NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh wat stom van mij marels :-4

( argh ik voel me echt heel plaatsvervangendondankbaar )

Hij heeft het gehad, van "die ene vriendinnen van jou mammie" een heel kek pakket , vliegtuig, helicopter en straaljagert ineen. En hij was er hasske blij mee !!!!

En ook , gelijk de rest maar, een HELE GROTE stapel kaarten, ik neem aan dat vivadames daar ook wat mee te maken hadden. Hij voelde zich heel erg geliefd. ( en ik stiekum ook )

met alle commotie om baan van Vriend en overplaatsing A heb ik er niet meer aan gedacht...

Sorry , en bedankt lieve mensen

lekkere lievebakjes van me .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maakt niets hoor

het is je vergeven en zo, lief ding
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hahaha, geeft toch niks joh!

Ik was alleen benieuwd of het goed aangekomen was. Jullie hebben genoeg aan je hoofd.

Ik vond dat drie in één zo gaaf en volgens mij is A. een echte bouwerT he, dus kan ie zich uitleven
668, the neighbour of the Beast
En tut is bij haar vader. Ik zou eerst een weekend ruilen, maar omdat vriend en autist ook niet mee gaan, heb ik het zo maar gelaten, omdat autist zich anders wel kut voelt, Tut en Terror met mammie mee, en hij niet
Gisteren had ik een groepsleidster aan de telefoon om zijn verjaardag nog na te bespreken.

Ze vertelde dat hij heel bang was om een kaart van biomoederhoer te krijgen. ( wij hebben thuis een kringloopwinkel knuffel voor A gehad van haar ) anyway, hij spitte heel de stapel kaarten door. ( de groepsleiding maakt alles altijd eerst open om zeker te zijn dat he tniet van bio moeder is. )

Als laatste kreeg hij "onze" kaart, 1 in A4 formaat. Bij het slapen gaan wilde hij die kaart mee nemen naar bed en zei tegen de GL "ik ben zo blij dat ik een echte kaart van een echte Lieve Moeder heb gehad, zij is mijn echte goede moeder."...

Jullie begrijpen dat de kleenex niet aan te slepen waren bij mij
Op die manier
das lief boro, dat laat alleen maar zien hoe speciaal je voor hem bent

je bent een toppertje
oh wat goed Boro! En wat rot dat A zo bang is om iets van biodinges te krijgen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Autist is volgens mij best wel lief, heel soms

en Boro is gewoon een geweldige moederT

ik zal m ook eens een kaartje sturen binnenkort
Wat een schatje ist toch ook he, A.

Doe je goed, tuttebol!
Goeiegenade Mochten jullie denken dat er een bos wordt omgezaagd ergens... vreest niet , mijn beste, het is slechts vriend die in slaap is gevallen op de bank.

* voorziet een nacht op de bank slapen....

Roos, dat is idd naar. HIj heeft haar in zijn gedachte een monster gemaakt. Logisch , dat wel, maar wel zielig voor hem.

Toen het jeugdjournaal de krediet crisis als onderwerp had , wilde A daar iets over vertellen op de groep.

"Ik weet waar al het geld is gebleven. Mijn echte moeder, niet mammie dus, is een hele slechte vrouw, en zij heeft gewoon al het geld gejat van de bank, en zit nu feest te vieren op een onbewoond eiland..."

en daar gelooft hij dus heilig in...
quote:NG1 schreef op 24 april 2009 @ 22:40:

Autist is volgens mij best wel lief, heel soms

en Boro is gewoon een geweldige moederT

ik zal m ook eens een kaartje sturen binnenkortDan kan je beter even wacht NG, ik weet niet hoelang de post erover doet ? ( niet zo heel lang ws, maar uit RO kan het soms een maand duren .. ) 12 mei gaat hij naar zijn nieuwe plek in DH ....
Volgens mij is A. heul vaak gewoon haske lief hoor EnGie.

Was ie wel die keer dat ik 'm gezien heb.

Ik snap dus ook niet (komt ie nog een keer) dat Boro altijd zo klaagt over A. Ik vonnum haske lief en beleefd enzo
quote:borodini schreef op 24 april 2009 @ 22:42:

Toen het jeugdjournaal de krediet crisis als onderwerp had , wilde A daar iets over vertellen op de groep.

"Ik weet waar al het geld is gebleven. Mijn echte moeder, niet mammie dus, is een hele slechte vrouw, en zij heeft gewoon al het geld gejat van de bank, en zit nu feest te vieren op een onbewoond eiland..."

en daar gelooft hij dus heilig in...Ik vind dat soort denkbeelden dus ergens ook wel geweldig hoor
Meiden, tot morgen. Veel plezier morgen Roosje en Boro.

Ben zo blij Boro dat ik op de kaart op het laatst heb geschreven op het eind dat ik vriendin van "Boro" ben, en niet "moeder". Voor mij was het zo normaal om dat te zeggen maar tijdens het schrijven dacht ik, straks denkt hij vriendin van biodinges dus toch maar "boro" geschreven.

Ben moe dus tot morgen!!!! xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh dan wacht ik even op het nieuwe adres Boro.

over op de bank slapen gesproken, vriend kwam eergisteren hier slapen ,hij ging eerst 'savond bij hem thuis x-boxen, en de ochtend daarna moest ie weer om 10 uur werken ofzo, dus ik zei al dat ie beter daar kon blijven maar dat wilde ie niet, ennieweej hardstikke lief natuurlijk, maar hij meurde toch naar uien/knoflook/weet ik veel wat het was, echt te erg gewoon...dus toen ben ik ook op de bank gaan slapen
ik zet altijd alleen mijn naam erin in de kaarten bedenk ik me nu hahahaha
trusten myleentje
slaap lekker myleen

ik moet zo ook gaan slapen
quote:itsme26 schreef op 24 april 2009 @ 22:49:

ik zet altijd alleen mijn naam erin in de kaarten bedenk ik me nu hahahahaHahah, maar ik ken jouw naam , en hij ook inmiddels .
Ik schrijf nog even door, dan kan ik dit zo naar mijn begeleider mailen.
Ik zou natuurlijk ook moeten slapen enzo.

maar de wijn is lekker

ik vind het gezellig hier

en ik heb geen zin .

Dus
ik ben zo weg, uitgaans vriendjes belden net om te zeggen dat ze over een half uurtje hier zijn
stappen dat deed ik vroegah, dat ben ik nu te oud voor
je bent toch pas 30 its? of nog nie eens?

als ik tegen die tijd nog leef ga ik nog steeds uit hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven