Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2014 @ 22:35:

[...]

Graftak Enn graftak.

Nee.

Als je een meelezer bent dan noem je jou een zuurpruim.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2014 @ 22:42:

[...]

Vuurpijl?

Néé, het was een kabouter!Kabouter Vuurpijl
de felicitatietopics zijn weg. Geen kaarten meer voor tim
Goh.... jammer.

Dat zal Tim vast ook vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:45:

een strakke, niet gepunnikte, kabouter!Aber jetzt eine unbeschreiblicher Weib!
Je bent zelf een theepot
Of is het unbeschreibliches?
Je bent zelf een theepot
Alweer iemand die vertrekt ..nah (verder geen idee wie Julus is maar het is hier wel de grote uittocht vandaag)
Het is volgens mij het weer bieb.
Je bent zelf een theepot
Schoolvakanties zijn bijna weer over.
Niet geschoten is altijd mis
Dat gebeurt toch wel vaker? Ook dat er meerderen op één dag geanonimiseerd worden? Zijn van die mensen met 1000 posts nicks. Zodra ze de 1000 posts naderen gaan ze op anoniem over om zo herkenning te voorkomen. Ik zie dat sinds knoppengate regelmatig gebeuren.
Ik doe het ook af en toe wel (zo eens per 2 jaar of als ik een verse ex met wraakgevoelens heb ) maar zoveel op één dag valt enorm op.
Oh met deze nick loop ik ook alweer tegen de 1000 posten.. hmm.
Dat forummers niet gehecht zijn aan hun nick en avatar. Ik moet er niet aan denken om MV aan de wilgen te hangen. Zelfs mijn andere nick gebruik ik echt nooit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je zou een Mylene_Valerie2.0 kunnen maken hé
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 augustus 2014 @ 23:54:

Dat forummers niet gehecht zijn aan hun nick en avatar. Ik moet er niet aan denken om MV aan de wilgen te hangen. Zelfs mijn andere nick gebruik ik echt nooit.

Je andere nick Antonio?

Nee die heb ik jaaaaaaren niet gezien
mijn nicks hebben allemaal heel veel posts.
quote:Bieb2.0 schreef op 19 augustus 2014 @ 23:51:

Oh met deze nick loop ik ook alweer tegen de 1000 posten.. hmm.Bieb.3.0 is onderweg!
quote:Bieb2.0 schreef op 19 augustus 2014 @ 23:51:

maar zoveel op één dag valt enorm op.En het is niet eens volle maan
Je bent zelf een theepot
quote:Bieb2.0 schreef op 19 augustus 2014 @ 23:56:

Je zou een Mylene_Valerie2.0 kunnen maken hé Nope. Vond het eerst al vervelend dat ik mylenevalerie was. Na een bug moest ik een andere kiezen. Een spatie mag niet dus dit is mijn laatste nick . Ik heb al zo`n lange nick. [oeps, laat ik dit maar weghalen ]
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 22:17:

[...]

dat denk ik ook ja, dat ik me lelijk vergis.

daarom zou een actieve posters lijst wel interessant zijn

maar als het al teveel moeite is om door te geven hoeveel topics iemand heeft aangemaakt ga ik daar ook maar niet om vragen

Vroegah is er ooit zo'n teltopic geweest.

Werd iedereen gevraagd eenmalig een getal te posten. De eerste een 1 daarna een 2 enz.

Volgens mij liep het toen in de duizenden.

Er schenen destijds 10.000 werkende nicks te zijn volgens Viva zelf.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 augustus 2014 @ 23:57:

[...]

Je andere nick Antonio?

Nee die heb ik jaaaaaaren niet gezien

Je zit warm .

Ik heb wel eens gehoord dat die een andere nick heeft maar nog niet kunnen herkennen. Nou kom ik bijna nooit op de sekspijler dus dat verklaard een hoop.
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 00:17:

[...]

Vroegah is er ooit zo'n teltopic geweest.

Werd iedereen gevraagd eenmalig een getal te posten. De eerste een 1 daarna een 2 enz.

Volgens mij liep het toen in de duizenden.

Er schenen destijds 10.000 werkende niks te zijn volgens Viva zelf.Volgens mij was het 1104 of 1401 forummers die op dát topic reageerde. Er zijn 2 tellingen geweest.
Poging 2:Willen alle 900 actieve forummers zich hier melden?

discussie topic over teltopic -poging 2
Veel meer bij het topic wat ik me herinner.

Was dat niet geopend door Zwieber destijds?
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 00:24:

Was dat niet geopend door Zwieber destijds?Ja zie mijn linken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven