NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
he bah Bor, dat zou wel heel vervelend uitkomen inderdaad.

Zie je op tegen het gepsrek van morgen?
Opzich niet tegen het gesprek, maar wel het reizen Ik moet om 8.00 weg, om optijd op mijn afspraak van 11.30 te zijn. En dan nog terug. Laat het nou eens tot 13.00 duren , dan ben ik op zijn vroegst om 16.30 weer in papetown...

Overigens las ik net op nu.nl dat er een zeehondje hier in de rivier gespot is . Jammer dat ik vanmorgen geen zin had in mijn rondje Pap. Dan loop ik ook altijd langs de rivier.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Heerlijk Boro... zo een warm gevoel krijgen van je kind

Hopelijk heeft hij er verder geen last van.

En nog even spuitelf over de vakantie: Ik vind heel luxe wel lekker, maar als je 3 weken heb lopen mieren in een tentje en een lek luchtbed, dan waardeer je je eigen bed en tv en bank wel weer enorm hoor...
ik mis sowieso mn eigen bed als ik op vakantie ben Pilous.Ik vind mn eigen bed toch t lekkerst liggen. (kan je nagaan als ik op dat lekke luchtbed mot slapen )

nee hoe lekker vakantie ook altijd is, ik ben blij als ik weer mn eigen huis binnenstap. (ik mis alleen de bediening altijd als ik weer thuis ben )
Dat is wel erg veel reistijd Bor!

Kan je geen evaluatiegesprek hebben via de telefoon?Of dat je dat kan inplannen als je oppas voor terror hebt? Dit is ook niks zo....
ik gaat eens aan het werk,

tot vanavond dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een rust hier!!

Ben net thuis. Gelunched met mijn vader, nog even naar wat winkels geweest (ik weet niet wat ik voor Its dr verjaardag moet kopen....) en toen naar huus.

Nu mijn auto wassen, volgens mij was het oorspronkelijk geen grijze auto namelijk......
668, the neighbour of the Beast
haaaaaai, ik is er ook weer. Ben bij de bedrijfsarts geweest en vanaf volgende week begin ik met 2 dagen 3 uurtjes te werken. Heb ook nog ff een beetje bijgekwekt met mijn collega's en het voelde weer helemaal als vanouds. Daar was ik wel bang voor namelijk

Heb nu wel pijn in mijn pootjes, eerste keer weer zomerschoentjes aan en dus blaren

wat betreft de vakantie zit ik er een beetje tussenin. Kamperen is leuk voor 2 dagen, maar ik heb liever een appartementje. Dat hoeft niet luxe te zijn en zeker geen allinclusive. Vind het veel te leuk om overal te kunnen gaan eten enzo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oef, voorzichtige virutele met dichtgeknepen neus voor Terror en Borodini

Vakantie is leuk. Wij gaan in juli naar Ierland, voor 2,5 week. We zitten bij familie en in een appartement. Bij mij is vakantie vaak vrienden en familie in buitenland zien. Meestal in Spanje voorheen, nu ook in Ierland.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oef, voorzichtige virutele met dichtgeknepen neus voor Terror en Borodini

Vakantie is leuk. Wij gaan in juli naar Ierland, voor 2,5 week. We zitten bij familie en in een appartement. Bij mij is vakantie vaak vrienden en familie in buitenland zien. Meestal in Spanje voorheen, nu ook in Ierland.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dames,weten jullie ook of je blond haar makkelijk donker kunt verven?

Of zou het rood worden..
Volgens mij kan dat. Ik ga voor iets blonder dit keer. We shall see.
Kan hoor Suup. Heb ik ook...
quote:Pilous schreef op 06 april 2009 @ 16:17:

Kan hoor Suup. Heb ik ook...

Een vriendin wil dat ik haar blonde haar donker verf maar ik heb er zo mijn twijfels over,andersom word het vaak wel roodachtig.

Ze heeft namelijk al blondgeverfd haar dus ik heb er zo mijn twijfels over maar we zullen zien.
Van donker naar blond is vaak lastiger. Let wel even op de verpakking, want niet alle types zijn geschikt voor blond haar

En anders kan je haar nog wijsmaken dat huisvrouwenrood helemaal hip is
als je een bruine verf neemt waar geen roodtint in zit dan kan het niet rood worden. Als er een roodtint inzit loop je t risico dat t oranje of knalrood wordt, afhankelijk van de conditie van je haar, natuurlijk of geverfd blond, etc.

dus ff goed zoeken naar een verf zonder rood erin!
waarom heb je met 1 keer een glas thee op witte tafel zetten meteen een vette onafwasbare kring erin?!?
o en ik zou beginnen met lichtbruin, want midden of donkerbruin kan zwart uitpakken.
ieuw. Zie net hoe een groot kippenei in een klein kwarteltje gestouwd wordt als vulling

is maar goed dat dat beest al dood is volgens mij doet dat behoorlijk pijn namelijk...
Ah... dus daarom krimpen mannen ineen als ze zien hoe een andere man in zijn ballen wordt geschopt...
Zou het grappig zijn als mijn haar na het verven straks ineens knalgroen wordt? Ik heb nog nooit iets blonders er in gedaan...
quote:Marels schreef op 06 april 2009 @ 17:03:

Zou het grappig zijn als mijn haar na het verven straks ineens knalgroen wordt? Ik heb nog nooit iets blonders er in gedaan...Als dat zo is wil ik een foto zien.
Hi ladies hoe ist hier?

Net thuis uit t werk en t eten staat op. heb me toch een partij honger trek!
Marels, met de meeste verfsoorten die je bij de drogist koopt kun je je haar in principe NIET lichter verven dan het al is. Dan zou je dus eigenlijk bij de kapperswinkel je verf moeten halen met 9 of 12% ontwikkelvloeistof/peroxide, die zorgt ervoor dat je haar dus lichter wordt.
Wat Lein zegt.... Je moet je haar eerst ontkleuren.

Maar hey, groen is ook leuk

Ik heb ook hongah! Hier aardappels, rode kool en een slavink

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven