NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
arm muisje !
wat een gedonder borodini.
En ik ga even terug lezen, want ik las dat jij Yammini achter het behang wilde plakken ? Gaat het weer inmiddels ? (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
MV je kan trots op me zijn

mijn eerste goed gelukte pompoen soep

Ziet er lekker uit Yam!

Mooie groene decoratie ook...
quote:borodini schreef op 07 april 2009 @ 21:40:

En ik ga even terug lezen, want ik las dat jij Yammini achter het behang wilde plakken ? Gaat het weer inmiddels ? (f)

vandaag weer zo een baggerdag , met als verschil dat ze dit keer ook niet stil werd in de aanwezigheid van pappa.

ze was eergister 3 maanden dus het zullen de regeldagen wel wezen
ik had vorige week een vet gaaf jurkje gekocht voor mini

stoer he ?

Loop niet zo op te scheppen met dat dotje!
Wat een prachtige pompoensoep..

Heb er net even een sollicitatie uitgejast. Mocht ik aangenomen worden dan heb ik een levensgroot probleem want geen opvang voor de kleintjes. Maar ja, hoe te solliciteren als er geen banen tijdens schooluren beschikbaar zijn..
Schattig wijffie met een even zo schattige kuif! Krijg het idee dat je erop zit te wachten tot je speldjes in heur haar kan doen.
quote:yoyo2 schreef op 07 april 2009 @ 22:00:

Loop niet zo op te scheppen met dat dotje! hoezo ? gaan je eierstokken ervan klapperen ??
quote:mamzelle schreef op 07 april 2009 @ 22:03:

Schattig wijffie met een even zo schattige kuif! Krijg het idee dat je erop zit te wachten tot je speldjes in heur haar kan doen.

dat krijg je ervan als je teveel punkrock luisterd tijdens je zwangerschap

maar nee speldjes strikkies etc is niet echt aan mij besteed.

ik twijfel er over om haar kaal te scheren ... heus !

t schijnt dat er dan beter haar terug komt.
quote:Yamuna schreef op 07 april 2009 @ 22:03:

hoezo ? gaan je eierstokken ervan klapperen ?? Haha, nee hoor... nog geen yodotje
huh, die optie van het raam heb ik niet!
Harder haar. Niet doen dus. Je vergeeft het jezelf niet.
quote:mamzelle schreef op 07 april 2009 @ 22:13:

Harder haar. Niet doen dus. Je vergeeft het jezelf niet.

hmmm ok

heb jij t gedaan mamzelle?

ik zag zo op tegen zo een kaal hoofdje
Nee , er komt geen beter haar voor terug.

Je haalt enkel het baby pluis weg, waardoor het er beter uit Kan zien, maar dat hoeft niet.

Persoonlijk zou ik het niet doen , ik ben dol op beebs met haar
oh, en Yam : je bent een top moeder, en elke moeder + kind hebben regelmatig off days. Geen probleem, zij en jij komen vanzelf weer in een goed ritme.
elke keer als ik bijna in staat ben om haar buiten neer te zetten en ik helemaal klaar ben met het dreinen en huilen , hoor ik mamzelles woorden van eerder in mijn achterhoofd

"jij bent haar allessie"

oh ja dat was ook zo , nou kom maar hier pop dan zal ik je weer troosten, en nog eens en nog eens ....
En nog eens , en nog eens .. Maar jij bent haar mama, en zij kan huilen omdat zij veilig is bij jou. Het is onwijs rot (kut) als ze een dag huilen , maar dat kan bij jou, want het is veilig.

( Mijn grote les, A daagt mij uit, tot het aller aller uiterste en verder, omdat het veilig is. En daar denk ik dan weer aan. Het mag )
Zeg yam, je kunt haar altijd nog terug stoppen hoor!
yoyo vind je t erg als ik bedank ?

pff boro, ik zou een kind als A niet kunnen handlen denk ik.

ik denk dat ik dan regelmatig mezelf op de gang moet zetten om tot tien te tellen ...
ik ga mn mandje opzoeken, lekker slapen
Jullie zijn allebei hartstikke lieve moeders. Moet eerlijk zeggen dat als er hier tot tergen toe gejankt wordt dan vergeet ik dat ik hun allessie ben..

Yam, ik heb van de jongens (beter gezegd, ex heeft van de jongens) het haar geschoren. Het is mijn inziens een fabel dat het haar er beter van wordt. Dat lijkt zo omdat dan alle haartjes precies even lang zijn. Het wordt er zekersteweten hard van (soort stoppeltjes maar dan natuurlijk veel zachter) en dan mis je voor altijd dat fijne, zachte, gevoel van babyhaar.

Kaal staat (na een dag of wat) prima. Al kan dat bij een meisje anders overkomen dan bij een jongetje.

Helegaar ingestort nu dus ik ga slapen..

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven