er hier zijn.

Heel veel lezen wel, maar posten niet.

En zo'n poll kun je lekker anoniem op klikken he...

dat denk ik ook ja, dat ik me lelijk vergis.

daarom zou een actieve posters lijst wel interessant zijn

maar als het al teveel moeite is om door te geven hoeveel topics iemand heeft aangemaakt ga ik daar ook maar niet om vragen
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:17:

[...]

maar als het al teveel moeite is om door te geven hoeveel topics iemand heeft aangemaakt ga ik daar ook maar niet om vragen

Kun je loepen.

Maar jij schreef toch dat jij hier al onder een andere nick had geschreven?

Kabouter?

Ik dacht zo'n punnikfrutsel ( vanaf een paddestoel)
Je bent zelf een theepot
nee stora, topics, niet postings.

nouschi vroeg dat laatst dacht ik aan de mod
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:09:

Slaapt Dolly Parton op haar rug?

Draagt Lee Towers een bril?
Je bent zelf een theepot
dat was een strakke kabouter, suus

of doet dat nieuwe verse bloed de boel toch wel enigszins opleven?Meer dan de helft van deze 'oplevers' zijn 'nieuw' en dragen een oud jasje net zoals jij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven