NIET groepje
zaterdag 30 mei 2009 om 17:58
zaterdag 30 mei 2009 om 19:16
zo ik ben uit de dienst!
heb vandaag tot 18 uur geslapen, dus ben benieuwd of ik vannacht al weer kan slapen.
ik heb mezelf net helemaal gedoucht en gescrubt en geschoren en ingesmeerd en net ook nog gefohnd.
nu nog nagels lakken en dan ga ik het hele pinksterweekend van de zon genieten! zet die melkflessen maar buiten.....
ik ben echt doorschijnend wit na deze nacht week.
maar nu eerst naar Appie, er is echt niets in huis, ik heb net al hagelslag in mijn mond gegoten omdat ik zo'n trek had.
(verder kan ik nog een ei koken of bakken en pindakaas uit de pot eten, maar dat is het danwel echt zo'n beetje qua eetbare dingen in mijn kast)
biefstuk klinkt erg goed.....
heb vandaag tot 18 uur geslapen, dus ben benieuwd of ik vannacht al weer kan slapen.
ik heb mezelf net helemaal gedoucht en gescrubt en geschoren en ingesmeerd en net ook nog gefohnd.
nu nog nagels lakken en dan ga ik het hele pinksterweekend van de zon genieten! zet die melkflessen maar buiten.....
ik ben echt doorschijnend wit na deze nacht week.
maar nu eerst naar Appie, er is echt niets in huis, ik heb net al hagelslag in mijn mond gegoten omdat ik zo'n trek had.
(verder kan ik nog een ei koken of bakken en pindakaas uit de pot eten, maar dat is het danwel echt zo'n beetje qua eetbare dingen in mijn kast)
biefstuk klinkt erg goed.....
zaterdag 30 mei 2009 om 20:49
zaterdag 30 mei 2009 om 21:08
Ik ken het spul, MV, dronk t weleens toen ik zwanger was van Chica. Zou t nu ook weer kunnen doen. Best lekker en toch beetje wijnidee inderdaad.
Vies bier is vies, Marels
Die koekjes van Yam zijn lekker.
NG, waarom heb je je koninginnendagavatar nog?
Ik ga film kijken en bank hangen. Had weer hele drukke week en vandaag hele dag buiten geweest. Ciao Chica's
Vies bier is vies, Marels
Die koekjes van Yam zijn lekker.
NG, waarom heb je je koninginnendagavatar nog?
Ik ga film kijken en bank hangen. Had weer hele drukke week en vandaag hele dag buiten geweest. Ciao Chica's
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 30 mei 2009 om 23:47