NIET-groepje
zaterdag 11 april 2009 om 16:36
Ik dacht dat er na het tv programma Help mijn man is klusser een nieuw programma was, Help mijn man wil geen kinderen. Nee is toch niet zo. Alleen een nieuw topic dat iemand al 11 jaar hoopt dat haar man zich toch bedenkt. Weinig kans denk ik.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 11 april 2009 om 17:53
Jahaaaaaaaa, ik ga barbecuen maar schoonmoeders moest nog zien of ze de staatsloterij gewonnen had. Helaas
Ik heb overigens van ene vacature een ontvangstbevestiging gehad. Dus die is in elk geval aangekomen
Er is nog een andere vacature in Breda, maar ik twijfel of ik ga solliciteren, want het voelt niet helemaal lekker, zeg maar. Aan de andere kant is werk werk, zeg maar.
MVtje, staat je interview er nog niet trouwens?
Ik heb overigens van ene vacature een ontvangstbevestiging gehad. Dus die is in elk geval aangekomen
Er is nog een andere vacature in Breda, maar ik twijfel of ik ga solliciteren, want het voelt niet helemaal lekker, zeg maar. Aan de andere kant is werk werk, zeg maar.
MVtje, staat je interview er nog niet trouwens?
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 11 april 2009 om 18:07
Ben wel eens met schoonouders weggeweest, wel te doen voor een weekendje, die van mij hoeven dan ook niet dood
Ga uiensoep maken. Alleen geen zin om al die uien te snijden, moet ik altijd zo van huilen. Heb serieus wel eens met een duikbril op, met een lucifer in m'n mond een ui in een bak met water gesneeen, en nog...
Ga uiensoep maken. Alleen geen zin om al die uien te snijden, moet ik altijd zo van huilen. Heb serieus wel eens met een duikbril op, met een lucifer in m'n mond een ui in een bak met water gesneeen, en nog...
Everytime you make a typo, the errorists win.
zaterdag 11 april 2009 om 18:13
zaterdag 11 april 2009 om 18:50
zaterdag 11 april 2009 om 23:11
het blijft hier errug rustig
ik heb met vriend man op de bank gehangen en net een beetje opgeruimd (winterschoenen weg, zomerschoenen in de kast, CD's in hoesjes etc etc) we hadden allebei wel zin in een rustig avondje
man heeft vandaag onze boot geschuurd en geverfd, ik heb aangemoedigd
groente taart klinkt goed
koude calzone minder
ik had curry met kikkererwten en mango!
ga zo lekker naar bed! hopelijk morgen weer mooi weer!
trusten afwezige nietjes!
ik heb met vriend man op de bank gehangen en net een beetje opgeruimd (winterschoenen weg, zomerschoenen in de kast, CD's in hoesjes etc etc) we hadden allebei wel zin in een rustig avondje
man heeft vandaag onze boot geschuurd en geverfd, ik heb aangemoedigd
groente taart klinkt goed
koude calzone minder
ik had curry met kikkererwten en mango!
ga zo lekker naar bed! hopelijk morgen weer mooi weer!
trusten afwezige nietjes!