NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
leuk Iernadje!

Tot volgende week, geniet er van...
Slecht grapje.

Staat Marelsman met de Eikel bij het postkantoor, blijkt de Eikel geen rijbewijs te hebben.... En ook geen paspoort, dus auto kan niet overgeschreven worden. Zijn ze helemaal naar Eikels huis gereden voor een uittreksel van het bevolkingsregister (wat ze gingen halen) maar dat bleek Eikel ook niet te hebben. Nu heeft ie zijn moeder gebeld en die zou dan komen, maar daar staat Marelsman al een half uur op te wachten.

Marelsman is logischerwijze des duivels. En Marels inmiddels ook, want Marelsman heeft haar auto even mee, en ik moet nog naar de stad voor cadeautje voor Its. Grmbl!!!!!
668, the neighbour of the Beast
Fijn... zo een ochtend naar de klote.
Ik ben zooooooooo agressief nu joh, dat wil je echt niet weten.
Het goeie nieuws is trouwens dat ik een bevestigingsbrief van het sollicitatiegesprek binnen heb!
Jaaaa, goed man! Wanneer ga je sollicitimiteren?
Dinsdag al!!
Veel plezier Inadje!!!!

Zo ben weer terug. Ohohohoho, wat een mannetjes zijn dat. Ze zijn een beetje beschermend naar vrouwen toen. Mijn band bleek WEL goed te zijn. Maar ja, de garage laat hem met die band niet door de keuring heen gaan. Hij was zo kwaad dat hij bijna aangifte wilde doen. Hopelijk doet hij het niet en als hij het doet, dan na maandag aub. Maar wat een kereltje, mevrouwtje, moppie, schat, we regelen het wel even voor je hoor. hihihi. Ja kan niet uitleggen, normaal zou ik niet zo als vrouw behandeld willen worden hoor, maar het is een boer die gewoon zo is. Vorige keren dat ik er kwam ook. Echt zo'n man die je kan bellen en je uit de brand helpt en wel zo zijn wegen kent. Ja klinkt heel fout, maar het is echt zo'n ras echte Amsterdammer, niet gemaakt. Moest wel lachen.

Bijna kon die band niet gewisseld worden. Wist niet meer waar de sleutelmoer was van mijn veiligheidsslot op de banden. Nooit meer aan gedacht. Gelukkig kon ik hem nog net op tijd vinden, anders had hij die band er niet afgekregen.

Nou nu op naar maandag.
Fijn zo'n knulletje. Dat ik met M. nog handelde heb ik dat ook een keer meegemaakt met een brommer. Maar ik was met die brommer helemaal naar de andere kant van NL. Hele dag ben ik ermee bezig geweest. Even afleveren en overschrijven, wat was ik toen kwaad. Juist omdat ik wel van te voren gevraagd had of hij die papieren had.
Keuren, dat mot ik ook nog... Ellendig zeg.
Ik ga dr vandeur. Op verjaardagsvisite bij mevrouw Stevens. Laters!
En toen moest ik huilen omdat ik weer een verkeerde beweging maakte... en nu, om een lang verhaal kort te maken, heb ik valium.
Huh? Dat klinkt niet best Ploes.

Veel plezier Marels, groetjes en aan Kikkertje.
Been there, done that. Kat vind het prima. Heeft zich naast mij geinstalleerd
welke garage mylene?
Of bedoel je waar ik vandaag was?
Pilous, wat ben je lelijk geworden!!!!!

balen van je rug! veel sterkte

en Masrel groeten aan mw Stevens, en niet dat ventje vermoorden voor je je geld hebt
Ik bedoelde waar die leuke monteur werkt
Niks bijgelezezen, sorry.

Update over Frikkat. De dierenarts zegt: spuitje

Maar, wij geven hem nog niet op. Hij lijkt geen pijn te hebben. Is alleen helemaal sloom en suf. Hij heeft leververvetting en we gaan een poging doen om het te blijven dwangvoeren. Heb heel veel verhalen gelezen over katten die er WEL weer bovenop komen.

We hebben weer medicijnen mee en gaan weer een poging doen. Om de 4 uur voeren en hopen dat ie het red!

Hij mag niet dood!!

* als het echt niet meer gaat krijgt hij uiteraard wel een spuitje, zodra hij pijn krijgt en het niet meer gaat, dan is dat de enige juiste oplossing, I know....*
Pruttie

Natuurlijk mag hij niet dood! Zolang hij geen pijn heeft ga je gewoon vechten voor hem. Een spuitje kan altijd nog.

Ik duim mijn duimen er af, als het maar weer goed komt met Frikkat....
P-sies P-lous!

Nog een kwartiertje hier, dan met mijn eigen katten spelen, die mag ik natuurlijk ook niet vergeten en dan voor mijn mannen gaan zorgen
quote:elodita schreef op 25 april 2009 @ 16:21:

Pilous, wat ben je lelijk geworden!!!!!

En bedankt
Hihihi, Djo, het is een wat oudere man. Hij doet het wel samen met zijn zoon. Maar geloof dat die ook bezet is.

Prut, misschien geloof jij er niet in, ik wel, ik heb een klant gehad met een kat die Fiv had. Kon niet meer geholpen worden maar dagelijks gaven ze die kat echinaforce (homeopathisch middel voor mensen voor om de weerstand te verhogen). Die kat heeft toch nog een paar jaar geleefd, zonder pijn en klachten.

Zelf geef ik mijn katten als ze ziek zijn ook druppels door het eten of water. Pilletje vind ik weer teveel gedoe.

Kijk maar of je er iets aan hebt. Ik geef het veel mensen als advies. Heb meer verhalen dat het erg hielp bij katten. Ik heb ooit eens een opleiding homeopathie voor dieren gevolgd, die ligt na mijn verhuizing alleen nog in mijn verhuisdozen. Zal eens kijken of ik verder nog iets voor je kan vinden. Het probleem is alleen dat er niet echt iets is waar je een middel voor kan zoeken. Vandaar dat ik aan echinaforce dacht.
Ik wil morgen Griekse Stifado (stoofschotel/soort griekse hache) maken. Zie net dat ik nog niet alles ervoor in huis heb. Bah, moet ik toch nog even naar de supermarkt. Zo geen zin.
Dat kreeg ik vroeger ook elke dag van mijn moeder. Oeh, wat was dat vies Maar het was inderdaad goed spul.

We zijn nu aan het kloten met visolie door zijn eten. Dat werkt gunstig op de nieren en de lever....

Maandag maar eens echinea halen, bedankt voor de tip.

Ik ben er vandoor. Fijn weekend allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven