NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!

Deze is het, maar dan zonder die houten stellage. Ik vraag me nu echt af waar de mensen van wie ik ze (2 dus) heb gekregen hun kind mee lieten wiegen.. maar mocht je creatief zijn, en het leuk vinden...

Yam, jij nog interesse voor 1 van die twee toevallig ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Geschikt tot 18 maanden staat erbij, dus ook yamini zou er deze zomer in kunnen bungelen, als Yampapa een handig dingetje bedenkt om haar op te hangen ( de hangmat, niet de baby )
Leuk, die hangmat! Graag en kinderwagen hebben we nog niet. Had er bij Chica een gekregen 2e hands, maar die reed zo slecht dat ik em nadien ook snel weer weggegeven heb

Misschien heb ik iets te ruilen? En anders betaal ik je ervoor hoor. Ik heb een kruik, maar volgens kraamleute moet je er 2. Maar denk dat zussen er ook nog wel hebben liggen.

Boro de babykriebels, leuk

en pukkeltopic, er is nog hoop

Ik dacht al Mamz
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kun je hem niet aan de box vastmaken?

Oh, even foon.. net bevallen vriend, nouja, zijn vriendin is bevallen
haha, baby-kriebels hier zijn niet leuk hoor , dat gaat gewoon echt niet meer gebeuren , met de autist enzo.

De hangmat gaat iig naar je toe dan, ik heb een zwarte kinderwagen, maar ik weet niet meer of hij nou goed reed of niet, dat moet ik eerst bekijken, het is een geen merk 4 wheel ding, met reiswieg en riante buggy zit.

Als je wil mag je die ook hebben, ( als hij goed is, wordt nog maar evne niet al te blij ) dan kijken we wel hoe we hem bij jullie krijgen ( vriend rijdt gratis )
ik heb mijn eigenste hangmat en ik word er rustig van, dus voor die baby's moet dat ook werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja, Chica werd daar heel rustig van, zelfs tijdens krampjes. ik had een zelfgemaakte van tulband van ex

Lief Boro

en Snap t van kriebels

Heb trouwens lang gedacht dat het hier ook niet meer zou gebeuren, na uit elkaar gaan met ex en zo.
Jeetje hebben alle nietjes ineens een leven naast het forum?

Zwaait niet zo recht meer na nogal wat bier.

Slapen jullie al?

Joehoe?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Dan ga ik ook maar slapen...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik sliep

Nu niet meer dus ik ga maar aan het werk

Tot vanmiddag dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moge ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen

Waarom zijn kinderen altijd zo vroeg wakker,waarom?
[quote]borodini schreef op 17 april 2009 @ 20:05:

haha, mv en ik hebben van persoon geruild. Voortaan gaat zij gezellig rellen, en ga ik lief vragen beantwoorden die al 10000x beantwoord zijn. Met geduld, en zelfs een (f) zonder Groetjes en Kusjes.

quote]

Waar valt er vandaag wat te rellen?
Sjow eerst maar eens koffie en broodjes bakken..

Ik heb eigenlijk al wel trek in tosti's
Mogge schatjes.

Ik heb naar mijn relobject een uitpraatmail van zes kantjes gestuurd, dus ik ben weer klaar met rellen.

Info, ik spaar inderdaad Eftelingzegels! Of eigenlijk, ik zou ze graag willen, want ik heb er nog geen omdat ik nooit bij AH kom
668, the neighbour of the Beast
quote:borodini schreef op 17 april 2009 @ 20:10:

[afbeelding]

Deze is het, maar dan zonder die houten stellage. Ik vraag me nu echt af waar de mensen van wie ik ze (2 dus) heb gekregen hun kind mee lieten wiegen.. maar mocht je creatief zijn, en het leuk vinden...

Yam, jij nog interesse voor 1 van die twee toevallig ?ik heb er ook zo een liggen, maar ik vind het een onding.
quote:Marels schreef op 18 april 2009 @ 08:36:

Mogge schatjes.

Ik heb naar mijn relobject een uitpraatmail van zes kantjes gestuurd, dus ik ben weer klaar met rellen.

Info, ik spaar inderdaad Eftelingzegels! Of eigenlijk, ik zou ze graag willen, want ik heb er nog geen omdat ik nooit bij AH kom

Was jij aan het rellen? Met wie?

Rellen mag niet stouterT..
Moet je maar eens teruglezen heur Suup.

Ik heb vandaag een schrijf-dag. En vanavond minifestivalletje. Olé.
pfffffff de dag is nog maar net begonnen en terror is alweer strontvervelend...
Ik las bij de telegraaf op internet dat iemand de hond met tape aan de koelkast had vastgebonden, misschien ook iets voor terror?
Gezellig suup

MOgge kindjes
Ik ga denk ik ook over een half uur een tosti hawai maken of een tosti kaas/tomaat.

Ja wat een gedoe he Marels, ik heb het niet helemaal meer gevolgd omdat ik het ruiltopic niet meer leuk vond met al dat geklets.

Ik heb nog een armbandje en een ketting, kan hier wel een foto plaatsen of er een Nietje interesse heeft.

Mijn eftelingzegels lukken even ook niet Marels. Ik had net voor je het vroeg mijn maandelijkse inkopen voor de boys bij Ranzijn gedaan ipv AH. Kattengrit is daar goedkoper maar hele zware rotzakken en ver weg dus ik kom er niet graag, maar had van de week mij er toch naar toe gesleept. Maar als ik iemand hoor die ze heeft dan vraag ik ze.
Mogge Borodinininini.

Autist er weer? Of komt die pas vandaag?
Geeft niet hoor MV!

Ik geloof dat Infojunk gisteren ook vroeg of ik ze wilde hebben, en Elo zou ook voor me sparen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven