NIET-groepje
maandag 6 april 2009 om 13:45
Opzich niet tegen het gesprek, maar wel het reizen Ik moet om 8.00 weg, om optijd op mijn afspraak van 11.30 te zijn. En dan nog terug. Laat het nou eens tot 13.00 duren , dan ben ik op zijn vroegst om 16.30 weer in papetown...
Overigens las ik net op nu.nl dat er een zeehondje hier in de rivier gespot is . Jammer dat ik vanmorgen geen zin had in mijn rondje Pap. Dan loop ik ook altijd langs de rivier.
Overigens las ik net op nu.nl dat er een zeehondje hier in de rivier gespot is . Jammer dat ik vanmorgen geen zin had in mijn rondje Pap. Dan loop ik ook altijd langs de rivier.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 6 april 2009 om 14:06
Heerlijk Boro... zo een warm gevoel krijgen van je kind
Hopelijk heeft hij er verder geen last van.
En nog even spuitelf over de vakantie: Ik vind heel luxe wel lekker, maar als je 3 weken heb lopen mieren in een tentje en een lek luchtbed, dan waardeer je je eigen bed en tv en bank wel weer enorm hoor...
Hopelijk heeft hij er verder geen last van.
En nog even spuitelf over de vakantie: Ik vind heel luxe wel lekker, maar als je 3 weken heb lopen mieren in een tentje en een lek luchtbed, dan waardeer je je eigen bed en tv en bank wel weer enorm hoor...
maandag 6 april 2009 om 14:36
ik mis sowieso mn eigen bed als ik op vakantie ben Pilous.Ik vind mn eigen bed toch t lekkerst liggen. (kan je nagaan als ik op dat lekke luchtbed mot slapen )
nee hoe lekker vakantie ook altijd is, ik ben blij als ik weer mn eigen huis binnenstap. (ik mis alleen de bediening altijd als ik weer thuis ben )
nee hoe lekker vakantie ook altijd is, ik ben blij als ik weer mn eigen huis binnenstap. (ik mis alleen de bediening altijd als ik weer thuis ben )
maandag 6 april 2009 om 15:33
maandag 6 april 2009 om 15:57
haaaaaai, ik is er ook weer. Ben bij de bedrijfsarts geweest en vanaf volgende week begin ik met 2 dagen 3 uurtjes te werken. Heb ook nog ff een beetje bijgekwekt met mijn collega's en het voelde weer helemaal als vanouds. Daar was ik wel bang voor namelijk
Heb nu wel pijn in mijn pootjes, eerste keer weer zomerschoentjes aan en dus blaren
wat betreft de vakantie zit ik er een beetje tussenin. Kamperen is leuk voor 2 dagen, maar ik heb liever een appartementje. Dat hoeft niet luxe te zijn en zeker geen allinclusive. Vind het veel te leuk om overal te kunnen gaan eten enzo
Heb nu wel pijn in mijn pootjes, eerste keer weer zomerschoentjes aan en dus blaren
wat betreft de vakantie zit ik er een beetje tussenin. Kamperen is leuk voor 2 dagen, maar ik heb liever een appartementje. Dat hoeft niet luxe te zijn en zeker geen allinclusive. Vind het veel te leuk om overal te kunnen gaan eten enzo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 6 april 2009 om 16:09
Oef, voorzichtige virutele met dichtgeknepen neus voor Terror en Borodini
Vakantie is leuk. Wij gaan in juli naar Ierland, voor 2,5 week. We zitten bij familie en in een appartement. Bij mij is vakantie vaak vrienden en familie in buitenland zien. Meestal in Spanje voorheen, nu ook in Ierland.
Vakantie is leuk. Wij gaan in juli naar Ierland, voor 2,5 week. We zitten bij familie en in een appartement. Bij mij is vakantie vaak vrienden en familie in buitenland zien. Meestal in Spanje voorheen, nu ook in Ierland.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 6 april 2009 om 16:09
Oef, voorzichtige virutele met dichtgeknepen neus voor Terror en Borodini
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 6 april 2009 om 16:20
quote:Pilous schreef op 06 april 2009 @ 16:17:
Kan hoor Suup. Heb ik ook...
Een vriendin wil dat ik haar blonde haar donker verf maar ik heb er zo mijn twijfels over,andersom word het vaak wel roodachtig.
Ze heeft namelijk al blondgeverfd haar dus ik heb er zo mijn twijfels over maar we zullen zien.
Kan hoor Suup. Heb ik ook...
Een vriendin wil dat ik haar blonde haar donker verf maar ik heb er zo mijn twijfels over,andersom word het vaak wel roodachtig.
Ze heeft namelijk al blondgeverfd haar dus ik heb er zo mijn twijfels over maar we zullen zien.
maandag 6 april 2009 om 16:30
maandag 6 april 2009 om 17:51