NIET-groepje
dinsdag 31 maart 2009 om 22:46
Ik ga slapen, ben nu geen goed gezelschap, ook niet van mezelf.
Djeez, dit hakt er dieper in dan ik had verwacht. Ik had het wel eens leuk gevonden om een heel jaar te weten waar ik aan toe zou zijn dat jaar.
Totte morgen (waarop ik van plan was mijn ogen op te laten meten en een bril uit te gaan kiezen, en reken maar dat dat door gaat).
Djeez, dit hakt er dieper in dan ik had verwacht. Ik had het wel eens leuk gevonden om een heel jaar te weten waar ik aan toe zou zijn dat jaar.
Totte morgen (waarop ik van plan was mijn ogen op te laten meten en een bril uit te gaan kiezen, en reken maar dat dat door gaat).
dinsdag 31 maart 2009 om 22:54
Veel plezier met de brillen morgen Mamz, geniet er maar van. Ik ga te bedde, zware dag gehad, met jongste voor een hersenscan naar het ziekenhuis geweest. Altijd eng, want zijn vader is gestorven aan een hersentumor en hij heeft cystes in zijn hoofd. Brrr... Morgen scan ophalen, wish me luck..
Trusten maisjes, love you
Trusten maisjes, love you
dinsdag 31 maart 2009 om 23:25
Jee, Prada, succes morgen, ik duim voor een goede uitslag!
En Mamz, ook voor jou, voor de kans dat je je werk kunt houden of anders snel iets anders vindt. Niet gekd at het er zo inhakt, is gewoon kut om zo aan de kant te worden gezet.
Heb weer een SP avond achter de rug, Nu nog even Pauw en Witteman kijken.
Vanmiddag lekker zonnebankje gehad, net nageltjes gelakt, om te voorkomen dat ik ga bijten...
En ik zeg alvast tot morgen en welterusten allemaal!
En Mamz, ook voor jou, voor de kans dat je je werk kunt houden of anders snel iets anders vindt. Niet gekd at het er zo inhakt, is gewoon kut om zo aan de kant te worden gezet.
Heb weer een SP avond achter de rug, Nu nog even Pauw en Witteman kijken.
Vanmiddag lekker zonnebankje gehad, net nageltjes gelakt, om te voorkomen dat ik ga bijten...
En ik zeg alvast tot morgen en welterusten allemaal!
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 1 april 2009 om 07:40
Moge ladies,
Moet nog wat terug lezen maar alvast sterkte Praad vandaag in het ziekenhuis. Ik duim voor jullie.
Mamzie nog een keer sterkte en succes met het vinden van een leuke bril.
Oja Praad nog gefeliciteerd. 9,5 djees, kon het niet nog hoger?
Iedereen bedankt voor de felicitaties voor FvdM hihihi.
Ga weer even verder teruglezen.
Moet nog wat terug lezen maar alvast sterkte Praad vandaag in het ziekenhuis. Ik duim voor jullie.
Mamzie nog een keer sterkte en succes met het vinden van een leuke bril.
Oja Praad nog gefeliciteerd. 9,5 djees, kon het niet nog hoger?
Iedereen bedankt voor de felicitaties voor FvdM hihihi.
Ga weer even verder teruglezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 1 april 2009 om 08:22
Oh, wat gaaf Yam! Echt leuk!
Pradaatje, veel succes en sterkte vandaag. Hopelijk geen enge ziektes voor je jongste. En je man kan niet op vakantie in het hoogseizoen hoor. Ten eerste is het overal druk en is het overal te heet. Dus. Je moet naar U2! Kip gaat ook trouwens
Mamz, logisch dat het erin hakt. Wat Info ook al zei, het is nooit leuk om aan de kant gezet te worden.
En wat jij zelf al wijs opmerkte, je weet nu gewoon niet waar je aan toe bent.
Goedemorgen allen!
Ik keek niet in de tuin en besloot zojuist om op de motor naar mijn werk te gaan.. Voor het eerst dit jaar/seizoen.
Zinin!
Pradaatje, veel succes en sterkte vandaag. Hopelijk geen enge ziektes voor je jongste. En je man kan niet op vakantie in het hoogseizoen hoor. Ten eerste is het overal druk en is het overal te heet. Dus. Je moet naar U2! Kip gaat ook trouwens
Mamz, logisch dat het erin hakt. Wat Info ook al zei, het is nooit leuk om aan de kant gezet te worden.
En wat jij zelf al wijs opmerkte, je weet nu gewoon niet waar je aan toe bent.
Goedemorgen allen!
Ik keek niet in de tuin en besloot zojuist om op de motor naar mijn werk te gaan.. Voor het eerst dit jaar/seizoen.
Zinin!
woensdag 1 april 2009 om 08:46
woensdag 1 april 2009 om 08:50
Heb je het mailadres van Praadje, Ploes, want die lijkt wel heel veel interesse te hebben (maar die logt niet altijd in).
Mooie zonnige dag, tijd om de zinnen te verzetten. Ik ga aan de bril, dus -slik-
Heb een bumblebee in huis. (Ik hou van dat woord). Nu meldt hij zich weer, eens even kijken of ik hem eruit krijg.
Mooie zonnige dag, tijd om de zinnen te verzetten. Ik ga aan de bril, dus -slik-
Heb een bumblebee in huis. (Ik hou van dat woord). Nu meldt hij zich weer, eens even kijken of ik hem eruit krijg.
woensdag 1 april 2009 om 10:34