NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Wat is er mis met een week dezelfde onderbroek dragen ?

Djo, weet je nog het topic van Age? Over hoeveel handdoeken gebruik je per dag? hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jullie hebben allemaal randjes!
Maar ik doe dat dus echt niet he. Ik douche vaak 's avonds. Soms slaap ik in mijn onderbroek, en soms niet. In geval twee trek ik 's ochtends een schone onderbroek aan, ik geval 1 houd ik dezelfde onderbroek aan. Die is dan echt niet vies ofzo.

Maar blijkbaar in Djo dr ogen wel
668, the neighbour of the Beast
quote:mylenevalerie schreef op 16 april 2009 @ 11:44:

[...]

Ik woon aan het water en heb gelukkig geen wespen, maar die zou ik echt doodslaan dus. Hier zijn ze gek op spinnen, die heb ik ook bijna nooit, 3x per jaar ofzo. Dan til ik Bo op, die tikt de spin van het plafond, en dan is ie in notime weg.

Had pas door dat er een wesp zat, toen ik een hoop kabaal hoorde.

Hier wel 24 u per onderbroek. Soms 's nachts wel een andere boxer.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:mylenevalerie schreef op 16 april 2009 @ 11:47:

Wat is er mis met een week dezelfde onderbroek dragen ?

Djo, weet je nog het topic van Age? Over hoeveel handdoeken gebruik je per dag? hihihi.Ik doe 2 dagen met 2 handdoeken
Wc papier heeft toch ook 2 zijden om te gebruiken?
quote:mylenevalerie schreef op 16 april 2009 @ 11:48:

Wc papier heeft toch ook 2 zijden om te gebruiken?

aaaaawwwwhhhh! :puke:

het eerste dat ik lees deze ochtend, dat beloofd nog wat voor de rest van de dag

goedemorgen trouwens
Ik wil graag even laten weten dat ik op 15 juli 2060 zal sterven doordat een collega op m'n hoofd ramt met een toetsenbord. Jullie zijn van harte uitgenodigd op m'n begrafenis, ik zal zorgen voor een nanny.

Wat een topics weer
he das wel erg lang wachten op de volgende nietjes meeting dan hoor Info...2060... kan het niet wat eerder?

maar goed ik zal mn tandarts afspraak van die dag verzetten.
2060 dat ga ik niet redden hoor info helaas..
Kan het niet wat eerder, zegt ze dan...

2060, dan ben ik (reken, reken) 79. Hmm, wil de 80 toch wel op z'n minst halen.
Ik doe alleen 's ochtends een schone onderbroek aan en 's avonds doe ik hem uit. Ik slaap naakt

Overigens draag ik alleen maar strings.

En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....
quote:Pilous schreef op 16 april 2009 @ 12:45:

Ik doe alleen 's ochtends een schone onderbroek aan en 's avonds doe ik hem uit. Ik slaap naakt

Overigens draag ik alleen maar strings.

En als ik me douche gebruik ik schone handdoeken ('s avonds) en als ik me was aan de wasbak, gebruik ik 2 of 3x 1 handdoek. Oh, en ik doe 2 dagen met een bh en draag mijn spijkerbroek ongeveer 3 dagen. Dus....Nou zeg het is me nog al wat heej
Suup... jij hebt gisteravond wel een schoene onderbroek aangedaan he?

Ik moet zo een presentatie geven, en dat is zooooo niet mijn ding....
quote:Pilous schreef op 16 april 2009 @ 13:13:

Suup... jij hebt gisteravond wel een schoene onderbroek aangedaan he?

Ik moet zo een presentatie geven, en dat is zooooo niet mijn ding....Ja duh wel 2 plousie
succes met de presentatie pilous.

zo ik heb mn boodschappenlijstje af, nu maar hopen dat vriend me strax mee uit neemt naar de grote supermarkt
Wat een slap geouwehoer over onderbroeken

Ik trek elke dag een schone aan. Slaap naakt, ook bij min 12, dus snachts geen schone onderbroek.

Kind 1 krijgt sochtends een schone onderbroek, en savonds een schone luier

Kind 2 krijgt ongeveer 7 keer per dag een schone luier, en geen schone onderbroek.

Man doet t hetzelfde als ik en slaapt als ie t koud heeft in zijn pyjama, maar wel zonder onderbroek.

Onderbroeken zitten niet lekker als je ligt te slapen (ik kan trouwens helemaal niks om mn lijf hebbben als ik slaap, als ik eens een shirt aandoe omdat ik t echt echt koud heb, dan zit ie helemaal verdraaid en achterstevoren als ik wakker word. )

Verder:

Ik douche elke dag, en gooi de handdoek na gebruik in de was. Ook als ik savonds nog een keer douche, pak ik een nieuwe. Bij de kindjes ook, in bad geweest en afgedroogd, handdoek in de was. Man wil nog wel eens de handdoek over het glas van de douche hangen, die ik er dan vervolgens af trek om toch in de was te gooien.

Kleding draag ik 1 dag, broek soms 2 dagen,kinderen ook. Man ook.

Dus. Jullie zijn weer op de hoogte.

Nog meer vragen?
Ik zal zo even een was in de machine doen, dan heb ik straks weer een schone onderbroek, zit nu zo in mijn joggingbroek. Moet toch kunnen? Ik heb niemand waar ik op loop te soppen, dat even terzijde.
quote:sunlight schreef op 16 april 2009 @ 13:49:

Wat een slap geouwehoer over onderbroeken

...

Dus. Jullie zijn weer op de hoogte.

Nog meer vragen?

ja:

-wat voor onderbroeken draagt u zoal?

strings, boxers of het type "bridget jones"?

-hoeveel onderbroeken heeft u op dit moment in uw bezit?

-welke maat onderbroek heeft u?

*Ik heb strings en boxers, maar draag bijna alleen maar strings.

*Geen idee hoeveel t er zijn, het past in drie lades. van 1.20 bij 70 cm

*Hangt van de string af, vaak L als er weinig stretch in zit en vaak genoeg ook XL. Zo groot mogelijk in ieder geval.

Ik draag strings laag, op mn heupen, en dan krijg je als je m kleiner neemt dat ie tekent.

Dus. Nog meer?
Is Roos heel de dag aan het werk vandaag ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb ook ondergoed maat XL. Ben ik zelf altijd een beetje verbaasd over. Heb namelijk geen XL kont. Maar de dames die wel een XL kont hebben, wat voor een maat pakken die dan he?

En waarom passen ze de onderbroeken niet gewoon aan naar de juiste maat? Heel raar!
Ik heb trouwens 5 inbouwkasten vol met kleding, 2 rekken met schoenen en een enorme kist voor laarzen. En 4 ondergoedlades

Ben gek op kleren, en vooral op kleren kopen!!

Ik mag tegenwoordig ook kleren halen voor Frikandel en alles wat ik mee heb genomen tot nu toe vond ie mooi
quote:borodini schreef op 16 april 2009 @ 14:23:

Is Roos heel de dag aan het werk vandaag ?Als ik mij niet vergis dacht ik maar 3 uur.
Go roosje

Mijn onderbroekenverhaal volgt bij thuiskomst

Nu eerst na huis rijden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven