NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ik ben ook van de hotels Min. Nou ja, met een kind is een appartement handiger, maar dan wel met all inclusive graag.

De laatste vakantie zijn we in een driekamerapp. geweest en hadden wij en zoon een eigen slaapkamer, dat vond ik erg fijn.

En elke dag werd je koelkast in je keukenblok bijgevuld met bier, wijn en cola light. Ook erg fijn

Ik ben een verwend nest wat vakantie betreft, ik ben de eerste die dat toegeeft. Het moet luxer zijn dan thuis anders heb ik geen vakantiegevoel.
quote:sunlight schreef op 06 april 2009 @ 10:39:

Nee dat had ik ff gemist inderdaad

Vind een kemperT altijd wel stoer. (moet er niet aan denken om weken in zo'n ding te kamperen, maar goed, mensen verschillen) maar ik vind KemperTs altijd wel 'vrij' lijken. Je kan overal naartoe, je hebt altijd je huis bij je. Dat lijkt me heel erg leuk aan een kempert.

Jaaaaaa, dat is het ook wel. Ik was dat ding aan het inrichten zaterdag, en ik vond het zo knus! Je hebt echt een soort huisje wat je aan het inrichten bent, heerlijk.

Voordeel is inderdaad ook dat je ergens heen rijdt, de boel parkeert, je luifel uit trekt en onder je luifel bier gaat zitten zuipen (dat dan weer wel)

Dat vrije vind ik ook zo lekker inderdaad.

Oh, enne, bij de EO zeiden ze niet zoveel. Dat ze op zoek waren naar steunende leden. Toen zei ik; sorry mevrouw, ik heb geen interesse om lid te worden van de EO. En toen heb ik opgehangen
668, the neighbour of the Beast
ik ben toen met zoon toen ie 14 maanden was naar mexico gevlogen, verschrikkelijk. buiten het feit dat ie de tijd van thuis (6 uur verschil )aan heeft gehouden de hele vakantie, lag ie bij ons op de kamer en sliepen wij dus ook niet. Bwuh. Kwam moeier terug dan dat ik heen was gegaan. Nu met baby dus dicht bij huis, zodat we terug kunnen als t niet bevalt. Maar volgend jaar gaan we weer naar dat all inclusive appartement. dat heb ik nu al afgedwongen
oke, wij zijn dan iets langer bezig

auto parkeren, tent eruit, ruzie maken tijdens het tent opzetten, tent klaar, tent inruimen, en dan bier en een kusje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik denk er hetzelfde over Sun! Ik werk niet het hele jaar om dan in de vakantie een potje af te zien met tentjes en gasstelletjes. Luxe wil ik. Luxe zeg ik je!
Jullie denken echt dat kampeerders met hun pleerol over de keeeeeeemping naar het smerige toilet rennen he?

En dan op gammele stoeltjes met één gaspitje een blikje worstjes of slechte aldi-soep opwarmen he?

Die ze vervolgens opeten uit smerige aluminium bekers, zodat alles zo lekker daarnaar smaakt?

Neen, dat doe ik toch iets anders.
Goh, valt me nog mee Marels
Ik vind overigens kamperen veeeeeeeeeeeel leuker dan een viersterrenhotel.

Heb dat nu in Berlijn gedaan en ook in Luxemburg met de kerst, en ik vind dat best leuk, maar kamperen is voor mij veel vrijer en veel meer écht vakantie.
en iedere ochtend echte verse verse broodjes bij de bakker

ik heb er nu al zin in
neeee dat denk ik niet hoor masrel. Ik denk dat mensen kamperen met tefal pannen en lekkere stoelen

nee zonder gekken, ik denk dat mensen gewoon hun hele huisraad achterin de auto knallen, en gewoon van bestek met mooie bordjes eten. En gewoon lekker op een vouwbare bbq hun eten bereiden. Niks mis mee hoor, net als thuis een beetje. Alleen die afwas he? Daarom ga ik all inclusive

ik wil niet koken, schoonmaken of afwassen op vakaaansie. Maar zoals ik al zei, ik ben echt echt echt een verwend nest.

(net als Min ) > 4* en t liefst 5
Hmm kamperen neuh lijkt me maar niks.

Vroegah met papa van dochter stonden we ook op een camping,hij had daar een vaste plaats maar dan wel in een woonwagen met slaapkamers douche wc en keuken.

Ook een wasmachine en droger waren aanwezig dus dat mag je toch niet echt kamperen noemen..
afwas is voor degene die niet gekookt heeft hahaha. Owwwww en voordeel, ik mag alles meenemen wat ik wil, want ik hoef me niet aan een aantal kilos te houden. Dus mijn hele klerenkast en schoenencollectie kan mee
Ik heb mijn campertje ingericht met mijn Mepal-servies

En achterin de bus liggen fijne Dukdalf stoelen. Pannen zijn dan weer niet van Tefal maar van LeChef. Telt dat ook??

Die afwas, daar heb ik een kerel voor

Oh, en zo'n skottelbraaigeval. Kun je alles lekker buiten voor je bussie wokken.
Jaaaaaaa Its. En in mijn handbagage zitten gewoon hele flessen drinken

Sterker. Ik zet gewoon onderweg lekker mijn drinken in de koelkast, heb je de hele reis lekker koel drinken.
Gatverdamme

Terror kwam een uurtje geleden op schoot zitten, helemaal rustig tegen mij aanhangen. Gezellig, dacht ik nog.

Totdat mijn buik en been warm werden, verschrikt til ik Terror op. Heeft ie diaree. En niet een beetje waterig, maar echt vloeibaar, en het sijpelde aan alle kanten uit zijn luier, de bovenkant, de onderkant, de zijkanten. En het sijpelde allemaal mooi op mama's schoot. :puke:

Lange douchesessie gehad met Terror. * ril * Nu schone kleren aan, en ik ruik het nog steeds . ( zal ongetwijfeld tussen mijn oren zitten hoor, maar toch )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gatverdamme Bor, dat blijft id heeeel lang in je neus hangen die lucht!!!

Masrel, gelukkig ga jij kamperen, dan is dat laatste plekkie in dat luxe hotel voor mij

(overigens raad ik je aan om een kind mee te nemen op vakaaansie naar een hotel, dan mag je zijn koffer namelijk volstouwen met jouw meuk Zijn spullen passen in een kwart van zijn koffer namelijk

(om het nog een tikkie erger te maken, jullie gruwel : ik vlieg dus gerust 10 uur om vervolgens twee weken op mn reet in de zon te liggen en verder noppes te doen. Ik doe NIKS op vakantie, behalve de ober wenken en mijn bestelling plaatsen )

Ieuw Bor, dat is echt smerig

Is ie verder ziek ook??

Sun, ik vind dat iedereen dat heel hard voor zich moet weten gelukkig

Heb het ook een keer gedaan, naar Kroatië. Met een vriendin, bijna 24 uur in de bus. Was leuk voor een keertje, ik was echt 18 ofzo, maar verder toch niet echt.

Ik ben zo'n kutkneuter die op dr teva-sandalen en met dr afritsbroek door bossen gaat wandelen enzo. En die dan vervolgens met een camera om dr nek kastelen gaat bezichtigen.

Persoonlijk vind ik het zonde om naar een Ver Oord te gaan en dan alleen op mn reet te liggen en dus niks van het land in kwestie mee te krijgen, maar ik zeg al, gelukkig is dat ieder voor zich
Haha godzijdank mag iedereen dat zelf bepalen :-)

Ik vind t altijd wel grappig om te zien hoe anders mensen hun vakantiegevoel hebben

K heb toen overigens wel een jeep gehuurd 2 dagen. Toen zijn we 1 dag langs de kust gereden, en 1 dag naar een grote stad om te sjoppen telt dat ook als cultuur?

(ach wat maakt t uit, we lopen allebei. Jij loopt door de bossen op je tevasandalen( wat zijn dat?) en ik loop op mn lichtblauwe ballerina's die ik op t laatste moment nog in mn kofferT heb gesneakt omdat ik anders eeecht geen schoenen bij dat jurkje had) door de stad te sjoppen. Het enige verschil is eigenlijk de omgeving

Heb je trouwens al zicht op sollicitaties?
24 uur in een bus, dat is vreselijk inderdaad.

Toen ik 17 was ben ik niet meegegaan naar China met mn ouders, want die gingen cultureel doen enzo daar.

Ik wilde feesten en met de bus naar Lloret de mar

(oke oke fair enough, daar heb ik nu wel heul veul spijt van)
Ik heb vrijdag een brief weg gedaan, en ik moest vandaag voor een andere terugbellen, maar die kerel is niet bereikbaar. Morgen nog eens proberen dus.

Maar nu moet ik vliegen, romantische lunchdate met mijn vader! Gezellig dus, maar moet ik wel op tijd zijn

Doeiiiiiiiiiiiii!!
arme terror, is die niet lekker dan boro

hahahaha, ik zal het tegen itsman zeggen dat we maar snel aan kinderen moeten beginnen. Moet zeggen dat ik ook wel minstens twee keer gesjopt moet hebben. Dan is het een dag wandelen door de natuur en de andere dag sjoppen.
o jij doet t om en om its best of both worlds

veel plezier en eetze maserl!
ja kijk er zijn een paar dingen die zelfs ik niet kan laten hoor. Ik heb dus ook echt alles in mijn koffer. De wandeloutfit en de sjopoutfit (en dan krijg ik het ook nog klaar om op onmogelijke schoenen te gaan wandelen omdat we erna uit eten gaan)
Hij is verder niet echt ziekig ofzo , maar mijn darmen beginnen ook te rommelen, dus wie weet slaat het beroemde en gevreesde schijtvirus gewoon weer toe.

Wat trouwens niet handig zou zijn want morgen moet ik met Terror naar Amsterdam met de trein. Evaluatie gesprek Autist. Altijd leuk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dan maar hard hopen dat het niet toeslaat. Ik moet werken morgen helaas dus ik kan niet komen oppassen op de pwinses terror

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven