NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Klaar!

Trusten en tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Its, gefeliciteerd!!

*is druk en komt pas na ht weekend weer*

Met Frikkat lijkt het alleen maar slechter te gaan. We hebben hem nu thuis en gaan elke dag medicijnen halen, maar bij de DA in een hokje werd meneer depressief. Vannacht het bed maar naar beneden gehaald om naast de kat te slapen, die van mij ivm evenwichtsstoornissen geen trap meer mag en kan lopen maar het perse wou, om bij ons te zijn. Zooooooo zielig, heb gehuild als een klein kind omdat het beestje zich zo naar voelt. Zijn lever doet nu bijna niks meer en hij lijkt wel dronken omdat hij zoveel afvalstoffen in zijn lijfje heeft.

Blijven duimen en wierroken meiden!!
Wat een ellende Prut, met Frikkat

Wat is er nu precies aan de hand, want dat heb ik gemist? Weten ze al wat het probleem is?
Ik blijf wieroken Prutje. (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Allereerst een dikke knuffel voor Prutje

Ik weet hoe ellendig je je voelt, ik heb ook hele nachten met nijn op de bank geslapen en ze zijn zo hulpeloos.

Maar geef de moed nog niet op meid!
Itsme, gewoon volhouden dat je 25 jaar bent hoor.

Moge ladies, even terug lezen.
Nee, nog steeds niet bekend. Uit het bloedonderzoek kwam dat zijn lever ziek is, maar of dat oorzaak of gevolg is is niet duidelijk. En bij de rongtefoto, konden ze ook niks vreemds zien. Ik maak me nu voor het eerst echt zorgen of hij het wel.....

Het beestje wat we mee naar huis hebben gekregen is niet de Frikkat die ik ken. Hij ligt echt helemaal lusteloos op de bank en reageert bijna nergens op
Arme Frikkat!

Heb gisteren een te gezelllige avond gehad. Vanaf 16 u al aan de wijn, dus nu een redelijk rot hoofd. Ga nog maar even m'n bed in. Op hoop van zegen!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Kun je dit weekend ook met hem terecht?

Of moet je naar een andere DA.
Lekker Info!

Van de wijn dan, niet van de kater.

Ik ga vandaag aan mijn LAATSTE! hoofdstuk scriptie beginnen. Doel is dat ie dit weekend qua schrijfwerk klaar is.
Arme Frikkat. Heeft hij geen pijn Prut? Duim ook nog steeds dat hij gaat opknappen.

Djo, gister gelukt met Nijnemans?
Ik zal je niet langer in spanning houden mylene,

maar hier is hij zijn ze dan:

Voor Frikkat:

Voor Its:

Boro en Vriend

En Djo, veel plezier met je Nijn!
We mogen de DA 24 uur per dag bellen. Is een hele fijne man.

Volgens mij heeft ie niet heel erg pijn Myleen, maar algehele malaise... Hij is echt heel ziek nu Hij heeft gister nog pijnstillers gehad en antibiotica, prednison... Maar hij knapt maar niet op en blijft 39.6 koorts houden.
Oh, Djo! 2! Wat een lieffies!
Jaaaaaaaaaaaaa, gelijk twee!

Ik vind die bruine schattig!!

Overigens hebben ze bij mij op stage ook twee konijntjes. Echt cool. En een huiskat. Staat er ergens in dat verzorgingshuis gewoon een kattenbak en een bak brokjes. Kom je 's ochtends binnen komt de kat om een hoekje aangestekkerd. Echt geweldig.
Maar wordt er dan verder geen onderzoek gedaan prut?
Gisteren vrijgezellenavondje voor Dinnetje. Ze noemde me een stinkerd omdat ik niks heb verteld. Toen ik thuis kwam werd ik weer stinkerd genoemd omdat ik bakken knoflook naar binnen heb gewerkt
1x is wel genoeg
Goedemorgen allemaal

Ik kom je alleen even knuffelen lieve prut
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ploes , dat plaatje !

En djo wat een poeppie's.

En prut.... (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Die bruine kreeg ik er gratis bij.

Dat is eigenlijk een beetje een zieligerd die veel te klein is en die man had niet verwacht dat ze nog zou leven. Hij kan haar niet verkopen en ze is ook niet geschikt voor de fok.

Maar ik mocht het proberen.

Nou beestje is springlevend en echt een bijdehandje.

Probleem is wel dat ze maar 2 weken schelen, ivm met de geslachtsrijpheid beetje een probleem. Maar goed... daar vinden we ook wel weer een oplossing voor
Wat had je niet verteld plous?
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een dotjes Djo, -smelt-. Die beige, wat een klein hommeltje. Leuk dat ze een maatje hebben.
Vet hippe Nijnen Djo

Nee, ze kunnen verder niks onderzoeken. Bloed en rongten, dan zijn ze er meestal wel achter wat het was. Maar daar is dus niks op te vinden behalve zijn lever. Daar krijgt ie dus antibiotica voor en prednison, maar dat lijkt niet te helpen.

Ben wel blij dat hij thuis is, want bij de DA kwaijnde hij helemaal weg. Eenmaal thuis heeft ie de hele avond tegen me aan gelegen. Vond ie fijn. En Frik is naast hem op de bank gaan liggen tot hij sliep en toen bij mij op de matras gekropen.

Hopelijk knapt ie dan op van liefde, als de medicijnen niet werken....

En ik baaaaaaal dat ik moet werken. Ben vanmorgen om 5.00 begonnen en moet tot 17.00. Echt bah. Eerste keer dat ik wou dat ik iets anders deed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven