NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je hoort daar ook gewoon met een tentje te staan, en niet met een camperT of caravan. Das voor ouwe menschen
Ik zou anders verdomde graag met een campert op een festival staan hoor ik ben immers al 30 en dat gedoe in een tentje heb ik wel gezien

Mensen die snachts dronken langs je tent waggelen en zich luid afvragen of ze op je tent kunnen pissen enzo. ( "Godverdomme NEE, als je het waagt kom ik persoonlijk mijn tent uit om je piemeltie er af te bijten" was mijn antwoord, waarna de dronken jongemannen verder liepen X-D"

( En "hey ! In deze tent wordt geneukt... * ploenk * Weg zininspannendeseks op de camping. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
joh

ik ben weg (daarvoopr ook al niet zo aanwezig, had koffiedrinkers over de vloer)

ga nu hardlopen met vriendinnetje

en de zon schijnt!!!!
Jaaa, ik ben ook dat gezeik met een tentje spuugzat.

En trouwens, waarom zou je liggen creperen in een tentje als je fijn met je camperT kan gaan?
668, the neighbour of the Beast
camperT is wel lekker idd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En toch vind ik camperTs voor ouwe lullen

Laat mij maar kouwbekken in een tentje en uberhip zijn
Ik ben juist hip. Ik slaap niet op de grond, ik kan behoorlijk zelf een boterham fiksen. Ga jij maar lekker in een tentje ondergepist worden hoor.
wat nou camperts en tentjes...wat is er mis met een eenvoudig 4 sterren hotel?
Precies NG, kramperen doe je niet voor je lol. CamperT zou nog net niet vallen onder kramperen. Alleen armoedig dat je met je handdoek en je spulletjes naar een vies hokje moet gaan om te douchen.

(zegt een ervaringsdeskundige die ooit een kerel aan de haak had geslagen die een stacaravan had, niemand geloofde dat ik dat zou volhouden maar ik heb alle ontberingen doorstaan).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou.. de zon heeft geschenen hier.. Ik heb er in gezeten met mijn boek...

Dag zon.. tot over een week ofzo...
ik vind kreperen heerlijk

maar wel met mooi weer

Italie, Kroatie, Frankrijk, Spanje, lekker koffie pruttelen op je gasje (heeft overigens niets met Pruttel te maken), en klooien bij je tent

lekker veel buiten zijn

je hoort het een echte krepeerFan!
quote:elodita schreef op 05 april 2009 @ 15:51:

ik vind kreperen heerlijkmaar wel met mooi weer

Italie, Kroatie, Frankrijk, Spanje, lekker koffie pruttelen op je gasje (heeft overigens niets met Pruttel te maken), en klooien bij je tent

lekker veel buiten zijn

je hoort het een echte krepeerFan!Volgende keer wel beloven zonder ziekenhuis he!!!!! Ons zo laten schrikken .
Ik vind het ook ontzettend leuk.

Heb nu net weer een aantal dagen in een vier sterrenhotel gezeten, en ik ga liever kamperen. Veul gezelliger!
toen had ik niet eens gekrepeerd MV-tje!

toen zat ik echt in luxe hotels

hadden we champagne ontbijt, maar we gingen wel 's ochtends om 6 uur op safari! 't was even doorbijten, maar we hebben gewoon om 5.30 uur onze champagne weggetikt
Ik ben kaassoufflés aan het bakken wie wil er ook eentje?

Ik niehiet.

Ik weet nog niet wat ik straks ga eten.
lekker Suup!!
ja suup ik ook!
doet yammini trouwens mee met de Baby van het jaar verkiezing?
Ik ook een kaassouffle. Ik nam vroeger bij de snackbar een broodje kaassouffle. Dat kende ze niet. En als ik er eens kwam dan was het meteen, ohhhhh u wilt een broodje kaassouffle! Ja zeg dan maar dat je meer trek heb in een patatje. hihihi. Nee kaassouffle is lekker maar 1 tip, ik heb geen frituurpan dus had voor thuis wel eens die van beckers voor in de oven. Ohhhhhh wat zijn die vies. Ik vond het zonde om ze weg te gooien maar na 1,5 jaar in mijn vriezer gelegen te hebben en echt met gruwel er 2 naar binnen gewerkt te hebben, heb ik laatst de laatste 2 weggegooid.
Ik eet vanaaf nog kipfilet/paddenstoelen/blauwe kaas met rijst erbij.
Ik doe wel eens gewone kaassouflé's in de pan. Gaat best aardig.
Navond..

Elo d'r oorbel al terecht? Zwanenhals openmaken en prutten in de derrie en zo.

Ik ben gaan zwemmen met de kleintjes, en een vriendin met haar kleintjes erbij. Lekker. Daarna ook nog een fatsoenlijke maaltijd op tafel gezet dus afgezien van de afwas aan mijn huiselijke plichten voldaan.
daar was ik weer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven