NIET-groepje

woensdag 15 april 2009 om 14:07
woensdag 15 april 2009 om 14:48
quote:pruttel schreef op 15 april 2009 @ 13:09:
Djo, een lekkere kaasknuffel van mij of course!!
Sorry, heb een kaasplankjesverslaving, heerlijk, i.p.v. brood taostjes met een lekker kaasje eten. ik had vandaag een roodkorstkaas!!Met eerste en tweede punt doe ik met je mee. Heerlijk. Hoewel, eerste punt had ik al een knuffel voor gegeven, we moeten Djo niet teveel verwennen, dan krijgen we een verwend kreng misschien.
Djo, een lekkere kaasknuffel van mij of course!!
Sorry, heb een kaasplankjesverslaving, heerlijk, i.p.v. brood taostjes met een lekker kaasje eten. ik had vandaag een roodkorstkaas!!Met eerste en tweede punt doe ik met je mee. Heerlijk. Hoewel, eerste punt had ik al een knuffel voor gegeven, we moeten Djo niet teveel verwennen, dan krijgen we een verwend kreng misschien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 15 april 2009 om 14:49
het is weer gezellig in de flat achter mijn huis
twee drugspanden ontruimt , volgens mij is de vrouw met de drie herders ook weg haar huis ziet nogal leeg.
en op het hoekje woont iemand met een grote vlag voor zijn deur :
en daarnaast is een nieuwe bewoner , eentje met een grote nederlandse vlag voor zijn deur , kisten met witte veters en een kaal geschoren hoofd....
hoe schrapen ze het weer bij elkaar
twee drugspanden ontruimt , volgens mij is de vrouw met de drie herders ook weg haar huis ziet nogal leeg.
en op het hoekje woont iemand met een grote vlag voor zijn deur :
en daarnaast is een nieuwe bewoner , eentje met een grote nederlandse vlag voor zijn deur , kisten met witte veters en een kaal geschoren hoofd....
hoe schrapen ze het weer bij elkaar
woensdag 15 april 2009 om 15:58
Borodini tegen kapster: "Weet je wat, het is zo lang, een stuk onder mijn bh-bandje, zet de schaar er maar eens flink in en geef me eens een modelletje. "
Kapster zegt een kwartier lang: "kinpperdeknipperdeknip"
Borodini kijkt in spiegel: Haar in laagjes, langte laagje in nek ..
Borodini kijkt nog maals in de spiegel: "maar , eerlijk is eerlijk, het is wel leuk :-d"
Nu Vriends oordeel nog.....
Kapster zegt een kwartier lang: "kinpperdeknipperdeknip"
Borodini kijkt in spiegel: Haar in laagjes, langte laagje in nek ..
Borodini kijkt nog maals in de spiegel: "maar , eerlijk is eerlijk, het is wel leuk :-d"
Nu Vriends oordeel nog.....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 15 april 2009 om 16:08
woensdag 15 april 2009 om 16:13
quote:superstar_2 schreef op 15 april 2009 @ 16:11:
[...]
Haha verrassing...
Ja Ik "knijp" hem wel een beetje, vriend was gek op mijn lange lokken, maar als het goed is, is hij gekkerder op mij dan mijn exlangelokken natuurlijk
Ik denk dat hij het wel leuk vindt, volgens de kapster zie ik er jonger uit. En het sliert nu niet meer, wat het eerst wel deed natuurlijk, dat scheelt.
( Ja ik ben een beetje onzeker )
[...]
Haha verrassing...
Ja Ik "knijp" hem wel een beetje, vriend was gek op mijn lange lokken, maar als het goed is, is hij gekkerder op mij dan mijn exlangelokken natuurlijk
Ik denk dat hij het wel leuk vindt, volgens de kapster zie ik er jonger uit. En het sliert nu niet meer, wat het eerst wel deed natuurlijk, dat scheelt.
( Ja ik ben een beetje onzeker )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....