NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Roos moest drie uurtjes werken. Die zal zometeen wel thuis zijn.

Ik draag boxers. Ook XL, dus Prut, trek er je conclusies uit

Mijn dank aan Sun voor het zeer uitgebreide overzicht trouwens
668, the neighbour of the Beast
Frikandel heeft een personal shopper

Maar Marels, zitten die niet te strak dan? Want ik heb "officieel" dus maat 36, bij bijna alle winkels, behalve dus met ondergoed, dan heb ik 42 of XL en daar snap ik echt geen zak van....
quote:Marels schreef op 16 april 2009 @ 15:42:

Frikandel heeft een personal shopper

haha, ja!! Helemaal als ik hormonaal ben, zoals afgelopen 2 weken ( nog 5 dagen en ik mag een prikje, joepie, voor mij en de mensheid ) dan heb ik echt een shopverslaving

Hij zegt wat hij wil hebben en noemt een bedrag, ik haal wat hij wil hebben en nog 2 of 3 dingen die ik zelf voor hem wil hebben. Maar omdat ik altijd vet over het bedrag heenga leg ik dat zelf bij. En dat is niet slim, want daar kan ik ook kleren van halen voor mezelf!! Of nog meer leuke halsbandjes voor mij katten
Hey hoooi!!

Hoop dat roos een fijne dag had!!
Ik heb boxers van Livera, maat XL, en da's geloof ik maat 44-46. Ik merk juist dat ik met ondergoed makkelijk een maat kleiner dan pakken dan mijn eigen maat.

Naar mijn mening zitten ze niet veel te strak ofzo, maar wie weet heb ik een rare perceptie

Dus snappen doe ik het ook niet....
Ik heb van Roos nog meegekregen dat ze op de plaats van haar werk uit de trein stapte, dus ik neem aan dat ze gegaan is

Ben ook benieuwd!
ik snap ook nooit iets van onderbroeken.. ik heb altijd meerekexemplaren, dus pas daar geloof ik altijd wel in
Wil ik weten wat een meerekexemplaar is?
vriend noemt ze mijn badpakjes

ik heb van die zwarte hema's en van die strakke hema boxers, van dat zachte spul die kunnen tot onder je oksels al het moet

deze dus maar echt, dat soort dingen boeit mij ook echt uitermate weinig verder, dus als vriend wil dat het iets anders wordt, zal ie naar de winkel moeten voor me en das waarschijnlijk een stap te ver, oh en als het niet lekker zit is het al gauw klaar
Ik heb een setje waarbij op de bh staat: dr op en op het broekie: dr onder, haha!

Ik hoop gauw wat van Roosje te horen
Ik ook Prut.

Heb dr wel gesmst maar nog niks gehoord. Ze zal wel onderweg naar huis zijn.

Sexy Borrie!

Maar het boeit mij ook niet zo. Ik heb twee leuke setjes, die zijn inmiddels al hardstikke versleten, en verder, boeiend.
Ik ook Prut.

Heb dr wel gesmst maar nog niks gehoord. Ze zal wel onderweg naar huis zijn.

Sexy Borrie!

Maar het boeit mij ook niet zo. Ik heb twee leuke setjes, die zijn inmiddels al hardstikke versleten, en verder, boeiend.
zo daar was ik weer

is roosje al gesignaleerd

mijn onderbroekenla zit vol met van die broekjes als borrie net laat zien en van die kanten hipsters en enkele strings. Naar mijn werk draag ik altijd die broekjes omdat die het lekkerst zitten en het meest praktisch zijn. Voor de rest draag ik het liefst de hipsters. Ik slaap meestal in een hotpant shortje (soort van ieniemini pyjamabroekje) die gaat 's ochtends in de was. Mijn onderbroek verschoon ik een keer per dag

more questions
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
o ja setjes heb ik wel maar dat boeit itsman dus geen worst
Een keer was genoeg hoor....
Roos is gesignaleerd en schijnt te zijn gaan werken

Verder komt ze zelf maar vertellen
Ik heb laatst een setje gehad van Frikandel

Had hij heulemaal zelf uitgezocht, alleen zijn moeder even gebeld voor mijn maten Was echt een mix van zijn en mijn smaak. Hij is heel keurig en ik ben heel hoerig, dus nu heb ik een keurig hoerig setje in de la liggen
ik denk post ik nou twee keer maar ik was het niet

maar even hoe krijg ik een doos de trap op die niet erg zwaar is maar wel een beetje groot
quote:itsme26 schreef op 16 april 2009 @ 16:17:

maar even hoe krijg ik een doos de trap op die niet erg zwaar is maar wel een beetje groot

Jou kennende?

Wachten tot Itsman thuis is en het hem laten doen
nou dat heeft itsman me eigenlijk opgedragen ook maar nu ben ik weer eigenwijs
hier is Roos wat lief dat jullie zo met me meeleven, jullie zijn schatjes

Roos is moe, maar wel blij dat ze is gegaan, de schop van Mareltje heeft goed geholpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marels kan schoppen als de beste
Nou, schop Its de trap op met die doos dan

Its, lang touw eraan knuppen en de trap opslepen

Ik ga straks met Frikandel naar de film Dragonball Z!! Haha, jeugdsentiment!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven