NIET-groepje
woensdag 25 maart 2009 om 13:42
Boro Normaal ben ik er ook niet zo praterig over. IRL al helemaal niet omdat mensen dan gaan stempelen en etiketten en gewoon domweg niet begrijpen dat het de meest vreedzame oplossing is in bijzondere gevallen zoals die van jou en mij.
Ik vind het fijn om je mijn kant van het verhaal te laten zien, omdat het dus lang niet zo dramatisch hoeft te zijn als "men" denkt.
Nou, veeg die tranen weg lieve Boro!! Het is lachen en huilen, vallen en ook altijd weer opstaan!!
Ik vind het fijn om je mijn kant van het verhaal te laten zien, omdat het dus lang niet zo dramatisch hoeft te zijn als "men" denkt.
Nou, veeg die tranen weg lieve Boro!! Het is lachen en huilen, vallen en ook altijd weer opstaan!!
woensdag 25 maart 2009 om 14:30
woensdag 25 maart 2009 om 16:14
woensdag 25 maart 2009 om 16:33
woensdag 25 maart 2009 om 16:55
quote:itsme26 schreef op 25 maart 2009 @ 16:33:
Ik vond het supergezellig
Het zijn alledrie zo een lieverds en ik beb de trotse bezitster van het mooiste telefoontasje dat ik ooit heb gehad thanks boro
En ik heb genoten van niet een maar twee prinsesjes (terror in roze jurk geweldig)Oeh een echte originele boro-zelluf-gehaakte?
Ik vond het supergezellig
Het zijn alledrie zo een lieverds en ik beb de trotse bezitster van het mooiste telefoontasje dat ik ooit heb gehad thanks boro
En ik heb genoten van niet een maar twee prinsesjes (terror in roze jurk geweldig)Oeh een echte originele boro-zelluf-gehaakte?