NB'ers deel 6!
vrijdag 23 juli 2010 om 18:18
vrijdag 23 juli 2010 om 18:35
Ik ga me vervelen, gewoon omdat het kan
Natuurlijk ga ik niet echt "niks" doen. Ik ga gewoon wat aanrommelen in huis. Krijg ook bezoek
Maar ik ga geen medicicijn voor hiv of kanker uitvinden, om zomaar even wat te zeggen.
@ Moon
Ahhhh, dus je probeert wel alleen 's nachts te slapen?? Nou ja, ik kon me voorstellen dat als je 's nachts niet slaapt, dat je dan probeert overdag te slapen Je moet een keer slapen
Maar op zich wel beter voor je ritme en interne klok om het alleen bij 's nachts te houden.
Liesken!!
Joepie!! Vakantie!!!
Natuurlijk ga ik niet echt "niks" doen. Ik ga gewoon wat aanrommelen in huis. Krijg ook bezoek
Maar ik ga geen medicicijn voor hiv of kanker uitvinden, om zomaar even wat te zeggen.
@ Moon
Ahhhh, dus je probeert wel alleen 's nachts te slapen?? Nou ja, ik kon me voorstellen dat als je 's nachts niet slaapt, dat je dan probeert overdag te slapen Je moet een keer slapen
Maar op zich wel beter voor je ritme en interne klok om het alleen bij 's nachts te houden.
Liesken!!
Joepie!! Vakantie!!!
vrijdag 23 juli 2010 om 18:48
Ik hoop ook op een rustige avond, maar dat verwacht ik niet op een vrijdag-avond...
We zullen zien.
Ik ga iig proberen om goed te slapen vannacht en ga geen wekker zetten.
En tja, mijn collega... wel heel lief iemand hoor, echt waar maar zoooooo passief en achter de feiten aanhobbelend.
Dat vind ik zo vreselijk irritant.
Ik moest haar hele weg voorplaveien want ze ziet het gewoon echt niet.
En achter haar aan de rotzooi opruimen, letterlijk en figuurlijk, want ook dat zag ze niet.
Ik moest wel; anders kon ik niet verder.
Ik moet bijna weg...
Straal me even wat energie in aub
We zullen zien.
Ik ga iig proberen om goed te slapen vannacht en ga geen wekker zetten.
En tja, mijn collega... wel heel lief iemand hoor, echt waar maar zoooooo passief en achter de feiten aanhobbelend.
Dat vind ik zo vreselijk irritant.
Ik moest haar hele weg voorplaveien want ze ziet het gewoon echt niet.
En achter haar aan de rotzooi opruimen, letterlijk en figuurlijk, want ook dat zag ze niet.
Ik moest wel; anders kon ik niet verder.
Ik moet bijna weg...
Straal me even wat energie in aub
vrijdag 23 juli 2010 om 18:51