NIET-groepje
donderdag 16 april 2009 om 17:08

donderdag 16 april 2009 om 17:54
Haha, nee niet als Herman Brood, eerder als Paul de leeuw, in filmpje!!
Een schuine lok zo half over je voorhoofd plakken. Nat maken en haarlak, dat kan, maar kun je de hele avond van je haar afblijven dan? Anders zou ik toch maar even wetgel gaan halen. En dan lijm je je haar gewoon plat op je kop, glimt mooi en is ruze sjiek!!
Een schuine lok zo half over je voorhoofd plakken. Nat maken en haarlak, dat kan, maar kun je de hele avond van je haar afblijven dan? Anders zou ik toch maar even wetgel gaan halen. En dan lijm je je haar gewoon plat op je kop, glimt mooi en is ruze sjiek!!
donderdag 16 april 2009 om 18:52
donderdag 16 april 2009 om 20:15
mv, ik weet niet of je ooit sapjes drinkt, en of het ook geldt bij een c1000 in jouw buurt, maar de pakken "eigen" merk sappen zijn per tray ( 8x1,5 liter ) Slechts 3 euro
Er staan nu 32 pakken sap in mijn schuur, morgen en over morgen nog maar een keer ( 3 tray's per klant ) Vriend drinkt nl altijd die sap. Tut en de autist vinden het ook lekker ( Ik drink wijn ) Binnenkort de verjaardagen van Tut en de Autist, dus we hebben dan iig voldoende sap .
Er staan nu 32 pakken sap in mijn schuur, morgen en over morgen nog maar een keer ( 3 tray's per klant ) Vriend drinkt nl altijd die sap. Tut en de autist vinden het ook lekker ( Ik drink wijn ) Binnenkort de verjaardagen van Tut en de Autist, dus we hebben dan iig voldoende sap .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 16 april 2009 om 20:20
Ja sapjes zijn lekker. C1000 moet ik voor naar Amsterdam, die zit niet in mijn durp. Wat ik zomers drink is ook heerlijk, Lessini Cactus/citroen. Heerlijk fris. Is nu overgenomen door Roosvisee. Die associeer ik ook altijd met gezond dus dat zit wel goed. Sapje wat je moet aanlengen met water. Ook een aanrader. Wel iets duurder dan jouw sapje hieronder trouwens.
Maar dan weet ik als ik bij jou kom wat ik te drinken krijg .
Maar dan weet ik als ik bij jou kom wat ik te drinken krijg .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.