NIET groepje
donderdag 4 juni 2009 om 09:08
Nope, het menukaartje is al klaar, ik ga niets meer wijzigen. Daarbij, de andere ingrediënten heb ik al wel dus dan kan ik dat allemaal weggooien. Nee hoor, ga gewoon weer verder op pad. Het gaat goed komen. En ik moet toch de deur uit om te stemmen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 4 juni 2009 om 09:16
leuk Age van die sms!!! ben benieuwd
ik ga wel stemmen
straks heffen ze de democratie op, omdat wij niet komen opdraven.....
overigens vind ik wel dat het een beetje beperkt moet blijven
ik heb gewoon mijn werk, en de politici hebben hun werk, het moet niet zo zijn dat ik continu moet komen opdraven om te stemmen of voor een referendum of voor weet ik veel wat
het is mijn goed recht om niet politiek geinteresseerd te zijn
(stemwijzer gaf partij voor de dieren heel hoog! heb ik dat?!)
ik ga wel stemmen
straks heffen ze de democratie op, omdat wij niet komen opdraven.....
overigens vind ik wel dat het een beetje beperkt moet blijven
ik heb gewoon mijn werk, en de politici hebben hun werk, het moet niet zo zijn dat ik continu moet komen opdraven om te stemmen of voor een referendum of voor weet ik veel wat
het is mijn goed recht om niet politiek geinteresseerd te zijn
(stemwijzer gaf partij voor de dieren heel hoog! heb ik dat?!)
donderdag 4 juni 2009 om 09:26
donderdag 4 juni 2009 om 10:41
donderdag 4 juni 2009 om 11:07
Nou ik bedenk me een volgende keer wel als ik iets met verse dille wil maken. Weer 2 andere supermarkten hadden het niet, de 3e had het maar het plantje was meer dood dan levend, de 4e had het wel vers maar in een pakje, helaas geen plantje dus. Maar ik heb alles.
De vuilcontainers zijn hier allemaal weg zag ik net. Hoop wel dat ze vandaag dan nieuwe plaatsen. Beetje vreemd want die containers zijn nog vrij nieuw.
De vuilcontainers zijn hier allemaal weg zag ik net. Hoop wel dat ze vandaag dan nieuwe plaatsen. Beetje vreemd want die containers zijn nog vrij nieuw.
donderdag 4 juni 2009 om 11:33
Roos boft! Een groenteboer verkoopt toch wel dille?
Ploes, Solidara is een partij van ontevreden SP'ers. Ik noem het altijd Solidrama...
Ga later vandaag stemmen. Ben overdag op de uni, vanavond vergadering en daarna met wat mede SP'ers uitslagen kijken.
Ploes, Solidara is een partij van ontevreden SP'ers. Ik noem het altijd Solidrama...
Ga later vandaag stemmen. Ben overdag op de uni, vanavond vergadering en daarna met wat mede SP'ers uitslagen kijken.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 4 juni 2009 om 11:37
Nee was naar een winkelcentrumpje gegaan waar 2 supers, 1 viswinkel en een groenteman zitten maar niets. Ik heb nu bij een XL AH afgesneden dille kunnen vinden maar nergens een plantje. Zelfs de turkse super waar ik gister was had het niet.
donderdag 4 juni 2009 om 11:40
quote:rosanna08 schreef op 04 juni 2009 @ 10:41:
uhm Mamzie, het zijn verkiezingen voor het Europese parlement
Ik dacht nog... zal ik even googlen voor de zekerheid?.. nee joh, niet nodig, zo simpel zal ik toch niet zijn?
Wel dus.
EU is belangrijker maar boeit me ook niet. Moet eerlijk zeggen dat op dit moment niets dan mijn bed me boeit. Even een dipje.
uhm Mamzie, het zijn verkiezingen voor het Europese parlement
Ik dacht nog... zal ik even googlen voor de zekerheid?.. nee joh, niet nodig, zo simpel zal ik toch niet zijn?
Wel dus.
EU is belangrijker maar boeit me ook niet. Moet eerlijk zeggen dat op dit moment niets dan mijn bed me boeit. Even een dipje.
donderdag 4 juni 2009 om 13:38
Roos is de lucky one!
ach Mamz, europa of de provincie.... je merkt toch niet aan je dagelijkse leven wie het waar voor het zeggen heeft!
rode pumps bij de 'van Haren' gekocht....
en een van de 2 jurkjes die ik gisteren had gekocht terug gebracht
sommige Nietjes maken altijd foto's van nieuwe outfits die ze dan spammen, maar ik ben niet zo goed met foto's van mijn camera afhalen helaas....
ach Mamz, europa of de provincie.... je merkt toch niet aan je dagelijkse leven wie het waar voor het zeggen heeft!
rode pumps bij de 'van Haren' gekocht....
en een van de 2 jurkjes die ik gisteren had gekocht terug gebracht
sommige Nietjes maken altijd foto's van nieuwe outfits die ze dan spammen, maar ik ben niet zo goed met foto's van mijn camera afhalen helaas....