NIET-groepje
dinsdag 7 april 2009 om 21:59
quote:borodini schreef op 07 april 2009 @ 21:40:
En ik ga even terug lezen, want ik las dat jij Yammini achter het behang wilde plakken ? Gaat het weer inmiddels ? (f)
vandaag weer zo een baggerdag , met als verschil dat ze dit keer ook niet stil werd in de aanwezigheid van pappa.
ze was eergister 3 maanden dus het zullen de regeldagen wel wezen
En ik ga even terug lezen, want ik las dat jij Yammini achter het behang wilde plakken ? Gaat het weer inmiddels ? (f)
vandaag weer zo een baggerdag , met als verschil dat ze dit keer ook niet stil werd in de aanwezigheid van pappa.
ze was eergister 3 maanden dus het zullen de regeldagen wel wezen
dinsdag 7 april 2009 om 22:01
dinsdag 7 april 2009 om 22:05
quote:mamzelle schreef op 07 april 2009 @ 22:03:
Schattig wijffie met een even zo schattige kuif! Krijg het idee dat je erop zit te wachten tot je speldjes in heur haar kan doen.
dat krijg je ervan als je teveel punkrock luisterd tijdens je zwangerschap
maar nee speldjes strikkies etc is niet echt aan mij besteed.
ik twijfel er over om haar kaal te scheren ... heus !
t schijnt dat er dan beter haar terug komt.
Schattig wijffie met een even zo schattige kuif! Krijg het idee dat je erop zit te wachten tot je speldjes in heur haar kan doen.
dat krijg je ervan als je teveel punkrock luisterd tijdens je zwangerschap
maar nee speldjes strikkies etc is niet echt aan mij besteed.
ik twijfel er over om haar kaal te scheren ... heus !
t schijnt dat er dan beter haar terug komt.
dinsdag 7 april 2009 om 22:16
dinsdag 7 april 2009 om 22:19
elke keer als ik bijna in staat ben om haar buiten neer te zetten en ik helemaal klaar ben met het dreinen en huilen , hoor ik mamzelles woorden van eerder in mijn achterhoofd
"jij bent haar allessie"
oh ja dat was ook zo , nou kom maar hier pop dan zal ik je weer troosten, en nog eens en nog eens ....
"jij bent haar allessie"
oh ja dat was ook zo , nou kom maar hier pop dan zal ik je weer troosten, en nog eens en nog eens ....
dinsdag 7 april 2009 om 22:23
En nog eens , en nog eens .. Maar jij bent haar mama, en zij kan huilen omdat zij veilig is bij jou. Het is onwijs rot (kut) als ze een dag huilen , maar dat kan bij jou, want het is veilig.
( Mijn grote les, A daagt mij uit, tot het aller aller uiterste en verder, omdat het veilig is. En daar denk ik dan weer aan. Het mag )
( Mijn grote les, A daagt mij uit, tot het aller aller uiterste en verder, omdat het veilig is. En daar denk ik dan weer aan. Het mag )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 7 april 2009 om 22:40
Jullie zijn allebei hartstikke lieve moeders. Moet eerlijk zeggen dat als er hier tot tergen toe gejankt wordt dan vergeet ik dat ik hun allessie ben..
Yam, ik heb van de jongens (beter gezegd, ex heeft van de jongens) het haar geschoren. Het is mijn inziens een fabel dat het haar er beter van wordt. Dat lijkt zo omdat dan alle haartjes precies even lang zijn. Het wordt er zekersteweten hard van (soort stoppeltjes maar dan natuurlijk veel zachter) en dan mis je voor altijd dat fijne, zachte, gevoel van babyhaar.
Kaal staat (na een dag of wat) prima. Al kan dat bij een meisje anders overkomen dan bij een jongetje.
Helegaar ingestort nu dus ik ga slapen..
Truste!
Yam, ik heb van de jongens (beter gezegd, ex heeft van de jongens) het haar geschoren. Het is mijn inziens een fabel dat het haar er beter van wordt. Dat lijkt zo omdat dan alle haartjes precies even lang zijn. Het wordt er zekersteweten hard van (soort stoppeltjes maar dan natuurlijk veel zachter) en dan mis je voor altijd dat fijne, zachte, gevoel van babyhaar.
Kaal staat (na een dag of wat) prima. Al kan dat bij een meisje anders overkomen dan bij een jongetje.
Helegaar ingestort nu dus ik ga slapen..
Truste!