NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Welterusten Twis!
Oh en Twis ook slapen, tot gauw en fijne nacht!
quote:Philein schreef op 16 november 2010 @ 00:06:

Ik ontdekte dat die Ben Saunders dus eigenlijk een behoorlijk mooi exemplaar is. Wel dom, da's dan weer jammer.Die grill is pas jammer! Hoe verzint ie 't echt? Zo zonde, want verder vind ik hem wel wat hebben.
I am surrounded by morons
Slaap lekker Twis! Goed gedaan hoor! Ik volg misschien zelfs je goede voorbeeld zo wel.
Oh ja en natuurlijk zonder grill. Maar daar waren we het met z'n allen over eens. Die gozer heeft een prachtlijf en heel mooi profiel. Echt echt.
Twissie, lekker slapen!

Ronnie, hamsters geven mij opeens een heel ander beeld.
Eens met Phil. Die gast is superfit!
Hij bokst ook he. Vandaar de vervanging van tanden wellicht.
Het is nog maar maandag maar ik heb Gall en Gall 6 keer met hun prettig weekend reclame voorbij zien komen. * rolling eyes *
Stomme vraag misschien, maar wat is een gril?
Ach, een echte drinker heeft elke dag weekend Aub.
Is het boksen of K1 fighting? Ben het ff kwijt maar geloof mij maar, die gast heeft geen six pack maar een 12 pack. Rrrrrrrrr.
gouwe tande EM
Hè bah.
Right Phil ik heb me aangepast en ben aan de baco gegaan.
Een pot nat Aub. En inderdaad, mjam.
Proost Aub. Op het weekend!
Is geen stomme vraag EM. Een heul hekwerk van gouden tanden, liefst nog met diamanten er in.
Scheelt weer een bitje als je de gril volledig vastzet. Wel slim, want dan kan je beter ademen
Ik ga slapen. Fijne nacht nog!
Phil, kheb al een aantal jaar een sv die net zo'n dingen doet als Ben. Hij is leuk, hij is mooi, lekker en jonger dan ik, maar ik ben op 'm uitgekeken. Wil jij hem?
Ree, sweet dreams!

Hey Aub, als ik google op plaatjes van Ben dan verschijnen er goede voorbeelden van prima bodies. Alleen is dat nou echt onze Ben vraag ik me af?
Trusten Ronnie! * en roept een Timboeltaanse groet *
Godverde godverde godver.... is dr bed al weer uit, bij de buren is de schutting ingestort, teringherrie....hartverzakking.

OVerigens is het oudere broertje van Ben Dean ook niet verkeerd, loopt er nog een rond geloof ik. (broertje dan he)

Gaat bed maar weer in, beetje koud zo zonder dekbed en de schutting is toch niet meer te redden.
Jezus aub, vertel je me nu pas dat je een sv hebt/had. Waarom is ie niet meer leuk en dan wel leuk genoeg voor mij? (ik ben getriggerd, heb je het door)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven