NIET-groepje
donderdag 16 april 2009 om 11:47
Maar ik doe dat dus echt niet he. Ik douche vaak 's avonds. Soms slaap ik in mijn onderbroek, en soms niet. In geval twee trek ik 's ochtends een schone onderbroek aan, ik geval 1 houd ik dezelfde onderbroek aan. Die is dan echt niet vies ofzo.
Maar blijkbaar in Djo dr ogen wel
Maar blijkbaar in Djo dr ogen wel
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 april 2009 om 11:47
quote:mylenevalerie schreef op 16 april 2009 @ 11:44:
[...]
Ik woon aan het water en heb gelukkig geen wespen, maar die zou ik echt doodslaan dus. Hier zijn ze gek op spinnen, die heb ik ook bijna nooit, 3x per jaar ofzo. Dan til ik Bo op, die tikt de spin van het plafond, en dan is ie in notime weg.
Had pas door dat er een wesp zat, toen ik een hoop kabaal hoorde.
Hier wel 24 u per onderbroek. Soms 's nachts wel een andere boxer.
[...]
Ik woon aan het water en heb gelukkig geen wespen, maar die zou ik echt doodslaan dus. Hier zijn ze gek op spinnen, die heb ik ook bijna nooit, 3x per jaar ofzo. Dan til ik Bo op, die tikt de spin van het plafond, en dan is ie in notime weg.
Had pas door dat er een wesp zat, toen ik een hoop kabaal hoorde.
Hier wel 24 u per onderbroek. Soms 's nachts wel een andere boxer.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 16 april 2009 om 12:04
donderdag 16 april 2009 om 12:45
Ik doe alleen 's ochtends een schone onderbroek aan en 's avonds doe ik hem uit. Ik slaap naakt
Overigens draag ik alleen maar strings.
En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....
En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....
donderdag 16 april 2009 om 13:09
quote:Pilous schreef op 16 april 2009 @ 12:45:
Ik doe alleen 's ochtends een schone onderbroek aan en 's avonds doe ik hem uit. Ik slaap naakt
En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....Nou zeg het is me nog al wat heej
En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....Nou zeg het is me nog al wat heej
donderdag 16 april 2009 om 13:49
Wat een slap geouwehoer over onderbroeken
Ik trek elke dag een schone aan. Slaap naakt, ook bij min 12, dus snachts geen schone onderbroek.
Kind 1 krijgt sochtends een schone onderbroek, en savonds een schone luier
Kind 2 krijgt ongeveer 7 keer per dag een schone luier, en geen schone onderbroek.
Man doet t hetzelfde als ik en slaapt als ie t koud heeft in zijn pyjama, maar wel zonder onderbroek.
Onderbroeken zitten niet lekker als je ligt te slapen (ik kan trouwens helemaal niks om mn lijf hebbben als ik slaap, als ik eens een shirt aandoe omdat ik t echt echt koud heb, dan zit ie helemaal verdraaid en achterstevoren als ik wakker word. )
Verder:
Ik douche elke dag, en gooi de handdoek na gebruik in de was. Ook als ik savonds nog een keer douche, pak ik een nieuwe. Bij de kindjes ook, in bad geweest en afgedroogd, handdoek in de was. Man wil nog wel eens de handdoek over het glas van de douche hangen, die ik er dan vervolgens af trek om toch in de was te gooien.
Kleding draag ik 1 dag, broek soms 2 dagen,kinderen ook. Man ook.
Dus. Jullie zijn weer op de hoogte.
Nog meer vragen?
Ik trek elke dag een schone aan. Slaap naakt, ook bij min 12, dus snachts geen schone onderbroek.
Kind 1 krijgt sochtends een schone onderbroek, en savonds een schone luier
Kind 2 krijgt ongeveer 7 keer per dag een schone luier, en geen schone onderbroek.
Man doet t hetzelfde als ik en slaapt als ie t koud heeft in zijn pyjama, maar wel zonder onderbroek.
Onderbroeken zitten niet lekker als je ligt te slapen (ik kan trouwens helemaal niks om mn lijf hebbben als ik slaap, als ik eens een shirt aandoe omdat ik t echt echt koud heb, dan zit ie helemaal verdraaid en achterstevoren als ik wakker word. )
Verder:
Ik douche elke dag, en gooi de handdoek na gebruik in de was. Ook als ik savonds nog een keer douche, pak ik een nieuwe. Bij de kindjes ook, in bad geweest en afgedroogd, handdoek in de was. Man wil nog wel eens de handdoek over het glas van de douche hangen, die ik er dan vervolgens af trek om toch in de was te gooien.
Kleding draag ik 1 dag, broek soms 2 dagen,kinderen ook. Man ook.
Nog meer vragen?
donderdag 16 april 2009 om 13:56
donderdag 16 april 2009 om 13:56
quote:sunlight schreef op 16 april 2009 @ 13:49:
...
Nog meer vragen?
ja:
-wat voor onderbroeken draagt u zoal?
strings, boxers of het type "bridget jones"?
-hoeveel onderbroeken heeft u op dit moment in uw bezit?
-welke maat onderbroek heeft u?
...
Nog meer vragen?
ja:
-wat voor onderbroeken draagt u zoal?
strings, boxers of het type "bridget jones"?
-hoeveel onderbroeken heeft u op dit moment in uw bezit?
-welke maat onderbroek heeft u?
donderdag 16 april 2009 om 14:10
*Ik heb strings en boxers, maar draag bijna alleen maar strings.
*Geen idee hoeveel t er zijn, het past in drie lades. van 1.20 bij 70 cm
*Hangt van de string af, vaak L als er weinig stretch in zit en vaak genoeg ook XL. Zo groot mogelijk in ieder geval.
Ik draag strings laag, op mn heupen, en dan krijg je als je m kleiner neemt dat ie tekent.
Dus. Nog meer?
*Geen idee hoeveel t er zijn, het past in drie lades. van 1.20 bij 70 cm
*Hangt van de string af, vaak L als er weinig stretch in zit en vaak genoeg ook XL. Zo groot mogelijk in ieder geval.
Ik draag strings laag, op mn heupen, en dan krijg je als je m kleiner neemt dat ie tekent.
Dus. Nog meer?

donderdag 16 april 2009 om 14:56