Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 24 augustus 2014 om 20:23
quote:Bieb2.0 schreef op 24 augustus 2014 @ 20:22:
[...]
Je gaf me laatst zo'n goede tip en nu reageer je zelf weer op zuigie
Nee maar ik heb wel het laatste woord.
Voor zolang het duurt dan he.
Afijn is er nog een topic dat een beetje leuk is?
[...]
Je gaf me laatst zo'n goede tip en nu reageer je zelf weer op zuigie
Nee maar ik heb wel het laatste woord.
Voor zolang het duurt dan he.
Afijn is er nog een topic dat een beetje leuk is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zondag 24 augustus 2014 om 20:25
Ja joh. Want jij bent zo überbelangrijk dat iedereen hier meeleest om te zien of de Grote Linaisa iets over hem/haar te vertellen heeft. 'Laatst was je vijf dagen weg, en toen heeft het hele forum volledig op zijn gat gelegen. Wat een toestand was dat, de Sanoma-aandelen kachelden achteruit waar je bij stond en het consumentenvertrouwen daalde tot ongekende dieptepunten. Ik ben dus wel blij dat je weer terug bent, want zonder jou wordt het niks.
zondag 24 augustus 2014 om 20:25
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 20:10:
[...]
En hoe lang ben jij hier nu helemaal?
Wat maakt dat uit? Wat ik zeg is toch the truth and nothing but the truth?
Dickens heeft alweer haar simpelheid laten zien door erg snel en grettig te happen. Mijn eerdere comments over haar worden hierdoor bevestigd.
[...]
En hoe lang ben jij hier nu helemaal?
Wat maakt dat uit? Wat ik zeg is toch the truth and nothing but the truth?
Dickens heeft alweer haar simpelheid laten zien door erg snel en grettig te happen. Mijn eerdere comments over haar worden hierdoor bevestigd.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.

zondag 24 augustus 2014 om 20:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 20:25:
Ja joh. Want jij bent zo überbelangrijk dat iedereen hier meeleest om te zien of de Grote Linaisa iets over hem/haar te vertellen heeft. 'Laatst was je vijf dagen weg, en toen heeft het hele forum volledig op zijn gat gelegen. Wat een toestand was dat, de Sanoma-aandelen kachelden achteruit waar je bij stond en het consumentenvertrouwen daalde tot ongekende dieptepunten. Ik ben dus wel blij dat je weer terug bent, want zonder jou wordt het niks.
zondag 24 augustus 2014 om 20:29
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 20:25:
Ja joh. Want jij bent zo überbelangrijk dat iedereen hier meeleest om te zien of de Grote Linaisa iets over hem/haar te vertellen heeft. 'Laatst was je vijf dagen weg, en toen heeft het hele forum volledig op zijn gat gelegen. Wat een toestand was dat, de Sanoma-aandelen kachelden achteruit waar je bij stond en het consumentenvertrouwen daalde tot ongekende dieptepunten. Ik ben dus wel blij dat je weer terug bent, want zonder jou wordt het niks.Ik weet dat je blij bent lady want ik las dat jullie je begonnen af te vragen waar ik bleef. En nu reageer je op me als een dolle. Neem een voorbeeld aan Enn en ga wat anders doen men. Of doe net als scamp en bieb en zet mij onder een imaginaire negeer.
Ja joh. Want jij bent zo überbelangrijk dat iedereen hier meeleest om te zien of de Grote Linaisa iets over hem/haar te vertellen heeft. 'Laatst was je vijf dagen weg, en toen heeft het hele forum volledig op zijn gat gelegen. Wat een toestand was dat, de Sanoma-aandelen kachelden achteruit waar je bij stond en het consumentenvertrouwen daalde tot ongekende dieptepunten. Ik ben dus wel blij dat je weer terug bent, want zonder jou wordt het niks.Ik weet dat je blij bent lady want ik las dat jullie je begonnen af te vragen waar ik bleef. En nu reageer je op me als een dolle. Neem een voorbeeld aan Enn en ga wat anders doen men. Of doe net als scamp en bieb en zet mij onder een imaginaire negeer.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.

zondag 24 augustus 2014 om 20:29
Ah, nou snap ik het! Het forum heeft tegenwoordig vast ook een Zuigstengel-van-het-jaar-award, en aangezien de trofee voor leukste forummer en beste topic natuurlijk niet haalbaar is, gaat ze daarvoor. Nou, open maar een topic hoor, polletje erbij en ik stem wel op je, Linaisa. Geen probleem, graag gedaan.

zondag 24 augustus 2014 om 20:34
quote:Linaisa schreef op 24 augustus 2014 @ 20:31:
Onverstelbaat dat je zelfs bijhield hoeveel dagen ik weg bleef. Dat wist ik geen eens. Ja kind, ik heb echt vijf dagen zitten huilen. Ik had nog een topic over je willen openen om te vragen of anderen per ongeluk iets wisten over je vermissing, maar ik kon niet meer typen omdat ik verblind was door tranen. Vreselijk was het.
Onverstelbaat dat je zelfs bijhield hoeveel dagen ik weg bleef. Dat wist ik geen eens. Ja kind, ik heb echt vijf dagen zitten huilen. Ik had nog een topic over je willen openen om te vragen of anderen per ongeluk iets wisten over je vermissing, maar ik kon niet meer typen omdat ik verblind was door tranen. Vreselijk was het.

zondag 24 augustus 2014 om 20:36