NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Uit een Britse enquête is gebleken dat er in het Schotse Strathclyde minstens tien politieagenten beweren het 'Jedi geloof' te aanhangen. Acht politieofficieren en twee andere medewerkers hebben zich als 'Jedi' laten registreren op de officiële papieren.

Zij beweren de 'Kracht' te hebben en Schotland als thuis gekozen te hebben. Voor deze enquête werden 55 politie-eenheden in het Verenigd Koninkrijk gevraagd naar het geloof van hun medewerkers.

Enkele jaren geleden, in 2001 om precies te zijn, beweerden 390.000 mensen 'Jedi' te zijn. Toen heeft men zelfs een petitie ingediend om 'Jedi' als officieel geloof te erkennen, helaas voor deze groep heeft de overheid hun petitie verworpen en zijn deze mensen als atheïst in de boeken verdwenen.

Het 'Jedi' geloof is afkomstig uit de serie Star Wars en is in de serie een Orde die al duizenden jaren oud is, met als doel de orde te handhaven in dienst van de Senaat. 'De kracht' zou alles met elkaar verbinden en leven brengen.

Ik begin nu toch wel bang te worden dat Terror de nieuwe messias der Jedi-anen is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
May the force be with you....

pfff, ik zee nog zo tegen Viend, "Geef dat jong nou gewoon een normale 2e naam, en geen starwars-meuk.." Maar ja, ik lag in bed he, toen terror aangegeven werd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
hahahahahaha dat zou wel geweldig zijn terror de jedi
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ah joh... harske hip!
Hahah Boro

Hoooi iedereen!!

Ploes beterschap!
Haai allemaal!

Beterschap Ploesie.

Zometeen eens aan de wetlook beginnen nadat k een ordinair lekkere pizza heb besteld
Wat zijn jullie verschrikkelijk druk aan het kletsen geweest terwijl ik naar zwemles ging.
Heb je wat bij te lezen
Waarom Ploes beterschap??
Everytime you make a typo, the errorists win.
Waarom Ploes beterschap??
Rug = auw
quote:Pilous schreef op 17 april 2009 @ 17:41:

Rug = auwArme plous
Balen, Hoe komt 't??
Zo heb lekker veel boodschappen gehaald, alvast voor verjaardag volgende week.

Iemand nog een idee om heel kleine vierkante pasteibakjes mee te vullen (heb al wat ideeen van MV gelezen op de eten-pijler), liefst Italiaans??
Weet niet... krijg ik gratis. Maar nu onder de diclofenac is het wel te doen. Heb het vaker gehad, maar was een maand of 3 weg.

Ik heb trouwens wel honger.. wat gaan jullie allemaal eten?
Ga je ervoor naar fysiotherapie?

Heb net 2 witte boterhammen met cipolataworstjes op en twee crackers met heksenkaas.
Zijn dat van die ragoutbakjes Info?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga het me vandaag eens lekker makkelijk maken en lekker frituren
Fysio en kraker... Beide werken niet.

Heksenkaas??
quote:mylenevalerie schreef op 17 april 2009 @ 18:05:

Zijn dat van die ragoutbakjes Info?Ja, deze:

Ja, heksenkaas, krijg je een pukkel van op je neus met zo'n haar eruit. En ik ga zo op m'n bezem ervandoor.

Heksenkaas is een soort selleriesalade met roomkaas, prei, peterselie en knoflook.
quote:infojunk schreef op 17 april 2009 @ 18:17:

[...]

Ja, deze:

[afbeelding]

Voor die bakjes heb ik dit basisrecept, en daar doe ik bij wat ik heb, dus champignons, paprika of wat dan ook waar ik trek ik heb;

Ingrediënten

6 kleine sjalotten 1/2 duobakje gerookte spekblokjes (a 250 g) 2 eieren, losgeklopt 75 ml kookroom (light) 50 g geraspte kaas, belegen 1 eetlepel tijmblaadjes (zakje a 15 g) 1 doos pasteibakjes (4 stuks) 1 zakje rucolasla (75 g)

Bereiden

Verwarm de oven voor op 200 °C. Pel de sjalotten en kook ze 8-10 minuten in een bodempje water met zout. Laat de sjalotten goed uitlekken en halveer ze. Bak in een droge koekenpan met antiaanbaklaag de spekblokjes knapperig. Meng de eieren met de kookroom, kaas, helft van de spekblokjes, tijm, zout en (versgemalen) peper naar smaak. Snijd met een mes de deksel langs de rand van de pasteibakjes los en duw de deksel naar de bodem van de pasteibakjes. Zet de pasteibakjes op een bakplaat. Verdeel de sjalotjes over de pasteibakjes en schenk het roommengsel erop tot de bakjes goed gevuld zijn; de vulling zakt na het bakken. Bak de sjalottenquiches in de voorverwarmde oven in 15-20 minuten goudbruin en gaar. Verdeel de rucola met de rest van de spekblokjes over 4 borden en zet de sjalottenquiches erop.
Hihihi, ik weet nog niet wat ik ga eten. Zit in een heel komisch topic wat echt op een rel gaat uitlopen vrees ik. En voor het eerst zit ik ertussen. Ik ook met mijn grote mond.Maar grappig is het niet te kort.
Die van wat doen we met moeder?

Zat ik ook net te lezen, was benieuwd na gisteren hoe het verder zou gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven