Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Alixane schreef op 22 augustus 2014 @ 12:42:

[...]

Ik zeg loepen! Gossie ja, zeg dat wel!
De serieuze reacties zijn minstens zo leuk
Je bent zelf een theepot
Mag je hier ook vragen waar een forummer is gebleven?

Zo ja, waar is Cateautje?

Zo nee, jammer dan
geloept... och hemel, zij....
Je bent zelf een theepot
quote:Scamp schreef op 22 augustus 2014 @ 13:48:

Zo nee, jammer dan Op vakantie?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:Scamp schreef op 22 augustus 2014 @ 13:48:

Zo nee, jammer dan Is gisteravond al uitgebreid aan bod geweest. Wel een beetje opletten hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:loquase schreef op 21 augustus 2014 @ 23:16:

Ginger, ben je het rooie heethoofd? Nee, dat ben ik.
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 13:50:

[...]

Is gisteravond al uitgebreid aan bod geweest. Wel een beetje opletten hoor.

Net zoals jij, lees ik geen tig pagina's terug

Maar ik heb al antwoord gekregen.
Ik vind het trouwens redelijk belachelijk dat Mrs. Stan haar vakantie niet in 3-voud op het mod-topic heeft aangevraagd. Die gaat gewoon weg. Kunnen de mods dáár nou niet 's wat aan doen? Een sticky-ik-ga-op-vakantie-topic ofzo?

Kan ik eindelijk mijn para-complot theorieën het raam uit gooien.
Ik zal je vast verklappen dat ik volgende week met vakantie ga, lekker vier weken weg.

Nu moet ik eigenlijk werken, maar er is niemand meer. Saaaaai!
quote:*Ginger* schreef op 22 augustus 2014 @ 16:54:

Ik zal je vast verklappen dat ik volgende week met vakantie ga, lekker vier weken weg.

Nu moet ik eigenlijk werken, maar er is niemand meer. Saaaaai!

Kijk, dat bedoel ik. Anders zit ik 4 weken lang te denken dat je

a) ons zat ben

b) je in het geheim een mod bent en vanaf bovenaf hebt door gekregen dat je minder mag posten

c) dat je een ban hebt voor dubbelnicken met de nick "bread man".

d) dat je je hebt aangesloten bij de jihad

e) dat je bent opgegeten door een krokodil

Etc. etc.
quote:StoraHuntur schreef op 22 augustus 2014 @ 17:00:

[...]

Kijk, dat bedoel ik. Anders zit ik 4 weken lang te denken dat je

a) ons zat ben

b) je in het geheim een mod bent en vanaf bovenaf hebt door gekregen dat je minder mag posten

c) dat je een ban hebt voor dubbelnicken met de nick "bread man".

d) dat je je hebt aangesloten bij de jihad

e) dat je bent opgegeten door een krokodil

Etc. etc.

Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.

Zeker niet met de grote uitstroom van forummers die op dit moment gaande is. Dan krijg je het ook nog druk met raden welke oude forummer welke nieuwe nick heeft.
quote:*Ginger* schreef op 22 augustus 2014 @ 16:54:

Nu moet ik eigenlijk werken, maar er is niemand meer. Saaaaai!Veel plezier!
Het is zo kalm op het forum? Ben ziek en verveel me steendood .
quote:StoraHuntur schreef op 22 augustus 2014 @ 16:30:

Ik vind het trouwens redelijk belachelijk dat Mrs. Stan haar vakantie niet in 3-voud op het mod-topic heeft aangevraagd. Die gaat gewoon weg. Kunnen de mods dáár nou niet 's wat aan doen? Een sticky-ik-ga-op-vakantie-topic ofzo?

Kan ik eindelijk mijn para-complot theorieën het raam uit gooien.

Je kan natuurlijk ook zelf een topic openen waar iedereen zijn vakantie in zet .

Er is trouwens wel eens een topic geweest om even te zeggen als je weg ging of ging slapen, zoiets staat mij nog bij.

Maar ja, was snel gezakt volgens mij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 augustus 2014 @ 18:15:

[...]

Je kan natuurlijk ook zelf een topic openen waar iedereen zijn vakantie in zet .

Ja, en dat iedereen mij even pb't met bestemming en data, dan maak ik een tabel!

Als jullie het willen mogen jullie NOD's er ook in.
quote:*Ginger* schreef op vrijdag 22 augustus 2014 16:54 Ik zal je vast verklappen dat ik volgende week met vakantie ga, lekker vier weken weg.

Nu moet ik eigenlijk werken, maar er is niemand meer. Saaaaai! Woonde jij niet op de boerderij?
quote:StoraHuntur schreef op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 Ik vind het trouwens redelijk belachelijk dat Mrs. Stan haar vakantie niet in 3-voud op het mod-topic heeft aangevraagd. Die gaat gewoon weg. Kunnen de mods dáár nou niet 's wat aan doen? Een sticky-ik-ga-op-vakantie-topic ofzo?

Kan ik eindelijk mijn para-complot theorieën het raam uit gooien. Ik vind het ook echt niet kunnen. Überhaupt, dat mensen op vakantie gaan. Dan ken je toch echt geen verantwoordelijkheidsgevoel?!
Zo, over welk topic wordt er momenteel nagepraat?

Want het lijkt hier wel een theekransje
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:NummerZoveel schreef op 22 augustus 2014 @ 18:21:

[...]

Ik vind het ook echt niet kunnen. Überhaupt, dat mensen op vakantie gaan. Dan ken je toch echt geen verantwoordelijkheidsgevoel?!Is daar juridisch niets aan te doen?
quote:StoraHuntur schreef op 22 augustus 2014 @ 18:20:

[...]

Ja, en dat iedereen mij even pb't met bestemming en data, dan maak ik een tabel!

Als jullie het willen mogen jullie NOD's er ook in.Ik heb geen PB nodig, geen vakantie en geen NOD .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Veel verwijderde berichten in het Primark topic.

Altijd weer een feest wanneer er een persoon met overgewicht ee topic start.
quote:redhothead schreef op 22 augustus 2014 @ 13:51:

[...]

Nee, dat ben ik.

Het was een wilde gok, puur gebaseerd op de nickname.

Nog steeds geen flauw idee wie Ginger was in een vorig forum leven. Ik heb sowieso amper of nooit een idee wie iemand was na een nickwissel.
quote:StoraHuntur schreef op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 22 augustus 2014 @ 18:21</a>:</b>

[...]

Ik vind het ook echt niet kunnen. Überhaupt, dat mensen op vakantie gaan. Dan ken je toch echt geen verantwoordelijkheidsgevoel?!</div></blockquote>Is daar juridisch niets aan te doen? Dat moet ik idd maar eens uit gaan zoeken!
Is een werkvakantie, naar het hoge(re) noorden. Ik kom terug met allemaal nieuwe trolverhalen

Ik zou jullie uiteraard noooooit voor mijn eigen plezier verlaten, wat zeg ik, plezier zonder jullie bestaat niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven