NIET groepje
donderdag 23 april 2009 om 13:49
Mieriksowrtel is vies :puke:
Watskebeurt met Frikkat?
Ik wil een nieuwe avaOr maar ik weet niet waar ik een met mn naam erop kan maken, iemand een idee, want ik kom er met google niet echt uit....
NG ik zou die onderste kiezen, en dan voor de rechterman, niet voor Vin. Je hebt trouwens een vreselijk ranzige avatOr.
donderdag 23 april 2009 om 14:05
Zo ben weer thuis. Wat een eikels allemaal op de weg.
Sun, ik kan er helaas geen voor je maken, weet niet hoe. Maar zie mijn posting naar djo vanochtend, er zijn een paar lieve forummers die het gewoon voor je doen, zie koninginnedagavatOr topic. Als je het daar vraagt doen ze het voor je. Van djo en mij hebben ze ook daar gedaan.
Sun, ik kan er helaas geen voor je maken, weet niet hoe. Maar zie mijn posting naar djo vanochtend, er zijn een paar lieve forummers die het gewoon voor je doen, zie koninginnedagavatOr topic. Als je het daar vraagt doen ze het voor je. Van djo en mij hebben ze ook daar gedaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 23 april 2009 om 14:09
Sun!! Ik ben ook zoooooo fan van Paul Walker. Die is echt zo ontzettend lekker! Frikandel lijkt op hem, echt heel erg, nou ja, zo erg vind ik dat niet
Frikkat eet al tijden slecht en niet en het word maar niet beter. Het is nu zo slecht dat hij bij de dierenarts is voor observatie en constante zorg met dwangvoeding. Vandaag komt de uitslag van zijn bloedonderzoek, dus ik duim me al de hele dag de pleuris....
Frikkat eet al tijden slecht en niet en het word maar niet beter. Het is nu zo slecht dat hij bij de dierenarts is voor observatie en constante zorg met dwangvoeding. Vandaag komt de uitslag van zijn bloedonderzoek, dus ik duim me al de hele dag de pleuris....
donderdag 23 april 2009 om 14:17
ik is weer thuis en ik is moe. Vandaag voor de eerste keer weer echt gewerkt en klanten te woorde gestaan en dat ging best goed, wist nog best veel zeg maar
goed gedaan Iejee!
leuk al die koninginne-avatars
mierikswortel is ook heel erg lekker bij gerookte zalm, jummie
arme frikkat
goed gedaan Iejee!
leuk al die koninginne-avatars
mierikswortel is ook heel erg lekker bij gerookte zalm, jummie
arme frikkat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 23 april 2009 om 14:26
donderdag 23 april 2009 om 15:25

donderdag 23 april 2009 om 16:50
Nog niks, Frikandel komt net binnen en de dierenarts heeft het onderzoek nog niet binnen.....
Bah, heel naar dit. Ze willen Frikkat sowieso nog een nachtje houden
Maar ja, daar zit ie goed. Hoop ik maar. Ik zou het zo erg vinden als hij daar bang is of zo, omdat hij niet veilig thuis is. Arme frikkat!
Bah, heel naar dit. Ze willen Frikkat sowieso nog een nachtje houden
Maar ja, daar zit ie goed. Hoop ik maar. Ik zou het zo erg vinden als hij daar bang is of zo, omdat hij niet veilig thuis is. Arme frikkat!