NIET-groepje
zondag 12 april 2009 om 09:30
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2009 @ 09:22:
Hey Boroschat, jij ook he meis.
Ja vanmiddag gezellig met een vriendin even weg naar Amsterdam.
En jij?
Oh leuk mv. Wij niets, de autist gooit flink roet in het eten door al 2 dagen aaneengesloten boos te zijn, alleen maar boos en driftig. Het is niet leuk. Maar goed, iklameniegekmakeeeh, alleen weg met zo'n jong gaat dan niet he . Nou ja, ook dit weekend gaat weer over.
Mogge suupstert !
Hey Boroschat, jij ook he meis.
Ja vanmiddag gezellig met een vriendin even weg naar Amsterdam.
En jij?
Oh leuk mv. Wij niets, de autist gooit flink roet in het eten door al 2 dagen aaneengesloten boos te zijn, alleen maar boos en driftig. Het is niet leuk. Maar goed, iklameniegekmakeeeh, alleen weg met zo'n jong gaat dan niet he . Nou ja, ook dit weekend gaat weer over.
Mogge suupstert !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 12 april 2009 om 09:59
zondag 12 april 2009 om 09:59
zondag 12 april 2009 om 10:07
zondag 12 april 2009 om 10:20
zondag 12 april 2009 om 10:24
zondag 12 april 2009 om 11:06
zondag 12 april 2009 om 11:21
Nee geen last meer van de kip gelukkig. Is het gister nog goedgekomen Roos met die ene rok?
Age, Djo zei tegen mij dat 't Pakhuis op de Voetboogstraat in Adam wel goed en goedkoop is. Die staat ook op de site van restaurants waar je kan eten onder de 10 euro.
Age, Djo zei tegen mij dat 't Pakhuis op de Voetboogstraat in Adam wel goed en goedkoop is. Die staat ook op de site van restaurants waar je kan eten onder de 10 euro.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 12 april 2009 om 11:50
zondag 12 april 2009 om 11:57
zondag 12 april 2009 om 12:06
Met een vriendin, dus ook geen spannende date hahahahahah.
Vanochtend was het hier mooi weer maar nu bewolkt en geloof dat het in de middag ging regenen.
Op zich wel leuk bbknoeien. Heeft er niemand een groot zeil? Beetje zonde anders. Ik heb een electrische bbq, das wel handig, gaat het regenen dan kan je die ook binnen gebruiken.
Vanochtend was het hier mooi weer maar nu bewolkt en geloof dat het in de middag ging regenen.
Op zich wel leuk bbknoeien. Heeft er niemand een groot zeil? Beetje zonde anders. Ik heb een electrische bbq, das wel handig, gaat het regenen dan kan je die ook binnen gebruiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.