NIET-groepje

woensdag 15 april 2009 om 12:24
Zal best Roos, maar dan kan diegene toch gewoon zeggen wie hij of zij is? Of jullie een mailtje sturen? Vind dit raar, en in navolging met al het gezeik op het forum heb ik het wel gemeld. Sorry als ik daarmee de plank missloeg, maar ik ben zo klaar met dat vijvergezeik.... Dit hebben die lui zo ongeveer in de hand gewerkt, dat je bij elke "nieuwe" forummer moet gaan nadenken en een wenkbrauw op moet trekken. Heel jammer.
Enne.... wie is het dan?
Enne.... wie is het dan?
anoniem_27346 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 12:26
Reden: ontbrekende letters aangevuld
Reden: ontbrekende letters aangevuld
% gewijzigd

woensdag 15 april 2009 om 12:32
quote:pruttel schreef op 15 april 2009 @ 12:24:
Zal best Roos, maar dan kan diegene toch gewoon zeggen wie hij of zij is? Of jullie een mailtje sturen? Vind dit raar, en in navolging met al het gezeik op het forum heb ik het wel gemeld. Sorry als ik daarmee de plank missloeg, maar ik ben zo klaar met dat vijvergezeik.... Dit hebben die lui zo ongeveer in de hand gewerkt, dat je bij elke "nieuwe" forummer moet gaan nadenken en een wenkbrauw op moet trekken. Heel jammer.
Enne.... wie is het dan?
Enne.... wie is het dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 15 april 2009 om 12:47
woensdag 15 april 2009 om 12:51