Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 22 augustus 2014 om 19:03
quote:Scamp schreef op 22 augustus 2014 @ 18:27:
Veel verwijderde berichten in het Primark topic.
Altijd weer een feest wanneer er een persoon met overgewicht ee topic start. Is het weer zover? Diezelfde stalker als van jou?
Veel verwijderde berichten in het Primark topic.
Altijd weer een feest wanneer er een persoon met overgewicht ee topic start. Is het weer zover? Diezelfde stalker als van jou?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:05
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2014 @ 23:45:
Gotsamme ik zou haast een nieuwe nick nemen om te zien of de mensen hier van mij ook zouden vermoeden dat ik een oudgediende was in een nieuw jasje.
Maar ik doe het niet. Ik ben intussen teveel gehecht geraakt aan Lady-Voldemort (en aan de navenante google-resultaten ) en bovendien: zo'n onuitputtelijke bron van coole ava's krijg ik nooit meer.
Niet doen hoor!
Er zijn nog teveel kapsels te gaan en ik stel me altijd voor dat LordV zich ergert aan jouw haren in het doucheputje en dat jij dan iets sneert over rondslingerende slangenhuiden.
Gotsamme ik zou haast een nieuwe nick nemen om te zien of de mensen hier van mij ook zouden vermoeden dat ik een oudgediende was in een nieuw jasje.
Maar ik doe het niet. Ik ben intussen teveel gehecht geraakt aan Lady-Voldemort (en aan de navenante google-resultaten ) en bovendien: zo'n onuitputtelijke bron van coole ava's krijg ik nooit meer.
Niet doen hoor!
Er zijn nog teveel kapsels te gaan en ik stel me altijd voor dat LordV zich ergert aan jouw haren in het doucheputje en dat jij dan iets sneert over rondslingerende slangenhuiden.
This is an unacceptable timeline
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:10
quote:*Ginger* schreef op 22 augustus 2014 @ 18:39:
Is een werkvakantie, naar het hoge(re) noorden. Ik kom terug met allemaal nieuwe trolverhalen
Ik zou jullie uiteraard noooooit voor mijn eigen plezier verlaten, wat zeg ik, plezier zonder jullie bestaat niet! Daar schijnen veel mannen met een staartje te zijn, las ik op het forum
Is een werkvakantie, naar het hoge(re) noorden. Ik kom terug met allemaal nieuwe trolverhalen
Ik zou jullie uiteraard noooooit voor mijn eigen plezier verlaten, wat zeg ik, plezier zonder jullie bestaat niet! Daar schijnen veel mannen met een staartje te zijn, las ik op het forum
Je bent zelf een theepot
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:43
Miss.Innuendo in "Centraal Moderatortopic I"
Heb ik een memo gemist ofzo?
Wat een belachelijke actie, zo wordt het toch alleen maar in de hand gewerkt om je OP te verwijderen?
Dus, het bevalt je niet, je haalt je OP weg en dan zijn de mods zo facilitair dat ze je topic verwijderen.
Belachelijk
Wat een belachelijke actie, zo wordt het toch alleen maar in de hand gewerkt om je OP te verwijderen?
Dus, het bevalt je niet, je haalt je OP weg en dan zijn de mods zo facilitair dat ze je topic verwijderen.
Belachelijk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:49
En pas na herhaaldelijk leeghalen van de OP wordt er actie ondernomen door de mods. Wat die actie is wordt natuurlijk niet gemeld, daar moet je voor mailen want is Heel Geheim en dat mag niemand anders weten.
Het bansysteem kán in werking gaan. Maar dat is ook een Geheim.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:55
vrijdag 22 augustus 2014 om 19:59
Nou, ik vind het belachelijk.
Eigenlijk vind ik dat als iemand zijn/haar OP wist, de mods de OP juist weer terug moeten zetten. Of sancties moeten geven aan de forummer die telkens OP's wist.
Kom op zeg, op deze manier stimuleer je het alleen maar
En als ik iets irritant vind, dan is het wel dat debiele verwijderen van OP's
Eigenlijk vind ik dat als iemand zijn/haar OP wist, de mods de OP juist weer terug moeten zetten. Of sancties moeten geven aan de forummer die telkens OP's wist.
Kom op zeg, op deze manier stimuleer je het alleen maar
En als ik iets irritant vind, dan is het wel dat debiele verwijderen van OP's
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

vrijdag 22 augustus 2014 om 19:59
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 augustus 2014 @ 19:43:
Belachelijk StoraHunter in mod topic
Belachelijk StoraHunter in mod topic

vrijdag 22 augustus 2014 om 20:12
quote:himalaya schreef op 22 augustus 2014 @ 19:49:
En pas na herhaaldelijk leeghalen van de OP wordt er actie ondernomen door de mods. Wat die actie is wordt natuurlijk niet gemeld, daar moet je voor mailen want is Heel Geheim en dat mag niemand anders weten.
Het gewone bansysteem, 24 uursban dus.
Òf een permaban
Wie zal het zeggen, dus
Het gewone bansysteem, 24 uursban dus.
Òf een permaban
Wie zal het zeggen, dus
Je bent zelf een theepot
vrijdag 22 augustus 2014 om 20:24
quote:StoraHuntur, 4 uur geleden
Ik vind het trouwens redelijk belachelijk dat Mrs. Stan haar vakantie niet in 3-voud op het mod-topic heeft aangevraagd. Die gaat gewoon weg. Kunnen de mods dáár nou niet 's wat aan doen? Een sticky-ik-ga-op-vakantie-topic ofzo?
Kan ik eindelijk mijn para-complot theorieën het raam uit gooien.Ik heb mijn vertrek doorgegeven aan mijn medebewoners, de huishoudelijke staf en de stalker van het landhuis.
Ik vind het trouwens redelijk belachelijk dat Mrs. Stan haar vakantie niet in 3-voud op het mod-topic heeft aangevraagd. Die gaat gewoon weg. Kunnen de mods dáár nou niet 's wat aan doen? Een sticky-ik-ga-op-vakantie-topic ofzo?
Kan ik eindelijk mijn para-complot theorieën het raam uit gooien.Ik heb mijn vertrek doorgegeven aan mijn medebewoners, de huishoudelijke staf en de stalker van het landhuis.
You know how I know? Because I reeaally think so!

vrijdag 22 augustus 2014 om 20:35