NIET groepje
donderdag 4 juni 2009 om 14:42
Roos ik bel je vanaaf even om 8 uur. Ik heb de gemeente gesproken, omdat er in de hele omstreek bij het station niet mogelijk is om met de auto te komen. Maar ik heb een klein plekje gevonden waar ik heel even illegaal kan staan om je op te pikken. Leg wel even uit door de telefoon waar ik sta.
Ik was vanochtend even wezen kijken wat er nu weer allemaal dicht is. Dat Inverdan project is zo onduidelijk, het ene moment kan je nog een straat in, een week later is het hele centrum onbereikbaar. Geen pijl op te trekken.
Ik was meteen even bij een vriendin langs geweest om haar staafmixer even te lenen voor morgen. Helaas heb ik de mijne niet meer via de post terug gehad van Minny.
Dus sorry Mamzie voor je goede bedoelingen dat ik jouw staafmixer mocht hebben maar vrees dat hij nu in de toekomst bij iemand in de kast blijft liggen die hem niet gebruikt.
Ik was vanochtend even wezen kijken wat er nu weer allemaal dicht is. Dat Inverdan project is zo onduidelijk, het ene moment kan je nog een straat in, een week later is het hele centrum onbereikbaar. Geen pijl op te trekken.
Ik was meteen even bij een vriendin langs geweest om haar staafmixer even te lenen voor morgen. Helaas heb ik de mijne niet meer via de post terug gehad van Minny.
Dus sorry Mamzie voor je goede bedoelingen dat ik jouw staafmixer mocht hebben maar vrees dat hij nu in de toekomst bij iemand in de kast blijft liggen die hem niet gebruikt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 4 juni 2009 om 16:17
donderdag 4 juni 2009 om 16:34
goed bezig Mamz (met die TV...)
Yoels heeft ergens een topic met:
"als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg"
daar zit ik nu over na te denken
ik hik al 5 jaar (?? in ieder geval lang) tegen mijn onderzoek aan, en nu gaan er weer vrije dagen voorbij zonder dat ik er iets aan doe!
hoe verander ik dat?
Yoels heeft ergens een topic met:
"als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg"
daar zit ik nu over na te denken
ik hik al 5 jaar (?? in ieder geval lang) tegen mijn onderzoek aan, en nu gaan er weer vrije dagen voorbij zonder dat ik er iets aan doe!
hoe verander ik dat?
donderdag 4 juni 2009 om 16:39
quote:mamzelle schreef op 04 juni 2009 @ 16:17:
Wel balen van de staafmixer, aan de andere kant heb ik sindsdien nog geen behoefte gehad aan een staafmixer dus zal ik hem echt wel kunnen missen.
Ja ik baal er ook van. Ik heb Minny destijds een email gestuurd of ze het wilde opsturen en dat ik de verzendkosten uiteraard betaal. Adres van mij doorgegeven maar tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Als je nog zou weten dat ze hem zelf veel zal gebruiken dan weet je dat het ding iig een goede bestemming heeft maar helaas. Ze weet dat hij van jou is en dat ik hem van jou geleend heb dus dat ze jou ermee raakt ipv mij.
Wel balen van de staafmixer, aan de andere kant heb ik sindsdien nog geen behoefte gehad aan een staafmixer dus zal ik hem echt wel kunnen missen.
Ja ik baal er ook van. Ik heb Minny destijds een email gestuurd of ze het wilde opsturen en dat ik de verzendkosten uiteraard betaal. Adres van mij doorgegeven maar tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Als je nog zou weten dat ze hem zelf veel zal gebruiken dan weet je dat het ding iig een goede bestemming heeft maar helaas. Ze weet dat hij van jou is en dat ik hem van jou geleend heb dus dat ze jou ermee raakt ipv mij.
donderdag 4 juni 2009 om 17:02
donderdag 4 juni 2009 om 17:18
Elo, kan het zijn dat je werkzame leven gewoon wat te vol zit voor ook nog het onderzoek erbij?
Onderzoek agenderen en je eraan houden. Maar ook wat vrije tijd agenderen. Die heeft een mens echt, echt, nodig.
Mleen, vervelend dat jullie er niet uit zijn gekomen. Is hij tijdens de meet al per ongeluk met Minny meegegaan ipv met jou, of is dit later geweest? Anyway, geen halszaak van maken. Je was toch binnenkort jarig?
Onderzoek agenderen en je eraan houden. Maar ook wat vrije tijd agenderen. Die heeft een mens echt, echt, nodig.
Mleen, vervelend dat jullie er niet uit zijn gekomen. Is hij tijdens de meet al per ongeluk met Minny meegegaan ipv met jou, of is dit later geweest? Anyway, geen halszaak van maken. Je was toch binnenkort jarig?
donderdag 4 juni 2009 om 17:31
donderdag 4 juni 2009 om 17:52
ja het is "vernieuwend" dus blijft actueel
ik heb voor deadlines wel gedeeltes uitgewerkt maar nooit alles
mijn baas probeert deadlines te zetten door met me af te spreken wanneer ik het volgende deel af heb, dat werkte eventjes, de laatste afspraak heb ik afgezegd omdat ik niets gedaan had....
kortom nieuwe afspraak maken en me er wel aan houden
duidelijk omschreven stappenplan maken
en minder forummen....
ik heb voor deadlines wel gedeeltes uitgewerkt maar nooit alles
mijn baas probeert deadlines te zetten door met me af te spreken wanneer ik het volgende deel af heb, dat werkte eventjes, de laatste afspraak heb ik afgezegd omdat ik niets gedaan had....
kortom nieuwe afspraak maken en me er wel aan houden
duidelijk omschreven stappenplan maken
en minder forummen....
donderdag 4 juni 2009 om 17:55
Engie, bij ons moest je met legitimatie komen, als een ander voor je zou stemmen dan moest je dat eerder aanvragen bij de gemeente. Tenminste, zoiets las ik op dat stembiljet.
Zo ik heb de stofzuiger weer gemaakt dus ik heb geen smoezen meer om niet te gaan stofzuigen en mijn nieuwe dweil
uit te proberen. Heel veel zin in.
Zo ik heb de stofzuiger weer gemaakt dus ik heb geen smoezen meer om niet te gaan stofzuigen en mijn nieuwe dweil
uit te proberen. Heel veel zin in.
donderdag 4 juni 2009 om 17:58
donderdag 4 juni 2009 om 17:58
oh dat wist ik niet myleen, ik wist sowieso niet dat ik nog in NL mocht stemmen terwijl ik hier ook een stembiljet gehad heb.
ik zou ik NL niet weten wie ik moet stemmen omdat ik niet weet wat de partijen op dit moment doen enzo.
en hier weet ik niet eens op welke partijen ik kan stemmen
en ik weet het "niet stemmen, niet zeuren" enzo, maar dat doe ik ook eigenlijk niet want ik volg het allemaal niet zo
ik zou ik NL niet weten wie ik moet stemmen omdat ik niet weet wat de partijen op dit moment doen enzo.
en hier weet ik niet eens op welke partijen ik kan stemmen
en ik weet het "niet stemmen, niet zeuren" enzo, maar dat doe ik ook eigenlijk niet want ik volg het allemaal niet zo