NIET-groepje
zaterdag 11 april 2009 om 14:42
Ik kreeg de eerste dag dat ik voedselvergiftiging had juist de hele tijd een hongergevoel, dus ik maar vreten. Waardoor het erger werd dus. Die nacht daarna kreeg ik ineens ontzettend buikpijn, verglijkbaar met voorweeen, en koorts. Verschrikkelijk....kon bijna niks meer en Midi was nog een baby toen. Moest antibiotica nemen, waar ik nog zieker van werd want ik kan heel slecht tegen medicijnen vaak.
Ellende was het! Hoop dat jij er beter van af komt MV.
Ellende was het! Hoop dat jij er beter van af komt MV.
zaterdag 11 april 2009 om 14:45
zaterdag 11 april 2009 om 14:52
Ik hoef niet zoveel paasinkopen te doen.
Vanavond gaan we barbecuen en voor morgen heb ik verse ravioli met spinazi (let op; Helga-spelling) en een andere verse pasta met vleesvulling.
Brood heb ik nog in huis en zoveel luxe heb ik niet nodig.
Ohja, en ik heb nog een sixpack Bitburger gehaald vanmorgen, dat was wel primaire levensbehoefte
En junkie, Helga macht Spass jawohl!
Afgezien van stijve poten (want inmiddels al 40 kilometer gefietst terwijl ik anders alleen naar de brievenbus fiets)
Vanavond gaan we barbecuen en voor morgen heb ik verse ravioli met spinazi (let op; Helga-spelling) en een andere verse pasta met vleesvulling.
Brood heb ik nog in huis en zoveel luxe heb ik niet nodig.
Ohja, en ik heb nog een sixpack Bitburger gehaald vanmorgen, dat was wel primaire levensbehoefte
En junkie, Helga macht Spass jawohl!
Afgezien van stijve poten (want inmiddels al 40 kilometer gefietst terwijl ik anders alleen naar de brievenbus fiets)
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 11 april 2009 om 14:58
quote:Marels schreef op 11 april 2009 @ 14:40:
Ook goed voor de lijn:
FIETSEN ( ) naar een durp bijna 15 kilometer verderop...
En dan de volgende dag ook nog op de FIETS boodschappen doen.
En zeggen dat je na het eten een stukje gaat lopen en dan zeven kilometer lopen
En het ergste; IK HEB DAT HIER GEDAAN!Volgende keer een camping zoeken met een campingwinkeltje?
Ook goed voor de lijn:
FIETSEN ( ) naar een durp bijna 15 kilometer verderop...
En dan de volgende dag ook nog op de FIETS boodschappen doen.
En zeggen dat je na het eten een stukje gaat lopen en dan zeven kilometer lopen
En het ergste; IK HEB DAT HIER GEDAAN!Volgende keer een camping zoeken met een campingwinkeltje?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 11 april 2009 om 15:04
Mv, jij onnozele hals toch, meiske *tilt de kin van mv een stukje omhoog * wil je nooit meer bedrovern vleesch eten. Dat is niet goed voor de innerlijke mensch. ! En beterschap .
Verder, naar Dordt geweest, 7 mei s avonds heb ik een afspraak van anderhalf uur om mijn tattoo groter te laten maken De Artiest is helemaal enthousiast, nog steeds dezelfde ideeen, dus dat zal dan wel goed komen .
Verder, naar Dordt geweest, 7 mei s avonds heb ik een afspraak van anderhalf uur om mijn tattoo groter te laten maken De Artiest is helemaal enthousiast, nog steeds dezelfde ideeen, dus dat zal dan wel goed komen .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 11 april 2009 om 15:53
Wist je dat niet?
Schoonouders gaan elk jaar hier naartoe, en hadden nu het idee om met Pasen een paar dagen met zijn vieren weg te gaan. Schoonouders hebben al dertig jaar camperervaring, dus kan wel handig zijn om die bij je te hebben, de eerste keer.
En op zich ist echt gezellig hoor, maar ze hebben van die momenten dat je ze dood wilt
Net dus
Schoonouders gaan elk jaar hier naartoe, en hadden nu het idee om met Pasen een paar dagen met zijn vieren weg te gaan. Schoonouders hebben al dertig jaar camperervaring, dus kan wel handig zijn om die bij je te hebben, de eerste keer.
En op zich ist echt gezellig hoor, maar ze hebben van die momenten dat je ze dood wilt
Net dus
668, the neighbour of the Beast