NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Ach Naoom, die 's gek, plaats gewoon even snel een kiekje joh. Dan haal je 'm daarna weer weg. Ik heb een redelijk beeld bij je beschrijving, even checken of het klopt.
Wahaha, high 5, Ronnie!
happy new topic dan maar...
quote:Frankz schreef op 15 november 2010 @ 23:43:

ben ik gewoon weer te laat... Zucht, zucht en nog eens zucht. Wat moet ik hierop zeggen Frank... Ik weet het niet ik weet het niet.
Frank, volgens mij deed je het erom!

Ja dahag Phil Hij is enorm lekker, laten we het daar op houden
t is en blijft gewoon een baaldag...
Zou adhv de omschrijving van Naomii ook niet nog een keer omkijken, ik haak net als Aubrey af op de gouden ringen
Ik had je nog geroepen Frank!
Frankz is bang dat hij teveel vrouwen naar dit topic toe trekt als hij opent. Het hele forum wil hier dan nl posten. Ik vind het een verstandige overweging, Frankzie. :-)
Kinderachtig hoor Naoom.

en Frank, niet gaan lopen janken nu achteraf natuurlijk he. Wie loopt er dan ook weg bij de computer als de 3000 nadert??

Knuf voor Fankz... agossie
Iedereen heeft je geroepen, Frank, maar je hebt het wéderom laten afweten. Spijtig.
I am surrounded by morons
Naooms scharrel heeft vast ook iets heel leuks hoor.

Toch naoom?
Frankz, je hebt nu een geweldige auto, maakt dat niet veel goed? En de kat die helemaal happy is en jouw beste vriend is geworden.
Frank speciaal voor jou, uit The Italian Job. Blijft fraai.

http://www.youtube.com/watch?v=6tE5hyUj ... re=related

Bne je nu weer een beetje blij?
Ach, t is toch niet jullie type blijkbaar dus ik hou zijn foto wel lekker voor mezelf
Phil tuurlijk, anders was het niet Naomiies scharrel.
Is maar goed ook Naomii anders zaten we met zn alle achter jouw vent aan....
Ik wil Jason!
Nee hoor Naommi. Beter gouden ringen dan gouden tanden. Verder klinkt hij als Julien Clerc. en niks mee toch?
Ik heb op dit moment totaal geen behoefte aan een relatie Phil dus een leuke scharrel is zeker zeer welkom.
En nu ga ik naar bed, morgen weer file gok ik, was vandaag ook weer raak. (Grrrr) En ik moet morgen echt om 9 uur in vergadering zitten. (Als het gaat zoals afgelopen week haal ik dat niet echt, of echt niet)

Slaap lekker allemaal en tot de volgende keer maar weer.
quote:Aubrey schreef op 15 november 2010 @ 23:48:

Frankz is bang dat hij teveel vrouwen naar dit topic toe trekt als hij opent. Het hele forum wil hier dan nl posten. Ik vind het een verstandige overweging, Frankzie. :-)

Da's ook weer waar Cis!

Frahank. Ben je nou?
Oh nee, ik wil niemand. Maar als ik zou moeten kiezen, dan Jason. Ofschoon hij afgelopen weekend in een bar fight was verwikkeld.
Slaap lekker Glitter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven